Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.  (Przeczytany 4262 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sebastian Osowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 243
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: 3.0 v6 lpg
  • Zainteresowania: Mechanika
  • Miejscowość: Borne Sulinowo
Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« dnia: Lipiec 09, 2019, 20:41:57 »
Semanko,


wczoraj pierwszy raz w życiu moje auto jechało na lawecie, jeszcze nigdy nie musiałem tak wracać do domu co wpływa na dumę ;/.


Do rzeczy...
strzelił mi przewód 5270RL i oczywiście cały LDS wyleciał. Na domiar złego ktoś zadzwonił na straż pożarną i chłopaki musieli po mnie drogę sprzątać :( .


Pytanie moje takie ile łącznie lds-u muszę kupić 5l?


Przecieka mi też jeden z tylnych siłowników, czy jest jakiś zestaw naprawczy do niego? Czy szukać suchej używki?


Bo teraz to jedna robota i tak ciśnienia w układzie nie ma to mogę zrobić i to dla spokoju.


Oraz czy ktoś go już wymieniał sam, jak to z nim jest idzie nad bakiem później pod osłonami podwozia, tylko jak to tam przy grodzi dużo wkurzania się?

Offline Dariusz Kłeczek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 8 803
  • Skąd: Trzebinia/Birmingham
  • Posiadany samochód: BX 1,9 GTi; AX 1,5 D
  • Zainteresowania: fotografia, nurkowanie
  • Miejscowość: Trzebinia/Birmingham
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 09, 2019, 23:05:25 »
Poszukaj tego przewodu miedzianego. Żeby założyć oryginalny, stalowy, musisz zrzucić bak i tylną belkę.
PS
Dobrze, że ktoś po SP zadzwonił. Zostawił byś taką plamę oleju na drodze?
BX 1,9 GTi 1991 już automat 213.000 km
AX 1,5 D Spot 1996 127.000 km
RENAULT TRAFIC 2,0 DCi 2007 224.000 mil
Hyundai IX35 1,7 CRDi 2014 79.000 mil

Offline Radosław Misztal

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 335
  • Posiadany samochód: C5 3.0 v6 2002, C5 1.8 2002
  • Zainteresowania: Komputer, Kosmos, Technologia
  • Miejscowość: Sitno, lubelskie
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 10, 2019, 08:05:15 »
4,3l LDS. Pytanie, dlaczego strzelił? Spuchł od korozji?


Widzę, że przewód idzie aż do pompy - kłopotliwa wymiana. Jest taki patent na łączenie przewodów hamulcowych, przerabiałem to. Jednakże nie wiem jak wyglądało by to w układzie hydro (ciśnienia itp). Kiedyś jak pękł żonie przewód od tylnego hamulca, zrobiłem całe nowe tylne przewody dość szybko, bez babrania się z przodu, za pomocą takich złączek:

https://przewody-hamulcowe.pl/pl/laczniki-przewodow-hamulcowych/8599-zlacze-przewodu-hamulcowego-lps-28.html

Oczywiście dobierasz odpowiednią średnicę. Sam byłem sceptycznie nastawiony, ale działa i nic nie cieknie nawet po "ostrych" testach.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 10, 2019, 08:32:33 wysłana przez Radosław Misztal »

Offline Dariusz Kłeczek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 8 803
  • Skąd: Trzebinia/Birmingham
  • Posiadany samochód: BX 1,9 GTi; AX 1,5 D
  • Zainteresowania: fotografia, nurkowanie
  • Miejscowość: Trzebinia/Birmingham
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 10, 2019, 18:45:15 »
Przerdzewiał, zapewne w którymś uchwycie mocującym do nadwozia.
standard w C5. Złączka sprawdzi się doraźnie, trochę za wysokie ciśnienia.
BX 1,9 GTi 1991 już automat 213.000 km
AX 1,5 D Spot 1996 127.000 km
RENAULT TRAFIC 2,0 DCi 2007 224.000 mil
Hyundai IX35 1,7 CRDi 2014 79.000 mil

Offline rafał kaśkiewicz

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 416
  • Skąd: poznań
  • Posiadany samochód: C5 mk1 1.8 lpg
  • Miejscowość: poznań
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 10, 2019, 21:16:25 »
Mnie strzelił ok 2 miesiące temu. Przekładałem bez opuszczania belki, ale zbiornik musiałem opuścić. Najlepiej by go było wyjąć.
U mnie przetarła się o belkę. Była już wcześniej wymieniana przez poprzedniego właściciela.
Łączenia nie polecam. Złączki na rurkę 3,5mm są przeznaczone do powietrza,a w zawieszeniu może trochę podbić ciśnienia na wybojach.
Na Alledrogo rurka oryginał 199 plus przesyłka. Chyba nie warto ryzykować.
Szukam chętnych na spocik w Poznaniu.
Mam do wypożyczenia blokady rozrządu do 1,8 i 2,0.

