A może Krzysiek ma problem z wieloklinem? Chodzi mi o to połączenie w okolicy pedałów, na którym minimalny luz bardzo daje się we znaki z tym stukaniem.
Ja u siebie zanim zdążyłem założyć ta tuleję, o której pisali na forum, to ogarnąłem temat dwoma gwoździami spłaszczając uprzednio ich końce młotkiem. Młotkiem też dobiłem je w wieloklin (w sumie nie za mocno, bo jakoś tam nie było miejsca na zamach) i błoga cisza od tamtej pory (już zapomniałem nawet o temacie).
Sprawdź dokładnie czy to na maglownicy, czy na tym wieloklinie. Chociaż to niepewne prowadzenie, o którym piszesz... Jak sobie oświetlisz dokładnie to miejsce, to lekko i powoli ruszając kierownicą widać, że jedno względem drugiego lekko się przesuwa. Oddaje na nierównościach wtedy tak, że na całej kolumnie czuć i słychać stuki.
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka