Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Comm2000  (Przeczytany 1335 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Andrzej Utko

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 2
  • Skąd: Shrewsbury
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 2003
  • Zainteresowania: Peugeoty I inne Renaulty
  • Miejscowość: Shrewsbury
Comm2000
« dnia: Listopad 29, 2018, 01:18:56 »
Witam forumowiczow.
Opiszę sytuację w moim pająku XP 2003:
Jadę bez świateł kierunki chodzą jak ta lala, w momencie gdy odbijają, czasem nie zawsze, włączają sie swiatla.
Gdy jadę na światłach, włączam kierunek mrygnie 3 razy i gaśnie. Muszę go dygnac i przytrzymać żeby zaskoczył znów na 2-3 sekundy.
  Pająk jest wytarty trochę już I prawy przycisk od kompa nie ma wyczywalnego skoku, wygląda jakby to była jakaś zaślepka. Komputer nic nie pokazuje tylko datę, i komunikaty, bez spalania, zasięgu itp.
Mam też drugi pająk od poprzedniego właściciela, który wizualnie wygląda o wiele lepiej, przycisk od komputera chodzi jak powinien. Wg poprzedniego właściciela problem ze światłami/kierunkami na nim nie występował, tylko swiecila się kontrolka od airbag, dlatego zmienił na stary aby auto przeszło przegląd.(wyglada na uwalana taśmę airbaga..)
I moje pytanie brzmi czy da się wymienić same wajchy na pajaku bez ruszania taśmy airbag. Ew czy z tych dwoch da się zrobić jeden działający?

janek10

  • Gość
Odp: Comm2000
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 29, 2018, 13:28:24 »
Witam. Jest ten przełącznik rozbieralny i da się przełożyć same ,,,wajchy,,,. Potrzeba dużo cierpliwości,cierpliwości,cierpliwości.

Offline Michał Majewski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 2 501
  • Skąd: Milówka
  • Posiadany samochód: C8 2.0 16V automat 2008 | Astra G 1.6 16V automat 2003
  • Zainteresowania: Wyceny nieruchomości, stary, stacjonarny sprzęt audio, amatorskie stolarstwo i kolej :)
  • Miejscowość: Milówka
Odp: Comm2000
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 30, 2018, 09:14:46 »
Da się, ale biorąc pod uwagę to, że kiedyś drążyłem temat i żaden mechanik i elektromechanik samochodowy nie chciał się tego podjąć. Ostatecznie kupiłem przełącznik używany. Wytrzymał rok, bo już mam znowu jaja z lewym kierunkiem. Sam się wyłącza i muszę pocisnąć manetkę od siebie, żeby ponownie zaskoczył.


Kiedyś znalazłem na Allegro firmę, która za 120zł robi kompletną regenerację przełącznika zespolonego do Picasso. Muszę pogrzebać za kontaktem do nich. Miałem w obserwowanych ogłoszeniach, ale zniknęło :/
"Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć Golfem"

Były: Xsara 1, Xsara 2, Xsara Picasso