Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Citroen Connect Nav w trybie Online  (Przeczytany 2270 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Norbert Mikła

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 196
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: C3 Aircross Shine
  • Miejscowość: Bytom
Citroen Connect Nav w trybie Online
« dnia: Marzec 12, 2018, 12:30:26 »
Czy ktoś ma Citroen Connect Nav i potrafi go uruchomić w trybie Online (wyświetla prognozę pogody, ceny paliwa w najbliższych stacjach a co najważniejsze informacje o ruchu drogowym i nawigowanie w sposób omijający korki).
Studiuję temat od jakiegoś czasu i okazuje się, że tę funkcję musi aktywowac dealer, inaczej nawigacja działa zawsze w trybie Offline.
Tryb Online można poznać po tym, że w prawym dolnym rogu wyświetla się logo "Tomtom traffic" jak na obrazku:

Znalazłem ciekawy topik na forum Tomtoma gdzie ludzi piszą o tym problemie, nasz pojazd musi być umieszczony w jakiejś bazie OVS, żeby te funkcje działały, a dealerzy tego nie robią. Większość ludzi nawet nie wie, że zapłaciła za produkt, a nie mają pełnej funkcjonalności. Komuś to w ogóle działa? Czy tylko mnie nie aktywowali tego?
Będę musiał chyba kiedyś podjechać do dealera i wyjaśnić sprawę.


PS. Adres do oryginalnego wątku o tym problemie:
https://en.discussions.tomtom.com/built-in-car-navigation-25/citroen-c4-picasso-connect-nav-usability-1010966/index4.html

Offline Norbert Mikła

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 196
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: C3 Aircross Shine
  • Miejscowość: Bytom
Odp: Citroen Connect Nav w trybie Online
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 19, 2018, 08:25:27 »
Dobra, sam sobie pomogłem. Wystarczyło się "przypomnieć" u Citroena. Usługi online mam już aktywne.

Offline Piotr Kuszewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 13
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: 2018 C3 Shine 1.2PT 110KM
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Citroen Connect Nav w trybie Online
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 17, 2018, 10:54:20 »
Hej,


W jaki sposób się "przypomniałeś" u dealera? Telefonicznie, osobiście? Ja odebrałem samochód wczoraj i też nie mam aktywowanych usług online. Na stronie tomtoma znalazłem informację że trzeba poczekać 48h od momentu zakupu - pytanie tylko czy moment zakupu to zamówienie czy odebranie pojazdu u dealera. W ogóle jakie są Twoje wrażenia z działania tego systemu? Faktycznie są aktualne korki, ceny paliw? Pytam czy w ogóle gra jest warta świeczki.


Pozdrawiam,
Piotr

Offline Michał Jarzębski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 196
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C4 SpaceTourer 1.2 EAT6
  • Zainteresowania: IT, Internet rzeczy, automatyka domowa
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Citroen Connect Nav w trybie Online
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 17, 2018, 14:28:32 »
Hej,


W jaki sposób się "przypomniałeś" u dealera? Telefonicznie, osobiście? Ja odebrałem samochód wczoraj i też nie mam aktywowanych usług online. Na stronie tomtoma znalazłem informację że trzeba poczekać 48h od momentu zakupu - pytanie tylko czy moment zakupu to zamówienie czy odebranie pojazdu u dealera. W ogóle jakie są Twoje wrażenia z działania tego systemu? Faktycznie są aktualne korki, ceny paliw? Pytam czy w ogóle gra jest warta świeczki.


Pozdrawiam,
Piotr


W momencie podpisywania odbioru auta sprzedawca aktywował usługę w systemie. Pojechałem zatankować i jak jechałem do domu to już miałem aktywne.


Zadzwoń do dealera i zapytaj czy Ci aktywowali. Widać to też w apce na telefon Citroena.


I tak, warto ale imho tylko dla korków. Reszta jest dla mnie nieistotna.

Offline Norbert Mikła

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 196
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: C3 Aircross Shine
  • Miejscowość: Bytom
Odp: Citroen Connect Nav w trybie Online
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 17, 2018, 19:14:08 »
Hej,


W jaki sposób się "przypomniałeś" u dealera? Telefonicznie, osobiście?
Skontaktowałem się z Citroen Polska i na drugi dzień działało. Dealer mi tego nie uaktywnił, zorientowałem się po niecałym miesiącu.

Offline Piotr Kuszewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 13
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: 2018 C3 Shine 1.2PT 110KM
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Citroen Connect Nav w trybie Online
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 17, 2018, 19:31:12 »
Dzięki za odpowiedzi, w poniedziałek sie skontaktuję.

Offline Bartłomiej Czerwiński

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 400
  • Skąd: Linköping / Szwecja
  • Posiadany samochód: C4 II 1.6HDi 90KM, 2012 silver | C4GP II FL 2.0HDi 150KM, 2017, silver acier
  • Zainteresowania: żeglarstwo, modelarstwo, mtb, krótkofalarstwo
  • Miejscowość: Linköping / Szwecja
Odp: Citroen Connect Nav w trybie Online
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 28, 2018, 17:42:24 »
[...] Widać to też w apce na telefon Citroena.

Załączyłbyś screenshot z appki pokazujący czego szukać?
była: Xsara III Coupe 2.0 HDI 90KM '03 silver
jest: C4 II 1.6HDi 90KM, 2012 silver
jest: C4GP II FL 2.0HDi 150KM, 2017, silver acier
Diagbox 7.57 + interfejs w pełni obsadzony

Offline Norbert Mikła

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 196
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: C3 Aircross Shine
  • Miejscowość: Bytom
Odp: Citroen Connect Nav w trybie Online
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 28, 2018, 20:06:10 »
Mniej więcej coś takiego jak w załączniku.

Offline Łukasz Pisiewicz

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 180
  • Skąd: ZABRZE
  • Posiadany samochód: Obecnie - C4 GP II wczesniej C4 GP I
  • Miejscowość: ZABRZE
Odp: Citroen Connect Nav w trybie Online
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 29, 2020, 22:03:15 »
Mam aktywną usługę do 09.03.2023 roku ale od kilku dni przestała mi działać. Co może być przyczyną?

Offline Norbert Mikła

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 196
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: C3 Aircross Shine
  • Miejscowość: Bytom
Odp: Citroen Connect Nav w trybie Online
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 30, 2020, 19:16:56 »
Najprostsza odpowiedź to: brak dostępu do internetu. Wtedy nie ma bata, działać nie będzie. Gdzieś w ustawieniach tabletu (niestety tak z pamięci nie powiem gdzie) da się sprawdzić czy system jest połączony i czy subskrypcja jest aktywna.


Możliwe też, że Citroen jak zawsze coś spieprzył u siebie na serwerach... Właśnie zajrzałem do siebie w aplikacji My Citroen i okazało się, że nie miałem aktywnego Real Time Traffic (które miałem w sumie aktywne od kupna samochodu). Aplikacja pozwoliła mi zakupić tą usługę na 3 lata za 0zł. Aktywowałem i leci mi od dzisiaj 3 lata ;). Mam nadzieję, że się nie zorientują, bo 2 lata miałem już wykorzystane ;P.