Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Citroen Connect Nav  (Przeczytany 2288 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Norbert Mikła

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 144
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: C3 Aircross Shine
  • Miejscowość: Bytom
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 04, 2019, 21:56:35 »
Byłem w serwisie i problem istnieje nadal.
Po włączeniu zasilania w aucie, dioda zapala się na pomarańczowo, po czym non stop świeci na czerwono... Reset modułu (przytrzymanie przycisków assistance i SOS) nie przynosi żadnych efektów, czy też zmian. Moduł nie synchronizuje usług :(
Twierdzą, że autko trzeba podpiąć pod diagboxa...
Trochę mi w pracy się źle napisało, powinno być "pomarańczowa/czerwona" (bo są 2 wersje z pomarańczową albo czerwoną diodą). Jak świeci ciągle to wg. instrukcji należy wymienić jakąś baterię.

Offline Wojtek Olszewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 65
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C4 Spacetourer 1.2 RC '18
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 05, 2019, 18:32:36 »
Norbert, w instrukcji papierowej jest: "czerwona kontrolka miga  należy wymienić baterię zapasową".
W aplikacji natomiast: " jeśli czerwona kontrolka świeci w sposób ciągły,  należy wymienić baterię zapasową"
Wiesz może czy samemu można ją wymienić a jeśli tak, to w jaki sposób?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 05, 2019, 18:46:29 wysłana przez Wojtek Olszewski »

Offline Norbert Mikła

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 144
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: C3 Aircross Shine
  • Miejscowość: Bytom
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 05, 2019, 19:41:01 »
W mojej instrukcji z Aircrossa pisze, że jak świeci ciągle to trzeba wymienić "baterię zapasową" ;). Nie mam pojęcia gdzie ona jest i jak się do niej dostać.

Offline Wojtek Olszewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 65
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C4 Spacetourer 1.2 RC '18
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 05, 2019, 19:57:37 »
A w mojej papierowej jest inaczej niż w aplikacji :P

Offline Wojtek Olszewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 65
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C4 Spacetourer 1.2 RC '18
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 10, 2019, 15:58:34 »
Jestem po serwisie...
Sytuacja wygląda tak:
  • Walczyli 2 godziny i bez pomocy help desku z Francji się nie obeszło (podobno). Auto nie komunikowało się z serwerem i usługami online ponieważ w bazie francuskiej posiadało błędny numer VIN. Numer poprawiony, na nawigacji pojawiła się ikonka TomTom Traffic i usługi online hulają. Niestety w apce My Citroen nadal widzę (usługi w trakcie aktywacji :)
  • Dioda przycisku SOS nadal świeci na czerwono (i tu się poddali na razie) mimo, iż można połączyć się zarówno z assistance i połączeniem alarmowym.
    Sugestia jest taka, aby znowu czekać 30 dni aż zgaśnie...
    Jeśli nie zgaśnie - Francuzi mają pochylić się mocniej nad problemem  8)
Zobaczymy więc jak się sprawy potoczą...

Offline Norbert Mikła

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 144
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: C3 Aircross Shine
  • Miejscowość: Bytom
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 10, 2019, 19:51:00 »
Fajne przygody.
U mnie Connect Box działał od razu, nie musiałem czekać 30 dni na cokolwiek... czekałem tylko na usługi online do TomToma.

Offline Wojtek Olszewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 65
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C4 Spacetourer 1.2 RC '18
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 10, 2019, 20:12:23 »
Ja wiem czy fajne?
Trochę to męczące.
Najciekawsze, że jak odbierałem auto z ASO usłyszałem, że takiego problemu ich serwisant nie miał w swojej 20 letniej karierze.
A na dokładkę, że połączenie z assistance jest, ale usługi online będą działały dopiero za 30 dni...

Po 2-3 minutach od włączenia stacyjki pojawiło się logo tomtom traffic
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2019, 23:07:10 wysłana przez Wojtek Olszewski »

Offline Tomasz Kochaniewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 91
  • Posiadany samochód: C4 GP2 2.0HDI EAT6 MY17, Auris I HSD, 325ti, Swift GTi
  • Zainteresowania: Motoryzacja, elektronika, inżynieria
  • Miejscowość: Kraków
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 17, 2019, 22:22:45 »
Myślę, że nawet w trzyletniej karierze mógłby nie mieć tego problemu bo e-call to raczej od niedawna :)
Zresztą jak zacznie działać, to jeszcze nie będzie koniec problemów - u mnie to ta aplikacja raz na jakiś czas się synchronizuje, niezależnie czy inernet po BT, czy z tomtom lub wifi.

Offline Norbert Mikła

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 144
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: C3 Aircross Shine
  • Miejscowość: Bytom
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 18, 2019, 07:15:17 »
Myślę, że nawet w trzyletniej karierze mógłby nie mieć tego problemu bo e-call to raczej od niedawna :)
Zresztą jak zacznie działać, to jeszcze nie będzie koniec problemów - u mnie to ta aplikacja raz na jakiś czas się synchronizuje, niezależnie czy inernet po BT, czy z tomtom lub wifi.
Ta aplikacja działa łączy się z autem przez Bluetooth. Auto nie musi być podpięte do internetu w żaden sposób.

Offline Tomasz Kochaniewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 91
  • Posiadany samochód: C4 GP2 2.0HDI EAT6 MY17, Auris I HSD, 325ti, Swift GTi
  • Zainteresowania: Motoryzacja, elektronika, inżynieria
  • Miejscowość: Kraków
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 20, 2019, 20:46:24 »
No to działa losowo - raz na kilka dni. Przynajmniej z android bo na ajfonie nie chciało mi się tego ustawiać.

