Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Citroen Connect Nav  (Przeczytany 7499 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wojtek Olszewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 74
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C4 Spacetourer 1.2 RC '18
  • Miejscowość: Wrocław
Citroen Connect Nav
« dnia: Marzec 20, 2019, 10:43:55 »
Koledzy proszę o wyjaśnienie jak to jest x usługami mobilnymi...
Posiadam C4 '18 z systemem Connect Nav i nawigacją.
W zainstalowanej aplikacji My Citroen do niedana miałem jeszcze info o usługach mobilnych w Connect Nav w trakcie aktywacji.
Dziś nie widzę tej informacji ani w zakładce "ekran dotykowy twojego samochodu" - mam tylko:
1) aktualizowanie Twojej NAV Map
2) Aktualizacja ekranu jazdy...
W usługach towarzyszących jedynie usługi Bluetooth...

Na ekranie auta w menu "sieci" - "zarządzanie połączeniem" stan połączonych usług i dostępność podłączonych usług - brak abonamentu i niedostępne...
W rozwinięciu mapy nawigacji widzę na dolnej belce ikonki pogody, dystrybutora, parkingi czy natężenie ruchu i strefy niebezpieczne...
Po kliknięciu w:
  • dystrybutor - wyświetlają mi się okoliczne stacje (ale bez ceny paliwa),
  • parkingi w okolicy,
  • pogoda - nic...
  • ruch - brak danych...
https://drive.google.com/drive/folders/1-1quej3GBkBFcS8C_9L2OsKjjViWXBTP
Czy w związku z tym opcja:
  • jest jeszcze nie aktywowana,
  • nie ma jej fizycznie,
  • robię coś nie tak?
« Ostatnia zmiana: Marzec 20, 2019, 11:53:46 wysłana przez Wojtek Olszewski »

Offline Tomasz Kochaniewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 92
  • Posiadany samochód: C4 GP2 2.0HDI EAT6 MY17, Auris I HSD, 325ti, Swift GTi
  • Zainteresowania: Motoryzacja, elektronika, inżynieria
  • Miejscowość: Kraków
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 20, 2019, 11:53:53 »
Mozesz sie jeszcze upewnić w aplikacji my citroen, zaklładka po prawej (widok samochodu z przodu) i tam masz usługi towarzyszące. Jak tego nie ma to trzeba do aso uderzać z tego co czytałem na forum.

Offline Norbert Mikła

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 196
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: C3 Aircross Shine
  • Miejscowość: Bytom
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 20, 2019, 12:11:18 »

Dziś nie widzę tej informacji ani w zakładce "ekran dotykowy twojego samochodu" - mam tylko:
1) aktualizowanie Twojej NAV Map
2) Aktualizacja ekranu jazdy...
W usługach towarzyszących jedynie usługi Bluetooth...



Tu ma być na zielono: Usługi Connect Nav, nad tym co wypisałeś, można sobie rozwinąć tą opcję i tam jest m.in. data aktywacji i wygaśnięcia.


Nic o tym nie napisałeś, więc wspomnę... upewnij się, że auto ma dostęp do internetu i minęła jakaś dłuższa chwila.

Offline Wojtek Olszewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 74
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C4 Spacetourer 1.2 RC '18
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 20, 2019, 14:08:30 »
Tu ma być na zielono: Usługi Connect Nav, nad tym co wypisałeś, można sobie rozwinąć tą opcję i tam jest m.in. data aktywacji i wygaśnięcia.
Problem w tym, że do wczoraj miałem opcję i info "usługa w trakcie aktywacji" i coś w kwestii usług dodatkowo płatnych (miejsca niebezpieczne i cena 99 euro, a dziś nie mam tego w ogóle (ani, że w trakcie aktywacji, ani tym bardziej tego co piszesz)

Nic o tym nie napisałeś, więc wspomnę... upewnij się, że auto ma dostęp do internetu i minęła jakaś dłuższa chwila.
Udostępniam dla autka neta via smartfon (widzę, że połączenie jest dostępne), ale w menu "połączenie danych i usług":
stan podłączonych usług: brak abonamentu;
dostępność podłączonych usług: niedostępny. :(

Offline Michał Jarzębski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 196
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C4 SpaceTourer 1.2 EAT6
  • Zainteresowania: IT, Internet rzeczy, automatyka domowa
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 20, 2019, 14:23:56 »

Udostępniam dla autka neta via smartfon (widzę, że połączenie jest dostępne), ale w menu "połączenie danych i usług":
stan podłączonych usług: brak abonamentu;
dostępność podłączonych usług: niedostępny. :(


nie ma potrzeby udostępniać, dostęp do usług jest po karcie sim, która jest w aucie.


w nawigacji po paru sekundach od odpalenia auta w dolnym prawym roku powinna się pojawić informacja o trafficu.