Offline Sebastian Osowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 243
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: 3.0 v6 lpg
  • Zainteresowania: Mechanika
  • Miejscowość: Borne Sulinowo
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 11, 2019, 08:52:11 »
Przewód spuchł od korozji na zgięciu blisko łączenia nad belką z następnym przewodem.


Weny nie mam tego robić bo to auto z biegiem lat wymaga coraz to więcej pracy, ostatnio kupiłem nowe oponki, zrobiłem komplecik hamulców plus łożysko z tyłu i zaciski tylne. Miałem na dniach zamówić tylko jeszcze prowadnice z linkami, a tu taki feler.




Zastanawiam się tylko jak oni wyślą ten przewód bo skoro ma 4m jest stalowy (nie chcę miedzianego z obawy na ciśnienie jakie bywa w układzie) to czy nie przyjdzie w którymś miejscu mocno zagięty...

Offline Piotr Puścian

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 8 000
  • Skąd: Sokołów Podlaski
  • Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
  • Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 11, 2019, 09:26:07 »
Bierz w miedzi. W układzie hamulcowym ciśnienia potrafią być wyższe. Tym się nie przejmuj. Stalowe to nieporozumienie jakieś... No ale fabryka tnie koszty jak się da. Jeśli nadal Cię miedź nie przekonuje... To wiedz że większość BXów, XMów które jeszcze jeżdżą są już dawno na miedzi. Nikt nie zgłasza zastrzeżeń.

Offline Piotr Osiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 182
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 MKI 2002 2.0HDI
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 11, 2019, 11:29:21 »
Tylko to musi być specjalny bezszwowy miedziany, taki do hamulców puści. Był wątek ktoś zamawiał chyba w Parchatce taki gotowy z końcówkami.
Lexia, VCDS, MPPS

Offline Rafał Stolarz

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 484
  • Skąd: Lublin / Niedrzwica Duża
  • Posiadany samochód: Citroen C5 mk1 2.0 B/LPG 136KM 2001r, Audi 80 B4 1,9TDI 1994r
  • Miejscowość: Lublin / Niedrzwica Duża
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 11, 2019, 12:43:28 »
Ja zamawiałem w Parchatce,  znaczy wyglądało to tak że gość wziął auto,  dorobił na miejscu i założył. W serwisie chcieli 1400 zl za przewód stalowy oraz 400 zł za montaż - dramat jakiś między nami powiedziawszy.  A Pan z Parchatki dorobił z miedzi i to z końcówkami za lekko ponad 200 zł i założył za chyba ok 400 zł,  do tego dołączył mi 3,5 litra LDSu ale juz nie wiem czy w tych 600 zł czy oddzielnie już bo za przewód z założeniem oraz z LDS i regeneracją zacisków z przodu sztuk 2 zapłaciłem 930 zł.  To niech wyjdzie cały przewód z miedzi z założeniem 600 zł bez płynu a nie w ASO za 1800 z założeniem.  On jest tam łamany ten przewód w trakcie montażu i bardzo szybko w tych miejscach odpada emalia a że to stal to wiadomo zaraz idzie rdza i znów szykować trzeba 1400 na przewód - porażka.  A tak z miedzi to spokój na lata. Na allegro patrzyłem wtedy to ok 250 kosztował taki przewód. U mnie to zrobiło się przez głupotę bo w miejscu gdzie przewód wchodzi do pompy to ocierał się o jakiś przewód gumowy ( chyba od wspomagania)  i po prostu guma przetarła stał bo było to doskonale widać, teraz już zabezpieczyłem aby to tego znów nie doszło bo te dwa przewody są bardzo blisko siebie

Offline Piotr Puścian

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 8 000
  • Skąd: Sokołów Podlaski
  • Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
  • Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 11, 2019, 13:37:48 »
Tylko to musi być specjalny bezszwowy miedziany, taki do hamulców puści. Był wątek ktoś zamawiał chyba w Parchatce taki gotowy z końcówkami.
Albo jakiś lepszy trafiłem... No ni czorta 4 lata w Xantii taki od hamulców nie chciał puścić.  ;)

Offline Radosław Misztal

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 335
  • Posiadany samochód: C5 3.0 v6 2002, C5 1.8 2002
  • Zainteresowania: Komputer, Kosmos, Technologia
  • Miejscowość: Sitno, lubelskie
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 11, 2019, 19:35:30 »
Panowie, nie dramatyzował bym na temat wytrzymałości tych rurek. Ciśnienie zaworu bezpieczeństwa układu hydro to 180 bar. Miedziana rurka ma spokojnie wytrzymać nawet 1000 bar (0,9mm). Fakt, że często gęsto kupuje się takie "żydzone", o pomniejszonej grubości, wtedy wytrzymałość spada do 200 bar. Warto to wziąć pod uwagę przy zakupie.

