Dzwon skrzyni i mocowania są na pewno takie same, przy silniku 2.0 i 2.2 benzyna?
Wygląda że tak. Te silniki mają chyba tylko inny wał, korby i osprzęt. Ciekawi mnie średnica tłoka... Bo mogła zostać nawet ta sama.
Widzialem na kanale u kumpla puga z 2.2 benzyną. Dzwon był jak dla mnie identyczny. Oglądałem dość dokładnie. A i na forum peugeota ktoś robił taki przeszczep z tym że do silnika RFN a nie RFJ. Ale to dość bliźniacze silniki. Jeśli nikt nie zrobi takiego przeszczepu do czasu aż mi padnie skrzynia... Na co się nie zanosi, odpukać. Bądź będę miał nadmiar wolnego czasu i gotówki to ta przeróbka chodzi mi po głowie i pewnie ją wykonam.
Co do samej skrzyni w C5 2.0 16V PB to często rozsypują się tryby od 5 biegu (za mało oleju). Nie wiem jak w C5 X7 ale W C5 i C5 FL powinno się dać zmienić te tryby bez wyciągania skrzyni, a w Xantii da się na 100%. Ba Xantią przejechałem łącznie z 1000km bez trybów 5 biegu.
Na 4 rozpędzała się w okolice 160-170km/h więc nie było źle. I szczerze to spalanie LPG było większe tylko o 1L na 100km. Więc jeśli się da możesz spróbować je wyjąć... Może się uciszy. (te tryby mogą wyć nawet jak jedziesz na innych biegach) Już kilka razy u kolegi znajomym robiliśmy takie patenty, zawsze to taniej niż przekładka skrzyni (którą i tak trzeba kupić bo nie ma skąd dostać trybów w normalnej cenie). I zawsze pomagało, a jak nie pomoże to skrzynia cała już kupiona i tak... Tylko roboty więcej. Często decyduje cena...