Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: regulator twardości przód - podejdzie z mk3 lub jak rozebrać i wyczyścić?  (Przeczytany 989 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Julian Gonet

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 246
  • Skąd: Poznan - Oborniki
  • Posiadany samochód: C2 1.1, C5 2.0i, C5 HPi były: AX,BX,2szt. ZX
  • Zainteresowania: elektronika, trabanty
  • Miejscowość: Poznan - Oborniki
Witam!
Otóż jedna z C5 kłania się po kilku godzinach jak kelner zgięty w pół. Poprzednik zmienił siłowniki przednie - z zew. suche, odpiąłem wężyki przelewów - też suche. Zmieniłem blok hydro na inny (ale bez pewności że zawór trzyma). Są przypad że postoi 2 tygodnie i nie opadnie, ale najczęściej po kilku godz. leży. Pompa długo pompuje zanim się podniesie - czyli memebrany wypychają cały lds. Na przewodzie potrójnym rozpiąłem wężyk przelewowy i tam jest mocno mokro. Zrobię jeszcze test podstawiając słoik. Pytanie czy regulator pasuje z mk3 ? W grę wchodzi wymiana ale jak mam kupić używkę to może coś młodszego.
Pozdro
« Ostatnia zmiana: Grudzień 27, 2018, 12:45:45 wysłana przez Julian Gonet »

Offline Bartek Brzoza

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 222
  • Skąd: Poznań
  • Posiadany samochód: C5 v6 exclisive
  • Miejscowość: Poznań
Odp: regulator twardości przód - podejdzie z mk3 ?
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 24, 2018, 15:45:24 »
Nawet jak pasuje mechanicznie to trzeba zwrócić uwagę na dławiki i ewentualnie je przełożyć.  Możesz spróbować zregenerować zawór jeśli poszły tylko oringi.

Offline Julian Gonet

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 246
  • Skąd: Poznan - Oborniki
  • Posiadany samochód: C2 1.1, C5 2.0i, C5 HPi były: AX,BX,2szt. ZX
  • Zainteresowania: elektronika, trabanty
  • Miejscowość: Poznan - Oborniki
Odp: regulator twardości przód - podejdzie z mk3 ?
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 24, 2018, 22:43:02 »
Czyli jest rozbieralny? Jesli tak to kupie uzywke, zrobie oringi i dopiero przeloze.

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka


Offline Bartek Brzoza

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 222
  • Skąd: Poznań
  • Posiadany samochód: C5 v6 exclisive
  • Miejscowość: Poznań
Odp: regulator twardości przód - podejdzie z mk3 ?
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 26, 2018, 16:29:27 »
jest rozbieralny. Tylko ciężko się rozbiera.

Offline Julian Gonet

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 246
  • Skąd: Poznan - Oborniki
  • Posiadany samochód: C2 1.1, C5 2.0i, C5 HPi były: AX,BX,2szt. ZX
  • Zainteresowania: elektronika, trabanty
  • Miejscowość: Poznan - Oborniki
Odp: regulator twardości przód - podejdzie z mk3 lub jak rozebrać i wyczyścić?
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 01, 2019, 13:37:29 »
Ktoś ma pomysł jak wymienić cały regulator?

Szukałem w różnych miejscach (została mi serwisówka do sprawdzenia). Nie chce demontować sanek, ale nie wiem jak dojść do odkręcenia przewodu idącego do lewej kolumny. Mam pomysł aby zdjąć mostek przy wydechu i tam wsunąć rękę z kluczem. Od góry zasłania mi kolektor i kat (toż to HPi ).

Znalazłem opis i fotki jak to rozebrać ale problem jest w części która zostaje w aucie a nie w tej którą można odkręcić i wyjąć.