Koledzy, żeby nie było, że porzucam wątek
. Tak więc sprawdziłem odmę jak sugerował kolega, nie próbowałem tej opcji wczesniej więc pomyślałem "dlaczego nie" odma może mieć wpływ na prace silnika a nawet na lampkę chęci engine
w moim przypadku niestety nie. Odma była czysta i drożna. Tak więc jak pisałem wcześniej, mam zamiar wymienic sondę przed katem.
Problemy z nierówna praca zaczęły się nasilać. Kichał rano na zimnym i przerywał po pierwszych 200m a nawet po trasie 500km. Kolejnego dnia podpiąłem DB włączyłem wykres napięcia sondy 1 i korekty i proszę, w momencie " czkawki" sonda daje pomiar prawie 2V a korekta wariuje do 25%.
Panowie, zakupiłem nowa sondę (przed katal.) Bosch dedykowaną za 220Pln wymiana trwała 10 min auto odpaliło i nastał spokój... Praca silnika cicha, równa bez bąków, czkawek itp. Trzeci dzień z rana "miodzio" w trasie żadnych przerw, chwilowych utrat mocy i co najważniejsze brak błędów w sterowniku P170 i P172
Myślę że wasze problemy wynikają z tego że sonda raz na jakiś czas robi błędy z przepracowania. Sondy wszystkich producentów mają "gwarancję" prawidłowego działania na przebieg 160000 km +-. Jeżeli wasze sięgają tych granic to dzieje się to co w temacie.
Pozdrawiam.
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka