Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: XM 2.1 TD automat falujące wyższe obroty jałowe 1800-2100  (Przeczytany 1070 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Krzysztof Gułaś

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 10
  • Skąd: Chełm
  • Posiadany samochód: Citroen XM 2,1 TD 2000, Citroen BX 1,8 Turbo, Citroen 1,4
  • Zainteresowania: elektronika
  • Miejscowość: Chełm
XM 2.1 TD automat falujące wyższe obroty jałowe 1800-2100
« dnia: Lipiec 27, 2018, 17:41:15 »
Witam,może ktoś miał podobny problem.. dwa dni temu pojawił się po raz pierwszy  po odpaleniu za chwilę nagle obroty wzrosły do 1800-2100 i tak falowały w odstępie sekundowym, wyłączyłem silnik odpiełem akumulator 4 minut postoju po nowym odpaleniu normalnie 850 obr., na drugi dzień z rana ok po południu problem ten sam odłączęnie aku. nic nie pomogło  :-[ pochodził tak wariacko 3 minuty i wrociło do normy .Dziś tego problemu nie było...ostatnio w grudniu robiłem tylko rurkę wyciek w Parchatce i nabite wszystkie gruszki dwie zmienione przebieg 227tys.

Offline Ireneusz Luciński

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 502
  • Skąd: Ożarów Mazowiecki
  • Posiadany samochód: XM - ZPJ , XUD11BTE...........
  • Zainteresowania: elektronika komputery pojazdy
  • Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
Odp: XM 2.1 TD automat falujące wyższe obroty jałowe 1800-2100
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 27, 2018, 21:15:09 »
Lucas-Epic i wszystko jasne !
Oczywiście można liczyć na zapowietrzanie się pompy wtryskowej o ile jest się urodzonym pod szczęśliwą gwiazdą .
Mogą być do wymiany wewnętrzne oringi elektrozaworów.........................................
W innym przypadku witamy w klubie użytkowników Lucas'a - Epic'a . Dotyczy to nie tylko Citroena , ale MB , Forda itd .
Radykalny środek to powrót do czysto mechanicznego Bosch'a = koniec kłopotów .
Temat poruszany w wielu wątkach tego forum .
Pozdrawiam
Ireneusz Luciński
xx lat temu była Simca Aronde , teraz XM - ZPJ , XUD11BTE break
[email protected]

Offline Krzysztof Gułaś

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 10
  • Skąd: Chełm
  • Posiadany samochód: Citroen XM 2,1 TD 2000, Citroen BX 1,8 Turbo, Citroen 1,4
  • Zainteresowania: elektronika
  • Miejscowość: Chełm
Odp: XM 2.1 TD automat falujące wyższe obroty jałowe 1800-2100
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 03, 2018, 20:34:54 »
Dziekuję bardzo za odpowiedz, przejrzałem całe forum chyba gdzieś mi migneło czy Pan zmienia takie pompy? ewentualnie regeneruje. Powiem szczerze że strach jezdzić ostatnio na piechote chodzę do pracy a jestem w dodatku w środkowych niemczech nie wiem czy trase 1200 km pokona z jakims niedomaganiem falujacej pompy...? byc moze teraz bede zjezdzał na urlop wolałby usterke zlikwidowac tylko nie wiem gdzie najlepiej w Polsce.. Dziś pokonałem bez szwanku 8 km ale trzy dni temu dwukrotnie pojawilo sie po poludniu falowanie byc moze temperatura ma znaczenie, wtedy go zostawilem

Offline Krzysztof Gułaś

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 10
  • Skąd: Chełm
  • Posiadany samochód: Citroen XM 2,1 TD 2000, Citroen BX 1,8 Turbo, Citroen 1,4
  • Zainteresowania: elektronika
  • Miejscowość: Chełm
Odp: XM 2.1 TD automat falujące wyższe obroty jałowe 1800-2100
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 03, 2018, 20:36:49 »
sa dwa wezyki przezroczyste jakos nie widac bombelkow ale sa juz zzółkłe od ropy uszczelniłem jeden wezyk silikonem bo sruba opaski miala gwint zjechany...zapomniałem dodac ze to rocznik 2000 tak pompa Lucas