Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji  (Przeczytany 88111 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sebastian Owczarek

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 139
  • Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
  • Posiadany samochód: C5 X7 Tourer 2.0HDi Exclusive
  • Zainteresowania: Wędkarstwo, Modele zdalnie sterowane RC, zabawy z drewnem
  • Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #175 dnia: Czerwiec 20, 2019, 22:23:03 »
Mam od jakiegoś czasu aplikację i mam pytanie do bardziej doświadczonych. Ilość informacji jest spora i dla laika jak ja dużo to nie mówi. Macie może jakiś tutorial i wskazówki na co zwracać uwagę i co ustawić aby monitorować?
Drugie pytanie to czy logi się zapisują jak aplikacja działa w tle?

Offline Artur Menkiewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 76
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 MK III Tourer HDI 140 KM
  • Zainteresowania: modelarstwo
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #176 dnia: Czerwiec 21, 2019, 09:07:57 »
Tak najogólniej to należy porównać czy paramenty zadane nie odbiegają od parametrów zmierzonych.
Czyli porównujemy np. TurboInst do parametru TurboPress lub EGRposInstr do EGRpos.
Oczywiście nie będzie to dokładnie to samo ale powinny być blisko. Bardzo czytelnie widać to na wykresach.
Na samym początku wątku jest ściągawka z opisem każdego parametru.
Jeśli chodzi o zbieranie logów w tle to nigdy tego nie sprawdzałem.


Offline Witold Ślęczkowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 25
  • Skąd: Pruszków
  • Posiadany samochód: C5 X7 2.0HDI 163KM Panorama
  • Zainteresowania: narciarstwo
  • Miejscowość: Pruszków
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #177 dnia: Czerwiec 25, 2019, 09:49:06 »
Mi w tle aplikacja nie zbiera logów, nawet mimo włączenia  takiego trybu w androidzie. Jak wam się uda to chętnie dowiem się jak.

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka


Offline Maciej Pisara

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 386
  • Skąd: Kiełczów/Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 X7 3.0 HDi; C4 (B7) 1.6 HDI
  • Miejscowość: Kiełczów/Wrocław
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #178 dnia: Czerwiec 25, 2019, 10:07:47 »
Mi w tle aplikacja nie zbiera logów, nawet mimo włączenia  takiego trybu w androidzie. Jak wam się uda to chętnie dowiem się jak.

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka




To w aplikacji włączasz.
Settings-> Logging
Macios
Kiełczów/Wrocław
C4 B7 1.6 HDi 115KM
C5 X7 3.0 HDI Automat
DB

dziara

  • Gość
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #179 dnia: Lipiec 18, 2019, 11:01:25 »
Jeżdżę z często połączoną apką do samochodu i ostatnio zaobserwowałem ciekawą, moim zdaniem rzecz. Chodzi o wypalanie FAP. Procedura się załącza i ileś to trwa (w trasie dość szybko, w jeździe mieszanej wolniej..itd), ale zauważyłem u siebie pewną prawidłowość. Przy jeździe w małym mieście, gdy procedura się rozpoczęła, FAP nie wypalił się do końca. Za pierwszym razem procedura sama się zakończyła gdy zostało ok. 1600g/l sadzy ale zeszło do zera. Drugim razem procedura się zakończyła przy 2400g/l i już do zera nie zeszło (nie miałem jak przegonić samochodu ze względu na postój na światłach i jazdę powoli za innym samochodem).
Moim zdaniem, przy bardzo spokojnej jeździe, nie zawsze FAP wypala się do zera bo procedurę komputer kończy po pewnym czasie. Czyli posiadacze diody informującej o wypalaniu FAP-a chyba nie możecie do końca polegać tylko na jej zapalaniu i gaśnięciu. Wychodzi na to, że aby FAP wypalił się przy bardzo spokojnej jeździe lub na postoju trzeba sztucznie podnieść obroty silnika aby uzyskać dodatkowo wyższą temp. i ni polegać tylko na programie komputera bo jego czas jest ograniczony. Nie wiem czy to zależy od ilości ogólnego zapełnienia (u mnie 2%), sterowników czy czegoś jeszcze innego. Ponadto takie niedokończone wypalania skracają oczywiście częstotliwość wypaleń FAP-a.

