Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź  (Przeczytany 275527 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Tomasz Urbaniak

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 6
  • Posiadany samochód: Citroen C5 III X7 HDI 136km
  • Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1200 dnia: Listopad 18, 2020, 11:13:07 »
Witam wszystkich, dopiero zaczynam przygodę na forum więc proszę o wyrozumiałość
Szukam od wczoraj kilku wątków i niestety nie znalazłem tego co potrzebuje, może nie umiem prawidłowo opisać....ciężko powiedzieć.
Mianowicie
- skrzypiąca kierownica: wiem jak wymienić ale pytanie jest inne czy z każdego modelu pasuje - albo inny patent żeby to ustało.
- problem z lewym kierunkiem mimo włączenia do końca zachowuje się jak po kliknięciu (ten autostradowy tryb) - szykuje się wymiana chyba - pytanie czy też z każdego modelu pasuje
- tu przy okazji, wymiana od razu frontu kierownicy (guzików) czy też pasuje z każdego modelu.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc

Offline Marcin Cegliński

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 4
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7
  • Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1201 dnia: Listopad 20, 2020, 23:12:15 »
Witam. Jak wymienić świece żarowe w 2.2 hdi 204km. Jest jakiś manual co i jak? Pozdrawiam

Offline Krzysztof Zima

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 81
  • Skąd: Gdańsk
  • Posiadany samochód: C5X7 2,0 hdi 163KM
  • Miejscowość: Gdańsk
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1202 dnia: Listopad 21, 2020, 20:37:19 »
Potrzebuję numer katalogowy (numery/numery referencyjne OEM) przełącznika zespolonego (tzw pająk )
do C5X7 2.0HDI SEDAN VIN VF7RDRHH8AL572964,
czyli przełacznik bez sterowania wycieraczką tylnej szyby.
(niestety dostęp do SERVICE BOX mi odcięli, to jak by ktoś miał dostęp to poproszę )
 


pzdr
Krzysztof
« Ostatnia zmiana: Listopad 21, 2020, 21:00:00 wysłana przez Krzysztof Zima »
C5X7 2,0 hdi 163KM, 2010r
była Xantia I 1,8 16V Pb+Lpg - teraz syn jeździ
był BX 1.6 TGS benz.+gaz :-)
pozdrawiam
                                          
Krzysztof

Offline Piotr Bałecki

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 350
  • Skąd: Piotrków
  • Posiadany samochód: C5[MkI] 2004 2.0 HDi / C5[MkIII] 2010 1.6HDi
  • Miejscowość: Piotrków
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1203 dnia: Listopad 21, 2020, 21:32:03 »
Próbuj tutaj


Już z VINem


Ps proszę o skrócenie linka.


prośba spełniona... a teraz użyj opcji modyfikuj i zobaczysz jakie to proste ;)

Dziękuję.
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2020, 11:34:28 wysłana przez Piotr Bałecki »

Offline Błażej Banisz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 4 586
  • Skąd: Gliwice
  • Posiadany samochód: C4 1.6 VTI 120KM 2009r; C5 2.0HDI (RHF) kombi 2010; Nieruchomość garażowa CX 1977 2.4ie; Służbowo 508SW R8 2.0BHDI
  • Miejscowość: Gliwice
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1204 dnia: Listopad 21, 2020, 22:50:23 »
Potrzebuję numer katalogowy (numery/numery referencyjne OEM) przełącznika zespolonego (tzw pająk )
do C5X7 2.0HDI SEDAN VIN VF7RDRHH8AL572964,
czyli przełacznik bez sterowania wycieraczką tylnej szyby.
(niestety dostęp do SERVICE BOX mi odcięli, to jak by ktoś miał dostęp to poproszę

pzdr
Krzysztof
Pająki z sedana na prawej manetce nie mają białej kropki... oem 6242RG do OPR11556 był 6242GZ, ale w razie wymiany zastępuje go ten pierwszy.
Ilu ludzi przypada na jednego człowieka?