Jak tego nie ma to do aso - nie uaktywnili usług po zakupie.

Offline Wojtek Olszewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 74
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C4 Spacetourer 1.2 RC '18
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 20, 2019, 14:50:04 »
nie ma potrzeby udostępniać, dostęp do usług jest po karcie sim, która jest w aucie.
w nawigacji po paru sekundach od odpalenia auta w dolnym prawym roku powinna się pojawić informacja o trafficu.

Jak tego nie ma to do aso - nie uaktywnili usług po zakupie.
OK. Na razie odczekam pełne 30 dni i będę działał.
Choć swoją drogą niezbyt to profesjonalne, że usługa za którą notabene płacisz, jest aktywna z takim opóźnieniem.
Dzięki.
« Ostatnia zmiana: Marzec 20, 2019, 17:52:02 wysłana przez Wojtek Olszewski »

Offline Norbert Mikła

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 196
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: C3 Aircross Shine
  • Miejscowość: Bytom
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 20, 2019, 19:07:43 »

nie ma potrzeby udostępniać, dostęp do usług jest po karcie sim, która jest w aucie.


Karta sim jest w aucie, pod warunkiem, że auto wyposażone jest w system e-call (ma Connect Boxa). W innym wypadku internet trzeba samemu udostępniać.

Offline Paweł Iwanicki

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 23
  • Skąd: Tomaszów Mazowiecki
  • Posiadany samochód: Grand C4 Spacetorurer 2018
  • Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 20, 2019, 21:14:23 »
U mnie usługi po zakupie auta ruszyły po tygodniu lub dwóch. Ale nie wiem czy udostępniając net ze smartfona lub innego urządzenia wszystkie usługi działają jak z karty sim Citroena. Czy ktoś to sprawdzał?

Offline Wojtek Olszewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 74
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C4 Spacetourer 1.2 RC '18
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 20, 2019, 23:03:55 »
Koledzy,
Posiadam Connect Box'a i usługę e-call.
Problem polegał na tym, że w aplikacji zniknęło info o aktywacji usług.
Dziś znów się pojawiło...
Więc albo problem w aplikacji, albo coś grzebią;)
Czekam spokojnie jeszcze te 5 dni, a później cisnę dealera...

Offline Norbert Mikła

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 196
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: C3 Aircross Shine
  • Miejscowość: Bytom
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 21, 2019, 21:49:52 »
Najlepiej poczytać tematy w dziale o Nawigacjach, gdzie Citroen Connect Navi ma swoje specjalne miejsce. Z tymi usługami bywały problemy (w zasadzie z aktywacją, nie usługami).


Ten temat też pozwolę sobie tam przenieść, żeby wszystko w jednym worze leżało.

Offline Michał Jarzębski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 196
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C4 SpaceTourer 1.2 EAT6
  • Zainteresowania: IT, Internet rzeczy, automatyka domowa
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 22, 2019, 04:49:57 »

nie ma potrzeby udostępniać, dostęp do usług jest po karcie sim, która jest w aucie.


Karta sim jest w aucie, pod warunkiem, że auto wyposażone jest w system e-call (ma Connect Boxa). W innym wypadku internet trzeba samemu udostępniać.


podał auto, wersję i rocznik. Nie ma możliwości aby nie miał. 