Offline Radosław Szewczyk

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 245
  • Skąd: Kalisz
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 3.0HDi AM6 2010r.
  • Miejscowość: Kalisz
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #180 dnia: Lipiec 18, 2019, 11:13:06 »
Zgadza się, wspominałem o tym wcześniej. Jeśli temperatura spada poniżej 500 to proces regeneracji jest przerywany bez względu na to ile sadzy pozostało. Dodatkowo tak jak zauważył to Artur a ja potwierdzam, jeśli podczas jazdy temperatura fap przekroczy 500 to następuje wypalanie sadzy mimo, że regeneracja nie zostaje uruchomiona i nie jest kasowany dystans od ostatniej regeneracji.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka


Offline Tomasz Hudy

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 1 086
  • Skąd: Lędziny
  • Posiadany samochód: Citroen C5 (X7) Tourer (2011) 2.0 HDI RHH AM6C
  • Zainteresowania: informatyka, elektronika
  • Miejscowość: Lędziny
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #181 dnia: Lipiec 18, 2019, 18:34:48 »
Weźcie pod uwagę, że nawet w tych samych silnikach występują różne sterowniki i procedura różni się w zależności od posiadanego modelu.
Mnie się nie zdarzyło aby proces został przerwany, a również często jadę z odpaloną aplikacją. No chyba że zgaszę silnik.
Poza tym nie zdarzyło mi się podczas normalnej jazdy, aby temperatura na filtrze przekroczyła 500 stopni, no chyba że włączył się proces regeneracji.
To samo tyczy się częstotliwości regeneracji, u jednych wypala się co 500-600 km u mnie równo co 300 choćby nie wiem co. Inaczej jest zimą - wtedy każdorazowo jak uzbiera się 5.000.

Offline Bartek Sieluck

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 370
  • Skąd: Tczew
  • Posiadany samochód: C5 2.0 HDI 163KM (198KM) Exclusive
  • Miejscowość: Tczew
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #182 dnia: Lipiec 26, 2019, 07:08:04 »
Witam
Potrzebuję pomocy (porady). Mam taki problem, że wydaje mi się, że rozjeżdża mi się powietrze doładowania przy niskich obciążeniach. Zaobserwowałem to aplikacją. Od początku jak jej używam, czyli od roku, widoczne jest pogorszenie parametrów pracy silnika . Auto nie wchodzi w tryb awaryjny i nie ma z nim problemów, jednakże rozjeżdżanie się parametrów z czegoś wynika. Byłbym wdzięczny jeśli ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie zacząć szukać przyczyny. Ewentualnym poszukiwanie problemu zajmę się sam, ale nie jestem aż tak biegły w samochodowych dieselach jak w statkowych. Przerzuciłem log z FAP'a do Excela i załączam poniżej. W arkuszu drugim dodatkowo wykonałem kilka wykresów pracy turbo (wydaje mi się idealna) i ciśnienia doładowania. Jeśli ktoś ze specjalistów miałby kilka minut, aby zerknąć na log i wyciągnąć wnioski to byłbym wdzięczny. Silnik RHH 163KM, 81000km przebiegu. 

Offline Tomasz Hudy

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 1 086
  • Skąd: Lędziny
  • Posiadany samochód: Citroen C5 (X7) Tourer (2011) 2.0 HDI RHH AM6C
  • Zainteresowania: informatyka, elektronika
  • Miejscowość: Lędziny
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #183 dnia: Lipiec 26, 2019, 10:03:05 »
Witam
Potrzebuję pomocy (porady). Mam taki problem, że wydaje mi się, że rozjeżdża mi się powietrze doładowania przy niskich obciążeniach. Zaobserwowałem to aplikacją. Od początku jak jej używam, czyli od roku, widoczne jest pogorszenie parametrów pracy silnika . Auto nie wchodzi w tryb awaryjny i nie ma z nim problemów, jednakże rozjeżdżanie się parametrów z czegoś wynika. Byłbym wdzięczny jeśli ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie zacząć szukać przyczyny. Ewentualnym poszukiwanie problemu zajmę się sam, ale nie jestem aż tak biegły w samochodowych dieselach jak w statkowych. Przerzuciłem log z FAP'a do Excela i załączam poniżej. W arkuszu drugim dodatkowo wykonałem kilka wykresów pracy turbo (wydaje mi się idealna) i ciśnienia doładowania. Jeśli ktoś ze specjalistów miałby kilka minut, aby zerknąć na log i wyciągnąć wnioski to byłbym wdzięczny. Silnik RHH 163KM, 81000km przebiegu.

Specjalistą nie jestem, ale może coś moja wypowiedź wniesie. Do Twoich logów dodałem kolejną kolumnę - Różnica - zaznaczona na czerwono, i posortowałem od największej różnicy do najmniejszej. Pominąłem przepływ powietrza na poziomie 1500 - bo taka jest oczekiwana przy regeneracji FAP'a.
Teraz zwróć uwagę że zaniżony przepływ powietrza względem oczekiwanego, pokrywa się częściowo z różnicą ciśnienia doładowania - zaznaczono na dodatkowej kolumnie na zielono. Oczywiście biorąc pod uwagę poprawkę na bezwładność turbiny to może być jakiś trop, bo geometria jest moim zdaniem OK.