Offline Sebastian Osowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 243
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: 3.0 v6 lpg
  • Zainteresowania: Mechanika
  • Miejscowość: Borne Sulinowo
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 11, 2019, 21:06:25 »
Zamówiłem jednak stalowy, nie po to mam sprawne ręce, aby nie podołać wyzwaniu. Kanał jest, lewarki są także da radę. Zdam relacje jak było trudno, ale to trochę potrwa mam inne auta ustawione na bajere :)

Offline Rafał Stolarz

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 484
  • Skąd: Lublin / Niedrzwica Duża
  • Posiadany samochód: Citroen C5 mk1 2.0 B/LPG 136KM 2001r, Audi 80 B4 1,9TDI 1994r
  • Miejscowość: Lublin / Niedrzwica Duża
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 11, 2019, 22:30:35 »
Za ile stalowy?
Ale nawet jakbyś zamówił miedziany to sprawne ręce też się przydadzą  :D

Offline rafał kaśkiewicz

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 416
  • Skąd: poznań
  • Posiadany samochód: C5 mk1 1.8 lpg
  • Miejscowość: poznań
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 11, 2019, 23:30:31 »
Ja jestem przeciwny miedzi w samochodzie.
Miedź z elementami zawierającymi aluminium bardzo się nie lubi.
Następuje szybka korozja. Co prawda olej nie przewodzi prądu, ale woda z solą w zimę już tak.
Szukam chętnych na spocik w Poznaniu.
Mam do wypożyczenia blokady rozrządu do 1,8 i 2,0.

Offline Piotr Osiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 182
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 MKI 2002 2.0HDI
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 12, 2019, 00:08:44 »
Tylko to musi być specjalny bezszwowy miedziany, taki do hamulców puści. Był wątek ktoś zamawiał chyba w Parchatce taki gotowy z końcówkami.
Albo jakiś lepszy trafiłem... No ni czorta 4 lata w Xantii taki od hamulców nie chciał puścić.  ;)

A ja niestety 2 razy miałem uziemionego XMa przez właśnie przewód z miedzi, bo niby tyle wytrzyma a jednak po 2 tyg przewód padał, po prostu go rozrywało na szwie. Z pełnego nie dorabiałem, dałem do zakucia oryginalną rurkę która trzyma już kilka lat.
Lexia, VCDS, MPPS

Offline Piotr Puścian

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 8 000
  • Skąd: Sokołów Podlaski
  • Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
  • Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 12, 2019, 05:55:54 »
Tylko to musi być specjalny bezszwowy miedziany, taki do hamulców puści. Był wątek ktoś zamawiał chyba w Parchatce taki gotowy z końcówkami.
Albo jakiś lepszy trafiłem... No ni czorta 4 lata w Xantii taki od hamulców nie chciał puścić.  ;)

A ja niestety 2 razy miałem uziemionego XMa przez właśnie przewód z miedzi, bo niby tyle wytrzyma a jednak po 2 tyg przewód padał, po prostu go rozrywało na szwie. Z pełnego nie dorabiałem, dałem do zakucia oryginalną rurkę która trzyma już kilka lat.
To albo Ty trafiałeś na słaby... albo ja trafiłem na dobry.  ;)

 Jeden kolega wspomniał o korozji na łączeniu Al-Cu. Jakoś w układzie hamulcowym nikomu to nie przeszkadza... A sporo aut ma zaciski z aluminium... Jeszcze są nawet miedziane podkładki na połączeniu aluminiowego zacisku z końcówką przewodu wykonaną ze stali, skręcone metalową śrubą....

Offline Sebastian Osowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 243
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: 3.0 v6 lpg
  • Zainteresowania: Mechanika
  • Miejscowość: Borne Sulinowo
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 14, 2019, 13:20:04 »
Za ile stalowy?
Ale nawet jakbyś zamówił miedziany to sprawne ręce też się przydadzą  :D
Z przesyłką jakieś 214 zł, bałem się jak to zostanie wysłane lecz takiej tragedii nie było. Przewód nie został nigdzie mocno zgięty także leży i czeka na swoją kolej ;) .