Offline Mateusz Szuter

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 19
  • Posiadany samochód: C5 X7 2.0 HDi 163KM AM6
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1205 dnia: Listopad 22, 2020, 14:54:52 »
Cześć wszystkim,
Mój pierwszy post, mam nadzieję, że dobrze trafiłem ;)


Noszę się z zamiarem kupna auta i mój wzrok padł na dwa samochody - Lagunę III, którą znam organoleptycznie oraz Citroena C5 III, o którym trochę poczytałem. Po głębszym zastanowieniu i specyfice użytkowania (wygodne auto na autostradę) padło na C5 MK III :)
Ale z tym rodzi się szereg innych pytań, o których na forum laguny dowiedziałem się z ładnego wątku 'poradnik kupującego' i w temacie o najczęstszych usterkach konfiguracji silnik/skrzynia, a tutaj większość tematów jest okołousterkowych i jednoznacznych odpowiedzi znaleźć nie mogę :)


Stąd mam kilka pytań i być może ktoś zechciałby mi trochę rozjaśnić pewne sprawy :)


1) Z wielu źródeł wynika, że takim dość bezproblemowym (jak się nic nie psuje, to nawet tanim w utrzymaniu) silnikiem jest 2.0HDI, ja chciałbym wersję akurat 163km, żeby to się dość fajnie zbierało i żebym się nie wkurzał, że gdzieś mi tam drobnie brakuje mocy, żeby w spokoju wyprzedzić tira na jednopasmowej drodze. Tutaj wydaje mi się, że mam jasność, ale czy np. istnieje jakiś rok produkcji tego silnika, który lubi być bardziej awaryjny?
2) Silnik ten, z tego co widzę, występuje zarówno ze skrzynią automatyczną, jak i manualną. Czy któraś z nich jest bardziej narażona na zepsucie? Całe życie jeżdżę manualem, nie robi mi to za dużej różnicy, chociaż wygoda automatu trochę mnie kusi, ale moje wewnętrzne przekonania rodem braci z bliskiego wschodu ;) każą patrzeć głównie na koszty ewentualnych napraw i awaryjność.
3) Szukam głównie na otomoto, wiadomo, i przekrój aut jest przeogromny. Chciałbym sedana wersja exclusive i pytanie (trochę szklana kula, wiem), ale czy można określić jakieś średnie widełki cenowe dla przebiegu ok. 200000 i roczników 2010, 2011 i 2012 (wtedy z tego co wyczytałem były jakieś facelifty, co pewnie wpływa na cenę oprócz rocznika)? Głównie chodzi mi o to, jak bardzo nieufnie patrzeć na np. auto z 2012 w takiej samej cenie jak z 2010 ;)
4) Pytanie bardzo ogólne, ale czy pod kątem oglądania tylko zdjęć, warto zwrócić na coś szczególnie uwagę? Podanie VINu to taki trochę mus, dokumentacja serwisowa to fajny dodatek, czasami po zdjęciach można dostrzec, czy coś było malowane itp. ale czy coś jeszcze jest do przyuważenia (przykładowo w lagunie natknąłem się na poradnik rozpoznania auta po dzwonie, np. niektóre kierownice z poduszką nie miały być prawa w danej wersji, czy brak znaczka SRS przy poduszce pasażera jednoznacznie wskazywał na montaż innej poduszki niż fabryczna)


Pytanie piąte pod tytułem 'odwdzięczę się w jakiś sposób' - któryś z forumowiczów chętnych pomóc w wyłuskaniu ogłoszeń wart uwagi? :)
Moim zamiarem jest też wynajęcie jednej z firmy sprawdzających samochody (na żywo) - koszt. ok 400zł przy powiedzmy 25000 jest relatywnie niski za pewność kupienia dobrego auta, stąd też mi trochę zależy na wstępnym przesiewie, żebym zaraz nie wydał 4000 na sprawdzaniu ewidentnie słabych aut :)


Offline Marcin Kaszka

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 684
  • Skąd: Chojnów/Legnica
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 '14r. MK3 2.2HDi CHIP 225KM/551Nm AM6 sedan
  • Miejscowość: Chojnów/Legnica
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1206 dnia: Listopad 22, 2020, 15:04:19 »
Ad. 1
Nie, wszystkie były udane.
Ad. 2
Pierwszy FL był w 2010r., lampy, silniki, nieznacznie wnętrze. W 2012r. bardzo nieznacznie wnętrze i oznaczenia. W 2015r. nowe silniki i radio dotykowe.
Ad. 3
Nie ma złotego środka, jak blisko podjechać można, a potem standard do wszystkich - wykupić raport ze zdarzeniami w Europie, zlecić badanie auta firmie lub zaufanemu mechanikowi.
Ad. 4
Jest charakterystyczny brak wypuklenia na desce z prawej strony po wystrzale poduszki, pogoogle'uj.
Ad. 5
Jest na tym forum post od tego
Pozdrawiam,
Marcin

