Witam
No i mam problem z xenonem w swojej C5. Prawy od dwóch lat świeci mi na różowo i czekam kiedy padnie, tymczasem nagle przestał działać lewy. Przy próbie włączenia świateł coś tam błyska i trzaska w lampie, ale żarnik się nie zapala.
Pytania mam następujące:
1. Palnik czy przetwornica??? Do wymiany tego ustrojstwa trzeba wyjmować zderzak, więc wolę być przygotowany wcześniej, bo nie mogę być za długo bez samochodu. Jeśli macie doświadczenie, to proszę o podpowiedź
2. Czy w lewym ksenonie da się wymienić sam palnik bez wyjmowania lampy (a tym samym ściągania zderzaka??) Po wyjęciu akumulatora powinno być trochę miejsca na manipulacje, ale to są tylko moje spekulacje.
3. Co sądzicie o zestawach konwersji D1S na LED - wywala się wtedy przetwornice a i światło jest lepsze, szybsze reakcje, niższa temperatura. Na aledrogo są takie, rzekomo z homologacją. Skoro bym miał zdejmować zderzak i wyjmować reflektory może lepiej załatwić to hurtem?
Pozdrawiam serdecznie!