Offline Mariusz Pastuszak

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 19
  • Skąd: Świdnik
  • Posiadany samochód: C5 X7 2.2HDI Tourer 2014
  • Miejscowość: Świdnik
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #184 dnia: Lipiec 26, 2019, 11:22:58 »
Aplikacja pokazuje mi parametr FAPcinder 84%. Czy to oznacza, że sadza się nie wypala? Wypalanie pokazuje co 487 km (ostatnie 10), ostatnie 161 km temu. Jakieś wskazówki?

Offline Bartek Sieluck

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 370
  • Skąd: Tczew
  • Posiadany samochód: C5 2.0 HDI 163KM (198KM) Exclusive
  • Miejscowość: Tczew
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #185 dnia: Lipiec 26, 2019, 14:48:26 »
Witam
Potrzebuję pomocy (porady). Mam taki problem, że wydaje mi się, że rozjeżdża mi się powietrze doładowania przy niskich obciążeniach. Zaobserwowałem to aplikacją. Od początku jak jej używam, czyli od roku, widoczne jest pogorszenie parametrów pracy silnika . Auto nie wchodzi w tryb awaryjny i nie ma z nim problemów, jednakże rozjeżdżanie się parametrów z czegoś wynika. Byłbym wdzięczny jeśli ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie zacząć szukać przyczyny. Ewentualnym poszukiwanie problemu zajmę się sam, ale nie jestem aż tak biegły w samochodowych dieselach jak w statkowych. Przerzuciłem log z FAP'a do Excela i załączam poniżej. W arkuszu drugim dodatkowo wykonałem kilka wykresów pracy turbo (wydaje mi się idealna) i ciśnienia doładowania. Jeśli ktoś ze specjalistów miałby kilka minut, aby zerknąć na log i wyciągnąć wnioski to byłbym wdzięczny. Silnik RHH 163KM, 81000km przebiegu.

Specjalistą nie jestem, ale może coś moja wypowiedź wniesie. Do Twoich logów dodałem kolejną kolumnę - Różnica - zaznaczona na czerwono, i posortowałem od największej różnicy do najmniejszej. Pominąłem przepływ powietrza na poziomie 1500 - bo taka jest oczekiwana przy regeneracji FAP'a.
Teraz zwróć uwagę że zaniżony przepływ powietrza względem oczekiwanego, pokrywa się częściowo z różnicą ciśnienia doładowania - zaznaczono na dodatkowej kolumnie na zielono. Oczywiście biorąc pod uwagę poprawkę na bezwładność turbiny to może być jakiś trop, bo geometria jest moim zdaniem OK.
Dziękuję Tomku. Rzucę okiem wieczorem jak tylko będę w pracy. Dzięki za trop. Może ktoś jeszcze się wypowie tu w temacie. Jak nie to może utworzę nowy temat (choć nue chciałbym bo nie jest to jakiś dokuczliwy problem... jeszcze).

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka


Offline Bartek Sieluck

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 370
  • Skąd: Tczew
  • Posiadany samochód: C5 2.0 HDI 163KM (198KM) Exclusive
  • Miejscowość: Tczew
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #186 dnia: Lipiec 26, 2019, 14:55:29 »
Aplikacja pokazuje mi parametr FAPcinder 84%. Czy to oznacza, że sadza się nie wypala? Wypalanie pokazuje co 487 km (ostatnie 10), ostatnie 161 km temu. Jakieś wskazówki?
Jest to % zapełnienia filtra fap cerem. Wypalanie tego nie usunie. Jedynie wymiana lub mycie. Jeśli auto nie sprawia problemu (błędy typu depollution system faulty itp.) i ciśnienie różnicowe na filtrze jest w normie to jeździć i obserwować.

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka


Offline Maciej Pisara

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 386
  • Skąd: Kiełczów/Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 X7 3.0 HDi; C4 (B7) 1.6 HDI
  • Miejscowość: Kiełczów/Wrocław
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #187 dnia: Lipiec 26, 2019, 19:13:37 »
Jak masz diagbox to sprawdź jak działa przepustnica powietrza. Czy to ucho co się czasami wyciera jest ok. Zakładam że masz 163KM. Może też pomoże przesunięcie przepustnicy (dla mnie jak adaptacja).

