0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Nie zadziała. Szkoda czasu, zdrowia i pieniędzy. Poczynając od nowych lamp poprzez przetwornice, a na samopoziomowianiu kończąc.
Jakie chcesz samopoziomowanie w aucie które to robi zawieszeniem?
Cytat: Piotr Puścian w Luty 13, 2019, 10:45:14Jakie chcesz samopoziomowanie w aucie które to robi zawieszeniem? To czemu jak odpalę auto w nocy to budzą się do działania myszkując przez ok. 1-2 s. po świecie?
... Swoją drogą mógłbyś policzyć ile kabelków wchodzi do lampy na Xenonie? Mielibyśmy przynajmniej dzięki temu wiedzę o ile uboższa w zwykłych jest instalacja. Może komuś się to kiedyś przyda. Jak będę miał otwartą maskę też bym w sumie policzył, i byłoby porównanie obrazujące ile pracy czeka ewentualną osobę która by się na montaż Xenonów porwała.
To czemu jak odpalę auto w nocy to budzą się do działania myszkując przez ok. 1-2 s. po świecie?
Cytat: Piotr Puścian w Luty 13, 2019, 14:22:09... Swoją drogą mógłbyś policzyć ile kabelków wchodzi do lampy na Xenonie? Mielibyśmy przynajmniej dzięki temu wiedzę o ile uboższa w zwykłych jest instalacja. Może komuś się to kiedyś przyda. Jak będę miał otwartą maskę też bym w sumie policzył, i byłoby porównanie obrazujące ile pracy czeka ewentualną osobę która by się na montaż Xenonów porwała.Na schematach... braki są spore.
Rozumiem, że na miejscu wyjąłeś standardowe lampy z bagażnika i je przekładałeś? Przecież można włączyć np. halogeny, a w dzień w Niemczech światła nie są wymagane.
Każdy jak miał xenony to i miał halogeny. Ja żadnych argumentów nie widzę żeby wyrzucać xenony bo się jeden zepsuł. Chociaż kiedyś jak mi akumulator w aucie padał to je sprzedałem ;-)
Dla Ciebie może i żadne, ale wytłumacz to np, niemieckiemu policmajstrowi...Zabrane dokumenty, mandat, i stoisz do otwarcia serwisu. I bulisz jak za zboże.I stoisz ze dwa-trzy dni, bo od ręki pewnie nie mają.