C5 X7 MK3 '14r. 2.2HDi AM6 sedan
C4 Picasso II MK2 '16r. 2.0HDi EAT6
C4 Picasso II MK2 '14r. 1.6HDi MCP

Offline Tadeusz Garbacik

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 686
  • Skąd: Lubin
  • Posiadany samochód: C5 X7 2.2 HDI 204, P308 2.0 HDI RHR,
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Lubin
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1207 dnia: Listopad 22, 2020, 20:25:57 »
Z jaką wersją silnikową Laguny porównujesz? Generalnie Laguna jest dużo gorsza jeśli chodzi o prezencje czy jakość wykończenia. Ale nie jest to złe auto i na pewno warte uwagi.
Co do silników to 2.0 163 nie jest awaryjne. Bolączki to możliwe przecieki z podkładek pod wtryskami widoczne dopiero po zdjęciu plastikowej osłony. Te silniki mają tez tendencję do nie trzymania mocy. Jak masz budżet to celuj w 2.2 204 KM to już jest rakieta a ma parę lepiej przemyślanych zmian.
Skrzynia manual - masz dwumasę czyli na pewno padnie. W Automacie nie masz dwumasy. Różnica w szybkości zmian baaardzo duża. Manual dużo traci przy zmianie biegów. Automat wymiana trochę też zabiegów - na pewno wymiana oleju. Jak to się mówi jak dbasz tak masz.

Offline Przemysław Moroz

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 1
  • Posiadany samochód: Citroen C5 III
  • Zainteresowania: Kitesurfing
  • Miejscowość: Białystok
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1208 dnia: Listopad 23, 2020, 01:49:55 »
Czy ktoś próbował drukować na drukarce 3D felerny uchwyt/zaczep do rolety bagażnika. Mam zamiar coś takiego zrobić i jeżeli już ktoś sprawdził że to się nie uda to zaoszczędzę sobie trochę pracy.

dziara

  • Gość
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1209 dnia: Listopad 23, 2020, 12:30:35 »
Padł mi jeden czujnik ciśnienia w oponie. Optymistyczny plan zakłada, że spróbuje tylko wymienić baterie. Podpowiedzcie czy jest to wykonalne i czy po wymianie czujnik zaskoczyć powinien od razu czy trzeba wzbudzać go? Są firmy, które wzbudzają czyjniki ale czy w C5 x7 to zadziała?

Offline Machoński Tomasz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 2 950
  • Skąd: Katowice
  • Posiadany samochód: Lexus NX, był C5 X7 Exclusive Tourer 2.0 lpg
  • Miejscowość: Katowice
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1210 dnia: Listopad 23, 2020, 16:20:33 »
Padł mi jeden czujnik ciśnienia w oponie. Optymistyczny plan zakłada, że spróbuje tylko wymienić baterie. Podpowiedzcie czy jest to wykonalne i czy po wymianie czujnik zaskoczyć powinien od razu czy trzeba wzbudzać go? Są firmy, które wzbudzają czyjniki ale czy w C5 x7 to zadziała?
tutaj info o wymianie baterii: http://klubcytrynki.pl/forum/index.php?topic=122784.0

dziara

  • Gość
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1211 dnia: Listopad 23, 2020, 23:06:33 »
Dzięki. Zaznajomię się z tematem...

Offline Marcin Cegliński

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 4
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7
  • Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1212 dnia: Listopad 25, 2020, 19:02:28 »
Jaki jest moment dokręcenia kolektora dolotowego w 2.2hdi 204km?

Offline Adam Jacek

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 155
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: Citroen C5 EXLUSIVE 2.0 HDI RHR 2008r. AM6
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1213 dnia: Listopad 26, 2020, 06:39:48 »
Wrzucę 2 bo nie wiem który masz silnik.