Offline Krzysztof Nowak

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 1
  • Posiadany samochód: Citroen SpaceTourer 2.0 HDI
  • Zainteresowania: Motoryzacja
  • Miejscowość: Zielona Góra
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 29, 2019, 20:54:50 »
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów i naturalnie wszystkie forumowiczki ;) Zawitałem do Was, ponieważ stałem się szęśliwym nabywcą Citroena SpaceTourera ;)


Chciałbym się też dopytać, ponieważ po aktywacji usług TomTom Traffic miałem je dwa dni aktywne, po czym zniknęły i już prawie trzy tygodnie cisza... W serwisie(Wojciechowski Zielona Góra) również nie wiedzą o co chodzi i jak zwykle usłyszałem, że to pierwszy taki przypadek heh... Drudzy(tam gdzie kupiłem auto - ASW Wojciula) twierdzą, że mam miesiąc czekać... No ale przecież działało...? Czy ktoś z Was miał już taką sytuację, że działało i zniknęło?


Pozdrawiam, Krzysztof Nowak ;)

Offline Wacław Jamroży

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 19
  • Posiadany samochód: Berlingo III 1.5 blueHDI
  • Zainteresowania: różne
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 04, 2019, 19:21:40 »
Zawsze możesz podłączyć telefon po WiFi/BT i też będzie działać :)
Pozdrawiam,
Jamrożek

Offline Tomasz Kochaniewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 91
  • Posiadany samochód: C4 GP2 2.0HDI EAT6 MY17, Auris I HSD, 325ti, Swift GTi
  • Zainteresowania: Motoryzacja, elektronika, inżynieria
  • Miejscowość: Kraków
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 09, 2019, 10:11:48 »
Znaczy się, że pokazywanie korków itp to nie jest kwestia abonamentu tylko dostepu do internetu? A ten abonament to tylko daje internet?

Offline Norbert Mikła

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 144
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: C3 Aircross Shine
  • Miejscowość: Bytom
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 09, 2019, 15:14:52 »
Aktywna usługa daje to, że masz aktywną usługę ;) czyli możesz z niej korzystać.
ALE
Żeby z niej korzystać auto musi mieć dostęp do internetu. Jeśli masz Connect Boxa, auto na stałe, zawsze i wszędzie jest podpięte do internetu i nic więcej Ci nie potrzeba.
Jeśli nie masz Connect Boxa, musisz udostępnić samochodowi internet, po kablu, przez Bluetooth albo WiFi (w zależności od tego co auto obsługuje).


Żeby TomTom Traffic działał muszą być spełnione 2 warunki: musisz mieć aktywną usługę (możesz to sprawdzić w aplikacji My Citroen, albo na tablecie swojego samochodu) i auto musi mieć dostęp do internetu (i musi minąć ok 1-2 minuty od zapłonu, żeby auto zdążyło pobrać wszystkie dane).

Offline Tomasz Kochaniewicz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 91
  • Posiadany samochód: C4 GP2 2.0HDI EAT6 MY17, Auris I HSD, 325ti, Swift GTi
  • Zainteresowania: Motoryzacja, elektronika, inżynieria
  • Miejscowość: Kraków
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 11, 2019, 09:13:03 »
Ok, czyli jest tak jak myślałem - zgubił mnie na chwilę ten komentarz wyżej :)

Offline Wojciech Nawrocki

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 100
  • Skąd: Kwidzyn
  • Posiadany samochód: C4 II 1,6 2016
  • Zainteresowania: MUZYKA
  • Miejscowość: Kwidzyn
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwiec 28, 2020, 17:11:40 »
Witam. Mam C3 Aircross w wersji Shine i mam problem z mycitroen jak chce się połączyć to na panelu wyskakuje komunikat jak w załącznikach.  Co mam z tym zrobić?


Czy udalo się połaczyć ja mam ten sam komunikat ,a MyCitroen zainstalowany w telefonie ?

Offline Jan Kowalski

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 7
  • Posiadany samochód: Grand C4 Spacetourer
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #41 dnia: Lipiec 01, 2020, 10:43:00 »
Witam. Mam C3 Aircross w wersji Shine i mam problem z mycitroen jak chce się połączyć to na panelu wyskakuje komunikat jak w załącznikach.  Co mam z tym zrobić?

Musisz mieć aktywowane konto my citroen. Najprawdopodobniej tylko je założyłeś ale nie zalogowałeś się przez stronę www (które to logowanie potwierdzi twój email i aktywuje konto).

Skorzystaj z jednego z linkow z tego wątku http://klubcytrynki.pl/forum/index.php?topic=119725.msg1192234#msg1192234 i zaloguj się na swoje konto i wtedy powinno udać Ci się połączyć samochód z aplikacją my citroen.

Offline Wojciech Nawrocki

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 100
  • Skąd: Kwidzyn
  • Posiadany samochód: C4 II 1,6 2016
  • Zainteresowania: MUZYKA
  • Miejscowość: Kwidzyn
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #42 dnia: Lipiec 09, 2020, 19:17:23 »
Czy do NAC można wgrać pliki mużyczne z pena tak jak w SMEG - JBOX ?

Offline Norbert Mikła

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 144
  • Skąd: Bytom
  • Posiadany samochód: C3 Aircross Shine
  • Miejscowość: Bytom
Odp: Citroen Connect Nav
« Odpowiedź #43 dnia: Lipiec 10, 2020, 19:49:13 »
Będzie odtwarzać pliki muzyczne z nośnika, który wetkniesz w port USB. Nic się do niego nie "wgrywa". Korzysta z nośników zewnętrznych.