Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź  (Przeczytany 88695 razy)

Paweł Lessnau i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Artur Szarek

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 56
  • Posiadany samochód: C5 X7 136hp
  • Zainteresowania: Elektronika
  • Miejscowość: Gliwice
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1250 dnia: Styczeń 12, 2021, 17:05:31 »
Czy po zmianie akumulatora trzeba coś kombinować z lexia? Jeśli tak to co?

Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka


Offline Dariusz Niedziółko

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 694
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: citroen C5 X7, 2.0 HDi 163 KM
  • Zainteresowania: peugeot,citroen
  • Miejscowość: Zachodniopomorskie
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1251 dnia: Styczeń 12, 2021, 19:39:06 »
Czy po zmianie akumulatora trzeba coś kombinować z lexia? Jeśli tak to co?

Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka
Jeżeli założyłeś taki sam to nic.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wcześniej
Peugeot 405 , 306 ,406 ,407,Citroen C5 Mk I

Offline Artur Szarek

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 56
  • Posiadany samochód: C5 X7 136hp
  • Zainteresowania: Elektronika
  • Miejscowość: Gliwice
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1252 dnia: Styczeń 13, 2021, 12:11:07 »
Czy po zmianie akumulatora trzeba coś kombinować z lexia? Jeśli tak to co?

Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka
Jeżeli założyłeś taki sam to nic.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Był 720, a teraz jest 700

Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka


Offline Dariusz Niedziółko

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 694
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: citroen C5 X7, 2.0 HDi 163 KM
  • Zainteresowania: peugeot,citroen
  • Miejscowość: Zachodniopomorskie
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1253 dnia: Styczeń 13, 2021, 12:12:32 »
Czy po zmianie akumulatora trzeba coś kombinować z lexia? Jeśli tak to co?

Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka
Jeżeli założyłeś taki sam to nic.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Był 720, a teraz jest 700

Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka
Zerknij ile Ah masz wpisane w module ładowania.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wcześniej
Peugeot 405 , 306 ,406 ,407,Citroen C5 Mk I

Offline Artur Szarek

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 56
  • Posiadany samochód: C5 X7 136hp
  • Zainteresowania: Elektronika
  • Miejscowość: Gliwice
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1254 dnia: Styczeń 13, 2021, 16:27:53 »
Czy po zmianie akumulatora trzeba coś kombinować z lexia? Jeśli tak to co?

Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka
Jeżeli założyłeś taki sam to nic.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Był 720, a teraz jest 700

Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka
Zerknij ile Ah masz wpisane w module ładowania.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A możesz mi podpowiedzieć gdzie mam tego szukać?

Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka


Offline Dariusz Niedziółko

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 694
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: citroen C5 X7, 2.0 HDi 163 KM
  • Zainteresowania: peugeot,citroen
  • Miejscowość: Zachodniopomorskie
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1255 dnia: Styczeń 13, 2021, 19:47:30 »
Czy po zmianie akumulatora trzeba coś kombinować z lexia? Jeśli tak to co?

Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka
Jeżeli założyłeś taki sam to nic.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Był 720, a teraz jest 700

Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka
Zerknij ile Ah masz wpisane w module ładowania.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A możesz mi podpowiedzieć gdzie mam tego szukać?

Wysłane z mojego M2002J9G przy użyciu Tapatalka
Zakładka moduł ładowania akumulatora. Są tam parametry akumulatora i w przypadku zmiany na inny należy tam zmienić. Jak będzie założony za duży to alternator nie doładuje i w krótkim  czasie akumulator zasiarczysz.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wcześniej
Peugeot 405 , 306 ,406 ,407,Citroen C5 Mk I