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka

Macios
Kiełczów/Wrocław
C4 B7 1.6 HDi 115KM
C5 X7 3.0 HDI Automat
DB

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 871
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #188 dnia: Lipiec 29, 2019, 16:11:30 »
Ja wczoraj stojąc w korku w górach BG w temperaturze dochodzącej do 38C, po jakieś godzinie z nudów włączyłem sobie apkę. Pokonanie ostatnich 12km zajęło ponad godzinę a spalanie z 6,5L skoczyło na 6,8L. W pewnym momencie patrząc na temperaturę paliwa zacząłem się zastanawiać jaka jest temperatura samozapłonu ropy :) i czy się przypadkiem nie zapali. W dolocie było 84C (normalnie w czasie jazdy było ok. 32-34C) a ciśnienie w klimie prawie 20bar, a z reguły nie przekracza 10bar. Wiatrak cały czas działał na 41% - tyle co podczas wypalania fapa (w sumie to nie widziałem jeszcze aby działał na więcej %). Temperatura płynu doszła do 97C i chyba się otworzył termostat, bo pomimo tego, że wentylator cały czas miał 41% to temperatura za kilka minut spadła do 92C. Poniżej kilka screenów. Odkąd mam ta apkę to jeszcze nie widziałem tyle cyferek na czerwono ;)

Offline Radosław Szewczyk

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 245
  • Skąd: Kalisz
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 3.0HDi AM6 2010r.
  • Miejscowość: Kalisz
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #189 dnia: Lipiec 29, 2019, 17:08:50 »
U mnie przy takich warunkach wentylator jest na 100%, przy wypalaniu fap też pokazuje mi 100%, przy normalniej jeździe z włączoną klimą 41% wiec troche to zastanawiające te wartości u Ciebie. Może coś z wentylatorem się stało.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka


Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 871
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #190 dnia: Lipiec 29, 2019, 19:19:12 »
Też się nad tym kiedyś zastanawiałem, ale jakby było coś z wentylatorem, to by chyba jakiś błąd wyświetlał? Z drugiej strony nigdy jeszcze temperatura płynu nie przekroczyła 100C, więc nie mogłem sprawdzić czy się załączy na 2 biegu. Muszę sprawdzić czy w DB jest opcja sprawdzania wentylatora. U Ciebie jest 1 czy 2 wentylatory, bo u mnie chyba są 2.

Offline Radosław Szewczyk

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 245
  • Skąd: Kalisz
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 3.0HDi AM6 2010r.
  • Miejscowość: Kalisz
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #191 dnia: Lipiec 30, 2019, 06:54:35 »
U siebie jeszcze nie widziałem tak wysokiej temperatury płynu, max to chyba 93 jak sprawdzałem do ilu rozbuja się V6 i wyskoczył mi wtedy błąd czujnika temperatury oleju - zwarcie do masy i temp w apce 141, ale płyn chłodzący dalej poniżej twoich wartości. U mnie też 2 wentylatory i przy 41% są prawie niesłyszalne ale przy 100% to już są głośniejsze od silnika na wolnych obrotach.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka


Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 871
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #192 dnia: Lipiec 30, 2019, 08:52:50 »
U mnie w czasie jazdy temperatura płynu nigdy nie przekracza 90C. Jeśli te wentylatory na max chodzą tak głośno to u mnie jeszcze nigdy się nie załączyły. W sumie to pierwszy raz widziałem u siebie taką temperaturę płynu, ale w takich warunkach to nie ma się co dziwić. Kilka aut się zagotowało. Te wentylatory muszę sprawdzić po przyjeździe do PL.

Offline Mariusz Jastrzębski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 424
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: Citroen C5 (X7) Tourer, ekskluzywne 2.0 HDi, ASB, 163KM; SAAB 9-5, 2.0t, 190KM
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #193 dnia: Sierpień 08, 2019, 22:05:04 »
Panowie, walczę u siebie z przeładowaniem turbiny. Do tej pory rzadko jeździłem z interfejsem, ale po ostatnim razie postanowiłem odpalać aplikację częściej. Dziś podczas rozpędzania (od ok. 80-90km/h w górę) obroty wzrosły na chwilę bardziej niż się spodziewałem, autem szarpnęło, na sekundę wcisnęło mnie w fotel i tak jak się pojawiło, tak nagle wszystko wróciło do normy. W logu wygląda to tak jak na wykresie w okolicach 14:11:57. Co ciekawe w tym momencie żaden błąd się nie zapisał. Dopiero po 4-ech minutach pojawił się błąd od przepływomierza P0100 (2-gi wykres). Quantity of air greater than the minimum threshold. Na jego dole pokazane, w którym miejscu pojawia się błąd oraz dodatkowo położenie pedału gazu. Myślicie, że przepływka kwalifikuje się do wymiany?