Offline Wojtek Olszewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 74
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C4 Spacetourer 1.2 RC '18
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 28, 2019, 11:45:52 »
Problemów z działaniem usług online ciąg dalszy...
Po upływie 30 dni zgłaszam brak aktywnych usług do Citroen Polska...
Otrzymuję wskazówki by zresetować moduł odpowiedzialny za w/w usługi...
Operacja ma polegać na dezaktywowaniu wszystkich usług online w zakładce: Menu nawigacji -> Ustawienia -> Mapa;
 i pozostawienie pojazdu z wyłączonym zapłonem na kilka godzin.
Po wykonaniu operacji nic się niestety nie dzieje :(
Citroen obiecał wygenerować nowy kontrakt dla usług online. Czekam zatem...
« Ostatnia zmiana: Marzec 28, 2019, 13:45:08 wysłana przez Wojtek Olszewski »

Offline Norbert Mikła

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 196
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: C3 Aircross Shine
  • Miejscowość: Bytom
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 28, 2019, 18:43:16 »
Miałem tak samo, o czym można poczytać w innym wątku. Dealer po prostu nie aktywował tej usługi, Citroen Polska teraz na szybko to robi, u nie działało po 2 dniach od interwencji (bo resetowanie modułu NAC nic nie dało). Większość ludzi nawet nie wie, że czegoś im nie aktywowali, dealerzy ogólnie to olewają.

Offline Wojtek Olszewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 74
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C4 Spacetourer 1.2 RC '18
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 03, 2019, 14:20:37 »
Dziś mija 37 dni dzień od kiedy odebrałem auto z salonu i usługi nie działają...
  • dział obsługi klienta Citroen Polska (zgłoszenie poprzez formularz) skutecznie milczy od 28 marca 2019;
  • problem zgłoszony via messenger do CP - sugerują kontakt tel. z DOK,
  • Dział Obsługi Klienta CP w rozmowie telefonicznej sugeruje, że oni nie mogą w zasadzie nic zrobić, więc proszę o kontakt z najbliższym serwisem..
  • Najbliższy serwis - nie jest w stanie pomóc...
Normalnie opadają wszystkie członki razem i z osobna...Żenada jakaś :(
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 03, 2019, 14:41:41 wysłana przez Wojtek Olszewski »

Offline Norbert Mikła

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 196
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: C3 Aircross Shine
  • Miejscowość: Bytom
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 03, 2019, 19:21:14 »
U mnie kontakt przez formularz zgłoszeniowy z Citroen Polska ten sam problem rozwiązał w ciągu 3 dni. Chyba miałem szczęście...

Offline Wojtek Olszewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 74
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C4 Spacetourer 1.2 RC '18
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 03, 2019, 19:39:41 »
Norbert, CP przez formularz nakazali mi reset modułu poprzez wyłączenie i ponowne włączenie usług online w zakładce "mapa" nawigacji.
Nie pomogło.
Telefonicznie miły Pan z CP polecił kontakt osobisty z najbliższym dealerem, bo i tu cytat "wiem że jakie usługi działają, inne nie dzialają, ale nie wiem czy coś robią..."
Kiedy dziś skontaktowałem się z jednym z lokalnych dealerów, zostałem wypytany o dane osobowe, vin auta, datę zakupu, etc. po czym otrzymałem tel. zwrotny z informacją, że niestety muszę kontaktować się ze sprzedawcą auta (autoryzowany dealer Citroen na drugim końcu Polski :)
Zadzwoniłem.  Oni zdziwieni, że problem jest, stwierdzają, że w systemie usługi są aktywne od 25 marca br. Wysyłają również instrukcję aktywacji usług, obejmującą procedurę resetu BTA (przyciski assistance i SOS w podsufitce).
Procedura nie przynosi skutku.
W międzyczasie kontaktuję się z drugim lokalnym dealerem (mam to szczęście, że u mnie w mieście są dwaj).
Ci sprawdzają i twierdzą, że w systemie widzą, iż usługi nadal nie są aktywne, ale proszą o przyjazd w dniu jutrzejszym do serwisu. Podobno są w stanie je aktywować w 5-10 minut...
To jakiś obłęd jest #japrdl :(

Offline Andrzej Dziuba

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 22
  • Posiadany samochód: Citroen C3 Aircross 1.6 Bluehdi
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Chcorzów
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 03, 2019, 20:02:39 »
Witam. Mam C3 Aircross w wersji Shine i mam problem z mycitroen jak chce się połączyć to na panelu wyskakuje komunikat jak w załącznikach.  Co mam z tym zrobić?

