Niestety brak odzewu ale poradziłem sobie.Może komuś się przyda więc w skrócie opiszę jak to zrobić.Narzędzia: nasadki 10,13,16, torx 50,20,30 i jeszcze krótki bit t30.
Najlepiej odłączyć akumulator bo trzeba będzie wymontować airbagi.
Najpierw demontaż wszystkich plastików, radia ,panelu klimy,licznika,schowków oraz odpiąć wszystkie wtyczki.Teraz kierownica wraz z całą kolumną.Następnie trzeba odkręcić wkręty torx 30, jest ich 15 oraz 4 mocujące prawą poduszkę powietrzną.Dostęp do większości koszmarny i tu przyda się krótki bit t30.Po odkręceniu deska trzyma się jeszcze na 5 kołkach (trzy koło szyby, jeden centralny i jeden w obudowie nagrzewnicy) oraz przymocowana jest przewodami powietrznymi do obudowy nagrzewnicy.Być może jest sposób by zdjąć deskę bez odkręcania metalowego wspornika ja jednak go odkręciłem, łatwiej zdjąć całość.Teraz trzeba odpiąć wiązki elektryczne przymocowana kółkami do spodu deski i wspornika.
By wyciągnąć zespół nagrzewnicy i parownika trzeba rozpiąć rurki nagrzewnicy (wyleje się trochę wody), odkręcić śrubę po prawej na dole, jedną śrubę 10 od strony silnika oraz połączenie rurek klimatyzacji z zaworem rozprężnym parownika ( by było łatwiej opuściłem trochę silnik). Można teraz wyjąć zespół rozpołowić, wymienić parownik i złożyć.
Skręcanie w odwrotnej kolejności.
Podsumowując ciężka i upierdliwa robota.Majstry biorą za to min. 500 PLN