Offline Marcin Cegliński

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 4
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7
  • Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1214 dnia: Listopad 26, 2020, 10:31:53 »
Wrzucę 2 bo nie wiem który masz silnik.
To jest DW12C czyli ten pierwszy screen?

Offline Adam Jacek

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 155
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: Citroen C5 EXLUSIVE 2.0 HDI RHR 2008r. AM6
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1215 dnia: Listopad 26, 2020, 12:13:45 »
No to pewnie tak, w nagłówku obrazka jest podany typ silnika.


Offline Mateusz Szuter

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 19
  • Posiadany samochód: C5 X7 2.0 HDi 163KM AM6
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1216 dnia: Listopad 27, 2020, 19:43:52 »
Ad. 1
Nie, wszystkie były udane.
Ad. 2
Pierwszy FL był w 2010r., lampy, silniki, nieznacznie wnętrze. W 2012r. bardzo nieznacznie wnętrze i oznaczenia. W 2015r. nowe silniki i radio dotykowe.
Ad. 3
Nie ma złotego środka, jak blisko podjechać można, a potem standard do wszystkich - wykupić raport ze zdarzeniami w Europie, zlecić badanie auta firmie lub zaufanemu mechanikowi.
Ad. 4
Jest charakterystyczny brak wypuklenia na desce z prawej strony po wystrzale poduszki, pogoogle'uj.
Ad. 5
Jest na tym forum post od tego
Dzięki Marcin za odpowiedzi. Rozumiem, że "nie, wszystkie były udane" tyczy się zarówno silnika, jak i skrzyni automatycznej?

Z jaką wersją silnikową Laguny porównujesz? Generalnie Laguna jest dużo gorsza jeśli chodzi o prezencje czy jakość wykończenia. Ale nie jest to złe auto i na pewno warte uwagi.
Co do silników to 2.0 163 nie jest awaryjne. Bolączki to możliwe przecieki z podkładek pod wtryskami widoczne dopiero po zdjęciu plastikowej osłony. Te silniki mają tez tendencję do nie trzymania mocy. Jak masz budżet to celuj w 2.2 204 KM to już jest rakieta a ma parę lepiej przemyślanych zmian.
Skrzynia manual - masz dwumasę czyli na pewno padnie. W Automacie nie masz dwumasy. Różnica w szybkości zmian baaardzo duża. Manual dużo traci przy zmianie biegów. Automat wymiana trochę też zabiegów - na pewno wymiana oleju. Jak to się mówi jak dbasz tak masz.
Też z 2.0HDI, przez chwilę myślałem o benzynowej 2.0T, co ma już tam 173KM (i chyba można podciągnąć do 204 na tuningu), ale C5 wygrywa komfortem i wykonaniem. Plus w międzyczasie trochę przemyślałem swój wybór, bo na początku chciałem benzynę, a potem zobaczyłem, ile zacząłem robić kilometrów po kraju, a nie po mieście.

Co do 2.2 to czytając/oglądając różne rzeczy w necie, ponoć silnik droższy w naprawie, ale pytanie, czy bardziej awaryjny? Automat - fajnie, uspokoiłeś mnie, wiadomo że jak się dba tak się ma, także o to się nie boję :)
« Ostatnia zmiana: Listopad 27, 2020, 20:03:53 wysłana przez Mateusz Szuter »

Offline Marcin Kaszka

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 684
  • Skąd: Chojnów/Legnica
  • Posiadany samochód: Citroen C5 X7 '14r. MK3 2.2HDi CHIP 225KM/551Nm AM6 sedan
  • Miejscowość: Chojnów/Legnica
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1217 dnia: Listopad 27, 2020, 21:13:34 »
Ad. 1
Nie, wszystkie były udane.
Ad. 2
Pierwszy FL był w 2010r., lampy, silniki, nieznacznie wnętrze. W 2012r. bardzo nieznacznie wnętrze i oznaczenia. W 2015r. nowe silniki i radio dotykowe.
Ad. 3
Nie ma złotego środka, jak blisko podjechać można, a potem standard do wszystkich - wykupić raport ze zdarzeniami w Europie, zlecić badanie auta firmie lub zaufanemu mechanikowi.
Ad. 4
Jest charakterystyczny brak wypuklenia na desce z prawej strony po wystrzale poduszki, pogoogle'uj.
Ad. 5
Jest na tym forum post od tego
Dzięki Marcin za odpowiedzi. Rozumiem, że "nie, wszystkie były udane" tyczy się zarówno silnika, jak i skrzyni automatycznej?

