Sprzęgło kompresora klimy akurat jest na wprost zbiornika płynu do spryskiwaczy.
Po zdjęciu samego sprzęgła nie ma problemu ze zdjęciem pierwszego pierścienia zegera które trzyma koło.
Problem pojawia się gdy trzeba zdjąć drugi pierścień trzymający cewkę, przeszkadza zbiornik płynu. Zalecam odkręcić trzy śruby trzymające kompresor (dwie górne odkręca się o ćwierć obrotu klucza, więc długo) i wtedy kompresor przekręcamy i mamy super dostęp do pierścienia.
Ja nie mając ściągacza użyłem młotka i punktaka, stukałem w wewnętrzną część koła, ale tam można bo nic się nie niszczy, mi zeszło po kilkunastu puknięciach. Po wyczyszczeniu koła i wałka później nakłada się samymi rękoma.
Uwaga w Intercars próbowano mi wcisnąć jakiegoś termoteca który jednak miał delikatnie inny rozmiar.
Ogólnie poległem ponieważ samochód mi potrzebny a części brak więc będzie drugie podejście.
Na koniec zrobiłem rzeźbę, dzięki opaskom klimą teraz więcej działa niż nie działa.
Przy zakupie cewki trzeba patrzeć na parametr jakiegoś tam ustawienia.
Ja robiłem spod auta leżąc, samochodem wjechałem sobie tylko na drewniane bale.
Z kanału pójdzie o wiele sprawniej.
Powodzenia.