Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Wspomaganie kierownicy - problem przy maksymalnym skręcie  (Przeczytany 759 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

brovn

  • Gość
Wspomaganie kierownicy - problem przy maksymalnym skręcie
« dnia: Sierpień 01, 2018, 14:51:24 »
Witam serdecznie. Mam problem ze wspomaganiem kierownicy. Przy maksymalnym skręcie w lewo lub w prawo pompa potrafi udusić silnik. Przy jeździe przy większych prędkościach na autostradzie czuć opór na kierownicy przy delikatnych ruchach. Maglownica była już regenerowana i wydaje mi się że po tej regeneracji są takie problemy. Problemy, bo już dwa razy zerwały mi się uszy w mocowaniu napinacza paska wieloklinowego i zaczynam łączyć te dwie sprawy.
Czy wie ktoś może w jaki sposób rozwiązany jest powrót płynu z maglownicy przy maksymalnym skręcie? jest jakiś zaworek, który za to odpowiada?

Offline rafał kaśkiewicz

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 416
  • Skąd: poznań
  • Posiadany samochód: C5 mk1 1.8 lpg
  • Miejscowość: poznań
Odp: Wspomaganie kierownicy - problem przy maksymalnym skręcie
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 02, 2018, 07:39:27 »
Zawór jest w maglownicy i jest chyba zapracowany. Sprawdź czujnik na przewodzie ciśnień owym. On ma podbić obroty.
Szukam chętnych na spocik w Poznaniu.
Mam do wypożyczenia blokady rozrządu do 1,8 i 2,0.