Z jaką wersją silnikową Laguny porównujesz? Generalnie Laguna jest dużo gorsza jeśli chodzi o prezencje czy jakość wykończenia. Ale nie jest to złe auto i na pewno warte uwagi.
Co do silników to 2.0 163 nie jest awaryjne. Bolączki to możliwe przecieki z podkładek pod wtryskami widoczne dopiero po zdjęciu plastikowej osłony. Te silniki mają tez tendencję do nie trzymania mocy. Jak masz budżet to celuj w 2.2 204 KM to już jest rakieta a ma parę lepiej przemyślanych zmian.
Skrzynia manual - masz dwumasę czyli na pewno padnie. W Automacie nie masz dwumasy. Różnica w szybkości zmian baaardzo duża. Manual dużo traci przy zmianie biegów. Automat wymiana trochę też zabiegów - na pewno wymiana oleju. Jak to się mówi jak dbasz tak masz.
Też z 2.0HDI, przez chwilę myślałem o benzynowej 2.0T, co ma już tam 173KM (i chyba można podciągnąć do 204 na tuningu), ale C5 wygrywa komfortem i wykonaniem. Plus w międzyczasie trochę przemyślałem swój wybór, bo na początku chciałem benzynę, a potem zobaczyłem, ile zacząłem robić kilometrów po kraju, a nie po mieście.

Co do 2.2 to czytając/oglądając różne rzeczy w necie, ponoć silnik droższy w naprawie, ale pytanie, czy bardziej awaryjny? Automat - fajnie, uspokoiłeś mnie, wiadomo że jak się dba tak się ma, także o to się nie boję :)


Jeżeli chodzi o automat - fajny, przyjemny, i nie wybrałbym dziś inaczej. Ale ma popularne problemy na skutek zaniedbań/niewiedzy użytkownika. Zakup auta to i tak loteria, i nie można zakładać że poprzedni lub pierwszy /drugi właściciel dbał wystarczająco, a Citroen oficjalnie utrzymuje że oleju się nie zmienia.
Ale i tak wybrałbym automat.


A co do silnika - 2.0HDi jest jak najbardziej ok, ale osobiście też uważam że 2.2hdi 204KM to najlepszy wybór. Ale ti już nie masz wyboru - musi być automat
Pozdrawiam,
Marcin

C5 X7 MK3 '14r. 2.2HDi AM6 sedan
C4 Picasso II MK2 '16r. 2.0HDi EAT6
C4 Picasso II MK2 '14r. 1.6HDi MCP

Offline Tadeusz Garbacik

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 686
  • Skąd: Lubin
  • Posiadany samochód: C5 X7 2.2 HDI 204, P308 2.0 HDI RHR,
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Lubin
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1218 dnia: Listopad 28, 2020, 12:03:28 »

Też z 2.0HDI, przez chwilę myślałem o benzynowej 2.0T, co ma już tam 173KM (i chyba można podciągnąć do 204 na tuningu), ale C5 wygrywa komfortem i wykonaniem. Plus w międzyczasie trochę przemyślałem swój wybór, bo na początku chciałem benzynę, a potem zobaczyłem, ile zacząłem robić kilometrów po kraju, a nie po mieście.

Co do 2.2 to czytając/oglądając różne rzeczy w necie, ponoć silnik droższy w naprawie, ale pytanie, czy bardziej awaryjny? Automat - fajnie, uspokoiłeś mnie, wiadomo że jak się dba tak się ma, także o to się nie boję :)

2.0 CDI w sumie już niezły silnik ale minus taki że ma suchy DPF. Nie wypali się w mieście.
A co do 2.2 204 to nie wiem gdzie czytałeś ale na pewno nie jest droższy w naprawie od 2.0. W sumie to te same klocki. Na pewno znacznie lepszy układ wtryskowy oparty na pompie 3 tłoczkowej CP1H3 Bosch. W 2.0 jest najczęsciej Delphi 2 tłoczki. Chyba że tytanowa turbina padnie ale one akurat wytrzymują najwięcej z całej gamy HDI

Offline Bartosz Majchrzak

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 64
  • Skąd: Poznań|Kórnik
  • Posiadany samochód: C5 X7
  • Miejscowość: Poznań|Kórnik
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1219 dnia: Listopad 29, 2020, 12:34:25 »
Czołem - pytanie!
C5 x7 2.0 hdi z webasto thermo top na pilota.