Update:
Kolejne pytanie.
W ciągu 10 sekund temperatura w dolocie (czujnik przy dozowniku) rośnie z 38 do 86 stopni C. Temperatura na przepływomierzu ok. 25 stopni C. Obroty silnika od 3200 poprzez 4400 do 3900.
Poniżej 2 wykresy. 1-wszy (airManifold) od temperatury i 2-gi od obrotów i ciśnienia doładowania. Czy to normalne, że przy dużym obciążeniu w tak krótkim czasie temperatura w dolocie rośnie tak gwałtownie i do tego poziomu?
Przepływka podmieniona - bez poprawy.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 28, 2019, 02:19:43 wysłana przez Mariusz Jastrzębski »

Offline Damian Grzejka

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 102
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 2.0 HDI 136KM
  • Miejscowość: Piaseczno
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #194 dnia: Sierpień 31, 2019, 21:20:38 »





Czy mógłby ktoś wrzucić logi albo print screen z telefonu podczas gdy aplikacja FAP działa i widać TurboValveInstr oraz TubroValve rzeczywiste.


PrintScreen z ekranu telefonu to najczęściej - jednocześnie naciśnięcie ściszania w telefonie i przycisku wyłącznia telefonu przez 3 sek :)


Najchętniej jakby ktoś miał silnilnik RHR.


Ja mam te wartości rozjechane, a nie wywala mi błędów, chciałbym zobaczyć czy inni z tymi motorami mają tak samo. Oczywiście inne diesle też mogą być to będzie cenna informacja.


Wrzucam swój print screen dla porównania:


Offline Adam Jacek

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 155
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: Citroen C5 EXLUSIVE 2.0 HDI RHR 2008r. AM6
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #195 dnia: Sierpień 31, 2019, 21:50:29 »
Proszę to mój zrzut. Też to mocno rozjechane.

Offline Damian Grzejka

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 102
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 2.0 HDI 136KM
  • Miejscowość: Piaseczno
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #196 dnia: Sierpień 31, 2019, 22:03:45 »
Proszę to mój zrzut. Też to mocno rozjechane.


Dzięki,


Czy airflowinstr do airflow rzeczywisty Ci się zgadza?


Dymi Ci auto podczas przyśpiesznia?

Offline Adam Jacek

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 155
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: Citroen C5 EXLUSIVE 2.0 HDI RHR 2008r. AM6
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #197 dnia: Sierpień 31, 2019, 22:19:06 »
Nie zgadza się, a dymienia nie zauważyłem. Generalnie wydaje mi się że jeździ dobrze. Kiedyś wpadło mi w oko to przeładowanie turbo aż zakładałem temat, ale nic się nie wyjaśniło. Pozostaje się cieszyć jazdą i nie szukać.

Offline Mariusz Pastuszak

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 19
  • Skąd: Świdnik
  • Posiadany samochód: C5 X7 2.2HDI Tourer 2014
  • Miejscowość: Świdnik
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #198 dnia: Wrzesień 02, 2019, 12:41:35 »
Czy u Was też jak aplikacja działa w tle, to nie rejestruje parametrów? Jeżdżę z ciągle włączoną aplikacją, ale na pierwszym planie działa Google Maps. Kiedy chcę odczytać zapisane parametry - nie ma nic zapisanego. Jak jadę z aplikacją na pierwszym planie, to wszystko się zapisuje. Ten typ tak ma, czy coś w ustawieniach nie dopatrzyłem?

Offline Tomasz Hudy

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 1 086
  • Skąd: Lędziny
  • Posiadany samochód: Citroen C5 (X7) Tourer (2011) 2.0 HDI RHH AM6C
  • Zainteresowania: informatyka, elektronika
  • Miejscowość: Lędziny
Odp: FAP Citroen/Peugeot - o aplikacji
« Odpowiedź #199 dnia: Wrzesień 02, 2019, 16:14:28 »
Czy u Was też jak aplikacja działa w tle, to nie rejestruje parametrów? Jeżdżę z ciągle włączoną aplikacją, ale na pierwszym planie działa Google Maps. Kiedy chcę odczytać zapisane parametry - nie ma nic zapisanego. Jak jadę z aplikacją na pierwszym planie, to wszystko się zapisuje. Ten typ tak ma, czy coś w ustawieniach nie dopatrzyłem?
Niestety, ten typ tak ma. Rozwiązaniem jest jazda z podzielonym ekranem.