Jednak miedzianego nie miałem zamiaru zamawiać. Fakt może i by wytrzymał, może i nie ale to już zawsze taka niepewność po założeniu zostałaby w głowie, że będę jechał i nagle trach strzeli... Fabryka dała stal i stal będzie ;)




A jeszcze co to tego siłownika przeciekającego, bo ewidentnie miałem ubytek lds-u, a z tyłu na osłonie siłownika było mokro. Czy ten zestaw załatwi sprawę przy założeniu, że siłownik nie jest skorodowany i nie ma wżerów ?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 14, 2019, 13:39:02 wysłana przez Błażej Banisz »

Offline Rafał Stolarz

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 484
  • Skąd: Lublin / Niedrzwica Duża
  • Posiadany samochód: Citroen C5 mk1 2.0 B/LPG 136KM 2001r, Audi 80 B4 1,9TDI 1994r
  • Miejscowość: Lublin / Niedrzwica Duża
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 14, 2019, 22:08:19 »
Miałem taki problem dwa lata temu, siłownik ciekł, kupiłem zestaw tylko tych trzech uszczelek za 16 zł,  założył mechanik ale to nie pomogło,  zdjąłem jeszcze raz i zawiozłem do Pana z Parchatki.  Coś na szybko zrobił i miało być dobrze, zrobiłem potem 1600 km na wakacjach i przeciekal ale już mniej, wróciłem i szybko pojechałem jeszcze raz do niego i wszedł pod auto z zestawem kluczy coś porobil i powiedział aby w zbiorniku od LDSu było płynu znacznie poniżej minimum.  Na równo prawie z połową zbiornika,  jeżeli jest więcej płyn zostaje wyrzucany siłownikiem jako nadmiar - to jego słowa więc od dwóch lat to stosuje i cisza.  Od kilku dni widzę że guma mokra i delikatne kropki na osłonie więc trzeba będzie podjechać do niego.

Co do miedzi to zdejmując stary przetarty przewód stalowy powiedział że już blisko baku był przerdzewiały i lada moment by strzelił a w miedzi tego nie będzie.  Skoro Mistrz z Parchatki taki założył to znaczy że można wszystkie na miedź wymienić - Widocznie Citroën przewidział że po jakimś czasie stalowy szlak trafi i serwisy będą zarabiać...

Offline Sebastian Osowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 243
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: 3.0 v6 lpg
  • Zainteresowania: Mechanika
  • Miejscowość: Borne Sulinowo
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 16, 2019, 20:54:00 »
Miałem taki problem dwa lata temu, siłownik ciekł, kupiłem zestaw tylko tych trzech uszczelek za 16 zł,  założył mechanik ale to nie pomogło,  zdjąłem jeszcze raz i zawiozłem do Pana z Parchatki.  Coś na szybko zrobił i miało być dobrze, zrobiłem potem 1600 km na wakacjach i przeciekal ale już mniej, wróciłem i szybko pojechałem jeszcze raz do niego i wszedł pod auto z zestawem kluczy coś porobil i powiedział aby w zbiorniku od LDSu było płynu znacznie poniżej minimum.  Na równo prawie z połową zbiornika,  jeżeli jest więcej płyn zostaje wyrzucany siłownikiem jako nadmiar - to jego słowa więc od dwóch lat to stosuje i cisza.  Od kilku dni widzę że guma mokra i delikatne kropki na osłonie więc trzeba będzie podjechać do niego.

Co do miedzi to zdejmując stary przetarty przewód stalowy powiedział że już blisko baku był przerdzewiały i lada moment by strzelił a w miedzi tego nie będzie.  Skoro Mistrz z Parchatki taki założył to znaczy że można wszystkie na miedź wymienić - Widocznie Citroën przewidział że po jakimś czasie stalowy szlak trafi i serwisy będą zarabiać...

Ja u siebie nie odpuszczam do poniżej minimum lds-u strasznie wtedy zawieszenie twardo pracuje, a i jak wiadomo pondiesiesz wyżej to w zbiorniku jeszcze mniej. Mimo, że on dosyć głęboki jest.