Ranki coraz zimniejsze i stąd moja zagwozdka.
Czy aby uaktywnic szybko ciepły nawiew na włączonym silniku  - z grzalki elektrycznej - muszę mieć pokretlo na HI czy obojętne to jest.
Pomijam włączenie webasto.

Druga kwestia, w zakładce Bsi mam przy opcji dodatkowa nagrzewnica - nagrzewnica programowana.  Są tam opcje m. in nagrzewnica 1000w, 300w itp.
Czy w takim układzie grzalka elektryczna może być odlaczona?

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka


Offline Anton Chrustowicz

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 4
  • Posiadany samochód: Citroen C5 III Kombi 2.0HDi
  • Miejscowość: Kraków
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź głośniki Harman
« Odpowiedź #1220 dnia: Listopad 29, 2020, 17:53:44 »
część, czy głośniki Harman Becker znacznie różnią się jakością - dźwięku od Philipsa HiFi?

Offline Damian Guźliński

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 14
  • Posiadany samochód: Renault Laguna 2 1.8 LPG
  • Zainteresowania: motocykle
  • Miejscowość: Wołomin
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1221 dnia: Grudzień 01, 2020, 09:37:46 »
Ktoś podpowie gdzie w płocku sprawdzać auto jaki serwis najlepiej, albo ktoś z forumowiczów ma warsztat? Szukałem, nie znalazłem, jadę oglądać, chcę oddać specjaliście.

Offline Włodzimierz Rogowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 221
  • Posiadany samochód: C5 X7 Tourer 2.0HDI RHH 163km 2013r
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź głośniki Harman
« Odpowiedź #1222 dnia: Grudzień 01, 2020, 11:26:04 »
część, czy głośniki Harman Becker znacznie różnią się jakością - dźwięku od Philipsa HiFi?
Jak przeglądniesz dział audio to znajdziesz jedną konkluzję. Nie ważne jakie głośniki wstawisz jeśli nie wytłumisz drzwi. Ja mam philipsa - szału nie ma. Chyba, że już podjąłeś decyzję o wyklejeniu drzwi matami i dodatkowo wymianą głośników, to nie pomogę. Nie miałem porównania.

Offline Michał Budyta

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 8
  • Posiadany samochód: Citroen C5 Sedan 2.0 HDI 163KM 2011 rok Exclusive
  • Miejscowość: Białobrzegi
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1223 dnia: Grudzień 01, 2020, 22:11:41 »
Panowie od niedawna jeżdżę c5 2.0 hdi 163 konie 2011 rok w automacie i z chwilą gdy pojawiły się chłodniejsze dni to skrzynia przez pierwsze 2-3 kilometry się ślizga, samochód wchodzi na obroty a prędkość rośnie stopniowo. Po przejechaniu kilku kilometrów przechodzi. Jakiś tydzień wcześniej wymieniłem olej statycznie, licznik zużycia cofnięty czy to możliwe że coś źle zrobiłem i to przez? Czy ten typ tak ma? Skrzynia nie wyrzuca w diagboxie błędów.

Offline Dariusz Kłeczek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 8 803
  • Skąd: Trzebinia/Birmingham
  • Posiadany samochód: BX 1,9 GTi; AX 1,5 D
  • Zainteresowania: fotografia, nurkowanie
  • Miejscowość: Trzebinia/Birmingham
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1224 dnia: Grudzień 01, 2020, 22:17:05 »
TTTM. Uślizg jest aby szybciej rozgrzać olej w skrzyni.
BX 1,9 GTi 1991 już automat 213.000 km
AX 1,5 D Spot 1996 127.000 km
RENAULT TRAFIC 2,0 DCi 2007 224.000 mil
Hyundai IX35 1,7 CRDi 2014 79.000 mil