Offline Andrzej Makowski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 5 067
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5A 1.6PT/EAT8, C4 Picasso II 2.0 BlueHDi/EAT6
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 03, 2019, 21:10:01 »
Jest napisane, że masz ją zainstalować na telefonie.
To jest moja opinia w dniu dzisiejszym dlatego zastrzegam sobie prawo do jej zmiany w dowolnym i dogodnym dla mnie terminie

Offline Norbert Mikła

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 196
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: C3 Aircross Shine
  • Miejscowość: Bytom
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 03, 2019, 22:01:41 »
Witam. Mam C3 Aircross w wersji Shine i mam problem z mycitroen jak chce się połączyć to na panelu wyskakuje komunikat jak w załącznikach.  Co mam z tym zrobić?

Nie klikasz nic na tablecie samochodu. Wystarczy sparować telefon po Bluetooth i tyle. Jeśli aplikacja jest zainstalowana na telefonie, jesteś zalogowany i wpisany jest VIN samochodu to samo będzie synchronizować trasy za każdym razem jak przejedziesz się kawałek i wyłączysz silnik.




Norbert, CP przez formularz nakazali mi...
(...)To jakiś obłęd jest #japrdl :(


Zawinił dealer u którego kupowałeś. Po jakimś miesiącu Citroen będzie prosił o opinię w sprawie sprzedawcy i samochodu. Wystaw temu sprzedawcy odpowiednią opinię ;). Zasłużyli na to.

Offline Andrzej Dziuba

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 22
  • Posiadany samochód: Citroen C3 Aircross 1.6 Bluehdi
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Chcorzów
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 03, 2019, 22:53:42 »
Aplikację mam na telefonie i telefon jest podłączony prze BT więc jak mam poznać że połączył się z autem?

Offline Wojtek Olszewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 74
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C4 Spacetourer 1.2 RC '18
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 04, 2019, 09:57:29 »
Pytanie mam do posiadaczy aut z Connect Box.
Czy u Was dioda w przycisku SOS świeci się w czasie jazdy, czy też gaśnie?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2019, 10:55:07 wysłana przez Wojtek Olszewski »

Offline Norbert Mikła

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 196
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: C3 Aircross Shine
  • Miejscowość: Bytom
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 04, 2019, 11:35:12 »
Aplikację mam na telefonie i telefon jest podłączony prze BT więc jak mam poznać że połączył się z autem?


Na stronie głównej programu nad obrazkiem Twojego samochodu pisze, kiedy ostatnio się połączył, podobnie na ostatniej zakładce z "ikonką autka" przy Usługach Towarzyszących masz datę ostatniego połączenia. No i oczywista oczywistość, otrzymujesz raporty o przejechanych trasach, możesz też zlokalizować własne auto na stronie głównej aplikacji...



Pytanie mam do posiadaczy aut z Connect Box.
Czy u Was dioda w przycisku SOS świeci się w czasie jazdy, czy też gaśnie?


Zależy od koloru. Ogólnie, jeśli wszystko jest ok, przy włączeniu zapłonu powinna się zapalić zielona na 3 sekundy. Jeśli miga pomarańczowa/czerwona system nie działa. Jeśli świeci ciągle pomarańczowa/czerwona - należy wymienić baterię.
Zielona świeci ciągle podczas nawiązanego połączenia.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2019, 21:53:47 wysłana przez Norbert Mikła »

Offline Wojtek Olszewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 74
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C4 Spacetourer 1.2 RC '18
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 04, 2019, 12:07:11 »
Byłem w serwisie i problem istnieje nadal.
Po włączeniu zasilania w aucie, dioda zapala się na pomarańczowo, po czym non stop świeci na czerwono... Reset modułu (przytrzymanie przycisków assistance i SOS) nie przynosi żadnych efektów, czy też zmian. Moduł nie synchronizuje usług :(
Twierdzą, że autko trzeba podpiąć pod diagboxa...
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2019, 12:20:58 wysłana przez Wojtek Olszewski »

Offline Andrzej Dziuba

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 22
  • Posiadany samochód: Citroen C3 Aircross 1.6 Bluehdi
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Chcorzów
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 04, 2019, 12:15:57 »
No to nie działa spróbuję jeszcze trochę się pomęczyć A jak nie to jadę do serwisu. Niech kombinują.

Offline Andrzej Dziuba

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 22
  • Posiadany samochód: Citroen C3 Aircross 1.6 Bluehdi
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Chcorzów
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 04, 2019, 20:21:58 »
Coś się ruszyło tylko jest jeden mały problem że wszystko jest po Francusku. Nie wiem czy jak zmienię na Polski to wszystko będzie dalej działać czy znowu będę musiał wrócić na FR.