Offline Mateusz Szuter

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 8
  • Posiadany samochód: Myślę o C5 ;)
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1256 dnia: Styczeń 16, 2021, 19:35:52 »
KUPIŁEM!2.0 HDi exclusive, 2010 rok, 163 w automacie  8) zrobiłem wczoraj 300km no i komfort jazdy w porównaniu do mojego forda fiesty nieporównywalny (chociaż mogłoby być ciszej, ale chyba wiem czemu i gdzie i się tym zajmę w najbliższych miesiącach :D)
W związku z tym, mam garść pytań do bywalców (przeszukałem forum, zadaję tylko te, na które nie znalazłem odpowiedzi w ciągu ostatniej godzinki:)). Najpierw co mi mechanik powiedział przy oględzinach.
Na komputerze błąd komunikacji magistrali CAN (mechanik powiedział, że ani tutaj łatwo dojść, co to konkretnie będzie, bo ponoć bardzo czułe i kawałek lekko zaśniedziałego przewodu może powodować ten błąd), ale sprawdzenie tego to ponoć oglądanie wiązki po wiązce... i że albo wyjdzie kiedyś coś konkretnie i będzie do zrobienia, albo sobie głowy nie zawracać.
Dwa, błąd na obydwu lusterkach 09D0 i 09D1 błąd wejść czujników mechanizmu lusterka kierowcy/pasażera, zwarcie z masa lub zwarcie z plusem. Lusterka sie składają/rozkładają normalnie, grzeją się. Przejmować się?

Jedna rzecz, którą zauważyłem i nie wiem, czy mnie powinna martwić, to gdy jadę w zakresie 73-80 na 6 biegu, to skrzynia przy przyspieszaniu bardzo cicho jakby piszczy. Na 5 biegu nie ma tego problemu, na trybie sport również.

Trzecia rzecz taki klasyk :D wszystko było ok, u mechanika ok (dwa dni wcześniej), tutaj cytat "Zawieszenie w bardzo dobrej kondycji, jedyna rzecz do której można się przyczepić to silentblock wahacza dolengo w tylnym zawieszeniu. Siłowniki przód nowe, tył suche, pracują na każdej wysokości poprawnie. ". Po czym wsiadłem ze sprzedającym do auta i zapalił się Service z Suspension fault max speed 90km/h. Poki sie nie przejedzie kawalek, to blad sie nie pokazuje. Jak sie odpali auto i bledu nie ma, to pozycja zawieszenia na komputerze sie zmienia, ale samo auto sie nie rusza. Auto stało na mrozie, jest pełno śniegu - wyczytałem, że od tego może dochodzić do jakichś przebić na pompie z powodu zawilgocenia, moze poszedl bezpiecznik, akumulator ponoc sprawny, ale moze go przemrozilo? (zdjecie w zalaczeniu). W kazdym razie, czy ktoś w Warszawie ma chęć rzucić okiem w przyszly weekend za jakieś wino? :) O ile oczywiscie jutro przy sprawdzaniu bezpiecznikow nie okaze sie, ze ktorys poszedl.

Offline Błażej Banisz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 3 664
  • Skąd: Gliwice
  • Posiadany samochód: C4 1.6 VTI 120KM 2009r; C5 2.0HDI (RHF) kombi 2010; Nieruchomość garażowa CX 1977 2.4ie
  • Miejscowość: Gliwice
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1257 dnia: Styczeń 16, 2021, 20:04:32 »
KUPIŁEM!2.0 HDi exclusive, 2010 rok, 163 w automacie  8) zrobiłem wczoraj 300km no i komfort jazdy w porównaniu do mojego forda fiesty nieporównywalny (chociaż mogłoby być ciszej, ale chyba wiem czemu i gdzie i się tym zajmę w najbliższych miesiącach :D)
W związku z tym, mam garść pytań do bywalców (przeszukałem forum, zadaję tylko te, na które nie znalazłem odpowiedzi w ciągu ostatniej godzinki:)). Najpierw co mi mechanik powiedział przy oględzinach.
Na komputerze błąd komunikacji magistrali CAN (mechanik powiedział, że ani tutaj łatwo dojść, co to konkretnie będzie, bo ponoć bardzo czułe i kawałek lekko zaśniedziałego przewodu może powodować ten błąd), ale sprawdzenie tego to ponoć oglądanie wiązki po wiązce... i że albo wyjdzie kiedyś coś konkretnie i będzie do zrobienia, albo sobie głowy nie zawracać.
Dwa, błąd na obydwu lusterkach 09D0 i 09D1 błąd wejść czujników mechanizmu lusterka kierowcy/pasażera, zwarcie z masa lub zwarcie z plusem. Lusterka sie składają/rozkładają normalnie, grzeją się. Przejmować się?

Jedna rzecz, którą zauważyłem i nie wiem, czy mnie powinna martwić, to gdy jadę w zakresie 73-80 na 6 biegu, to skrzynia przy przyspieszaniu bardzo cicho jakby piszczy. Na 5 biegu nie ma tego problemu, na trybie sport również.

Trzecia rzecz taki klasyk :D wszystko było ok, u mechanika ok (dwa dni wcześniej), tutaj cytat "Zawieszenie w bardzo dobrej kondycji, jedyna rzecz do której można się przyczepić to silentblock wahacza dolengo w tylnym zawieszeniu. Siłowniki przód nowe, tył suche, pracują na każdej wysokości poprawnie. ". Po czym wsiadłem ze sprzedającym do auta i zapalił się Service z Suspension fault max speed 90km/h. Poki sie nie przejedzie kawalek, to blad sie nie pokazuje. Jak sie odpali auto i bledu nie ma, to pozycja zawieszenia na komputerze sie zmienia, ale samo auto sie nie rusza. Auto stało na mrozie, jest pełno śniegu - wyczytałem, że od tego może dochodzić do jakichś przebić na pompie z powodu zawilgocenia, moze poszedl bezpiecznik, akumulator ponoc sprawny, ale moze go przemrozilo? (zdjecie w zalaczeniu). W kazdym razie, czy ktoś w Warszawie ma chęć rzucić okiem w przyszly weekend za jakieś wino? :) O ile oczywiscie jutro przy sprawdzaniu bezpiecznikow nie okaze sie, ze ktorys poszedl.

Poszukiwanie błędów na CAN to rzeczywiście może być droga przez mękę...
Lusterka - w tym roczniku te błędy to standard, pochodzą od pozycji enkoderów a lusterka nie mają już pamięci (zresztą w opisie błędu DB mówi że po którymś OPR ignorować), powinny być jeszcze błąd w module siedzenia kierowcy o oświetleniu stóp w tylnym rzędzie (też funkcja wycięta przez księgowych).
Skrzynia - był wątek na forum, TTTM przy niskich obrotach na 6-tce jest delikatne wycie (dlatego w trybie sport nie występuje, bo skrzynia później biegi zmienia)
z zawieszeniem niestety nie pomogę.
Ilu ludzi przypada na jednego człowieka?

Offline Mateusz Szuter

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 8
  • Posiadany samochód: Myślę o C5 ;)
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1258 dnia: Styczeń 16, 2021, 20:40:46 »
Poszukiwanie błędów na CAN to rzeczywiście może być droga przez mękę...
Lusterka - w tym roczniku te błędy to standard, pochodzą od pozycji enkoderów a lusterka nie mają już pamięci (zresztą w opisie błędu DB mówi że po którymś OPR ignorować), powinny być jeszcze błąd w module siedzenia kierowcy o oświetleniu stóp w tylnym rzędzie (też funkcja wycięta przez księgowych).
Skrzynia - był wątek na forum, TTTM przy niskich obrotach na 6-tce jest delikatne wycie (dlatego w trybie sport nie występuje, bo skrzynia później biegi zmienia)
z zawieszeniem niestety nie pomogę.
Dzieki za rozjasnienie sprawy z bledami :) nie przejmuje sie.

Co do skrzyni - rzeczywiscie, po wpisaniu 'wycie' zamiast 'piszczy' czy podobne, znalazłem odpowiedni wątek :D Dzięki!

Offline Jakub Marcickiewicz

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 5
  • Posiadany samochód: Citroen C5 III
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1259 dnia: Styczeń 18, 2021, 09:44:18 »
Cześć!

Miałem wczoraj problem z akumulatorem i jak zawsze zresetowało mi się radio później tylko wyjątkowo teraz nie widzę wyjścia AUX. Ktoś może miał podobnie? Wiecie jak to przywrócić, albo co sprawdzić?


EDYCJA: Ok, znalazłem już w ustawieniach :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 18, 2021, 14:18:52 wysłana przez Jakub Marcickiewicz »

Offline Włodzimierz Rogowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 221
  • Posiadany samochód: C5 X7 Tourer 2.0HDI RHH 163km 2013r
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1260 dnia: Styczeń 18, 2021, 12:17:15 »
wczoraj przy podjezdzaniu na kraweznik mialem uslizg na sniegu i auto na sniegu nieprzyjemnie poszlo bokiem. Dzisiaj w okolicach prawego przedniego kola znalazlem korek jak na zdjeciach. Po wklepaniu w szukajke numeru widocznego na zdjeciu okazuje sie, ze to zaslepka kola pasowego. Czy ten korek trudno zalozyc? Znajde jego miejsce i dam rade zrobic to bez kanalu?

Do tego dzisiaj podczas jazdy slychac bylo gumowe dzwieki, trudno to opisac ale jakby pocieranie twardych gum, czy to moze byc jakos powiazane? Mialem wrazenie, ze ten dzwiek slychac glownie przy kolysaniu sie samochodu.

Offline Andrzej Mikulski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 282
  • Skąd: Legnica
  • Posiadany samochód: Citroen C2 1.6HDI VTS, Tesla M3 LR, Audi Q5 3.0TDI
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1261 dnia: Styczeń 18, 2021, 18:38:46 »
"Skrzynia - był wątek na forum, TTTM przy niskich obrotach na 6-tce jest delikatne wycie (dlatego w trybie sport nie występuje, bo skrzynia później biegi zmienia)"
Ten typ tak nie ma. U mnie nigdy nic nie wyło, przebieg 200tys. Oleju ja nie wymieniałem, miałem go od 164tys. przez 3 lata. Miałem wiele aut i na wkurzające dzwięki jestem uczulony.

Offline Patryk Kaniewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 225
  • Posiadany samochód: C5 X7 2010 2.0HDI 163km Tourer Exclusive
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1262 dnia: Styczeń 18, 2021, 20:41:40 »
Bo Twój tak nie ma, to nie można twierdzić, że ten typ tak ma? xd

Offline Dariusz Niedziółko

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 694
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: citroen C5 X7, 2.0 HDi 163 KM
  • Zainteresowania: peugeot,citroen
  • Miejscowość: Zachodniopomorskie
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1263 dnia: Styczeń 18, 2021, 21:40:19 »
Bo Twój tak nie ma, to nie można twierdzić, że ten typ tak ma? xd
Wyjątek potwierdza niestety regułę


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wcześniej
Peugeot 405 , 306 ,406 ,407,Citroen C5 Mk I

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 671
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1264 dnia: Styczeń 19, 2021, 10:24:40 »
W Volvo XC60 gdzie też szła ta skrzynia przy przebiegu 60k km też słyszałem ten dźwięk na 6tce, więc TTTM. Nie wiem od czego to zależy, ale na zimówkach tego nie słyszę a jak na lato założe michałki to słychać takie piii w zakresie tych kilku km na 6 biegu, ale już mi to nie przeszkadza, przynajmniej wiem kiedy się 6tka włacza :)
Kolega, który ma tą skrzynię też nie słyszał tego dźwięku dopóki mu nie zwróciłem uwagi na ten szczegół :)

Offline Andrzej Mikulski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 282
  • Skąd: Legnica
  • Posiadany samochód: Citroen C2 1.6HDI VTS, Tesla M3 LR, Audi Q5 3.0TDI
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1265 dnia: Styczeń 19, 2021, 23:11:30 »
Myślcie co chcecie. Ja żadnych nienaturalnych dźwięków nie słyszałem i nikt jadącym tym autem też nie słyszał. Widocznie trafiłem na wyjątek albo każdy słyszy co innego lub to co chce.

Offline Błażej Banisz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 3 664
  • Skąd: Gliwice
  • Posiadany samochód: C4 1.6 VTI 120KM 2009r; C5 2.0HDI (RHF) kombi 2010; Nieruchomość garażowa CX 1977 2.4ie
  • Miejscowość: Gliwice
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1266 dnia: Styczeń 19, 2021, 23:30:51 »
Myślcie co chcecie. Ja żadnych nienaturalnych dźwięków nie słyszałem i nikt jadącym tym autem też nie słyszał. Widocznie trafiłem na wyjątek albo każdy słyszy co innego lub to co chce.
Tu się mylisz, większość wcale tego słyszeć nie chce...
Może źle się wyraziłem pisząc TTTM, ale jest to dość powszechne zjawisko i te skrzynie nawet w nowym aucie prosto z salonu potrafiły być słyszalne.
Ilu ludzi przypada na jednego człowieka?

Offline Łukasz Modrzejewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 50
  • Posiadany samochód: C5 III (x7) 2012/2013r. 2.0HDi 163KM Tourer Exclusive
  • Miejscowość: Szczecin
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1267 dnia: Styczeń 20, 2021, 19:41:39 »
Mam nadzieję że nie powtarzam pytania, ale nie zauważyłem takowego: Czy jak podniosę Cytrynke w max górną pozycje serwisową, podniosę ją podnośnikiem to mogę wtedy bezproblemowo odłączyć aku? A później analogicznie - najpierw aku, auto na ziemie i zawieszenie w dół?
Czy jednak inaczej ma wyglądać taka procedura odłączania aku z autem w górze? :)
Wolałbym nie skończyć z błędami w zawieszeniu itd  ;)
C5 III (x7) Tourer Exclusive 2.0HDi 163KM —> 190KM/430Nm

Offline bartosz czyżewski

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 2
  • Posiadany samochód: c5
  • Miejscowość: ruś
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1268 dnia: Styczeń 20, 2021, 21:03:06 »
Witam.Czy ktos wie jak wymienic olej w silowniku mcp w c5 x7,i drugie pytanie moje c5 2011r 1.6 hdi mcp nie ma tempomatu ma tylko limiter czy da sie wlaczyc tempomat np lexia lub diagboxem?

Online Piotr Morawiec

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 174
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 II Break RHR (Sterownik RHL)
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1269 dnia: Wczoraj o 10:47:42 »
Mam nadzieję że nie powtarzam pytania, ale nie zauważyłem takowego: Czy jak podniosę Cytrynke w max górną pozycje serwisową, podniosę ją podnośnikiem to mogę wtedy bezproblemowo odłączyć aku? A później analogicznie - najpierw aku, auto na ziemie i zawieszenie w dół?
Czy jednak inaczej ma wyglądać taka procedura odłączania aku z autem w górze? :)
Wolałbym nie skończyć z błędami w zawieszeniu itd  ;)

Domyślam się, że będziesz dłubał przy zawieszeniu. Wjedź na podnośnik w pozycji droga, odłącz aku i do góry, później opuść auto na glebę, odpal (poczekaj aż się podniesie lub zadaj sam pozycję droga i w drogę ;-) (ja po takim zabiegu dwa razy robiłem max góra-dół)

Offline Tadeusz Garbacik

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 159
  • Skąd: Lubin
  • Posiadany samochód: C5 X7 2.2 HDI 204, P308 2.0 HDI RHR,
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Lubin
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1270 dnia: Wczoraj o 11:45:56 »
Jak odłączy aku to auto nie pójdzie w górę. Ja robiłem tak. Pozycja service max góra, poczekałem na uśpienie modułów. Odłączyłem aku. Po pracy podłączyłem aku i żadnych błędów nie było.
Jest to zresztą dokłądnie opisane w manualu.

Offline Łukasz Modrzejewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 50
  • Posiadany samochód: C5 III (x7) 2012/2013r. 2.0HDi 163KM Tourer Exclusive
  • Miejscowość: Szczecin
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1271 dnia: Wczoraj o 12:31:55 »
Dzięki za odpowiedzi ;)
W planach są działania przy wydechu i będzie spawane więc aku musze rozpiąć. A że pewnie na podnośniku to i chyba zawieszenie powinno być na maxa, stąd pytanie o kolejność działań  ;)
C5 III (x7) Tourer Exclusive 2.0HDi 163KM —> 190KM/430Nm

Offline Tadeusz Garbacik

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 159
  • Skąd: Lubin
  • Posiadany samochód: C5 X7 2.2 HDI 204, P308 2.0 HDI RHR,
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Lubin
Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Odpowiedź #1272 dnia: Wczoraj o 20:51:44 »
Jak jeszcze auto idzie w górę na podnośniku to ściąga się korek LDS-u