Przewód wymieniłem i stwierdzam, że jakby mial iść w grodzi jak fabryka nakazuje to muszę wyciągnąć silnik i zdjąć sanki. Niestety to 3.0 o ile w 1.8 dużo miejsca tak tutaj puszczony został inaczej. Nic na chwilę obecną nie cieknie, zobaczę później. Przy okazji wyczyściłem sobie bak i sitko od pompy paliwa. Ale nigdy więcej takiej roboty...

Offline Rafał Stolarz

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 484
  • Skąd: Lublin / Niedrzwica Duża
  • Posiadany samochód: Citroen C5 mk1 2.0 B/LPG 136KM 2001r, Audi 80 B4 1,9TDI 1994r
  • Miejscowość: Lublin / Niedrzwica Duża
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 17, 2019, 00:12:35 »
Nie zauważyłem różnicy w pracy zawieszenia,  czy jest minimum czy mniej, ważne aby było w zbiorniku i nie brakło przy max wysokości - niech się ktoś wypowie jeszcze

Offline Sebastian Osowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 243
  • Skąd: Zachodniopomorskie
  • Posiadany samochód: 3.0 v6 lpg
  • Zainteresowania: Mechanika
  • Miejscowość: Borne Sulinowo
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 18, 2019, 22:49:48 »
Ale z dwojga złego, to teraz chociaż wspomaganie pracuje lepiej i zawieszenie stalo się bardziej miękkie. Bo do niedawna strasznie mi tył dobijał na większych uskokach. Teraz no na nowym oleju lux, ale muszę korektę zrobić zawieszenia raz jeszcze, jak tył opadł z z kilkoma workami cementu to teraz widzę, że jest niżej jak był.

Offline Piotr Zając

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 115
  • Skąd: Annopol
  • Posiadany samochód: Citroen C5 Tourer 2.0 HDI 2008r. Peugeot 508 SW, 2.0 HDI, 20124.
  • Miejscowość: Annopol
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 22, 2019, 08:30:19 »
4,3l LDS. Pytanie, dlaczego strzelił? Spuchł od korozji?


Widzę, że przewód idzie aż do pompy - kłopotliwa wymiana. Jest taki patent na łączenie przewodów hamulcowych, przerabiałem to. Jednakże nie wiem jak wyglądało by to w układzie hydro (ciśnienia itp). Kiedyś jak pękł żonie przewód od tylnego hamulca, zrobiłem całe nowe tylne przewody dość szybko, bez babrania się z przodu, za pomocą takich złączek:

https://przewody-hamulcowe.pl/pl/laczniki-przewodow-hamulcowych/8599-zlacze-przewodu-hamulcowego-lps-28.html

Oczywiście dobierasz odpowiednią średnicę. Sam byłem sceptycznie nastawiony, ale działa i nic nie cieknie nawet po "ostrych" testach.
Też "przerabiam" pęknięty przewód, chciałem kupić taki łącznik, by móc wogóle gdzieś podjechać, ten z linku jest do rurek o średnicy 4.76-4.8, niestety ciągle szukam 3.5 kolejna odpowiedź że takich nie mają

Wysłane z mojego SM-T535 przy użyciu Tapatalka
Ale to już było...
126p`89/126el`95/
Ford Sierra 2.0 DOHC`91/
Xantia 1.8 B+G`95r/
Alfa Romeo 156 1.9 JTD`02/
Xantia 2.1 TurboD combi`98/
Peugeot 407 SW 2.0 HDI`06/
Citroen C5 mk1 2003, 2.0 HDI/

Offline Radosław Misztal

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 335
  • Posiadany samochód: C5 3.0 v6 2002, C5 1.8 2002
  • Zainteresowania: Komputer, Kosmos, Technologia
  • Miejscowość: Sitno, lubelskie
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 22, 2019, 09:04:00 »
Zapytaj w Intercars. Kiedyś kupowałem to pytał jaka średnica. Są 3,5mm napewno ale są nietypowe dlatego słabo dostępne...

Offline Piotr Zając

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 115
  • Skąd: Annopol
  • Posiadany samochód: Citroen C5 Tourer 2.0 HDI 2008r. Peugeot 508 SW, 2.0 HDI, 20124.
  • Miejscowość: Annopol
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 22, 2019, 11:06:26 »
Zapytaj w Intercars. Kiedyś kupowałem to pytał jaka średnica. Są 3,5mm napewno ale są nietypowe dlatego słabo dostępne...
Odezwali się z Donocik.pl, ostatnie 5 szt. mają.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Ale to już było...
126p`89/126el`95/
Ford Sierra 2.0 DOHC`91/
Xantia 1.8 B+G`95r/
Alfa Romeo 156 1.9 JTD`02/
Xantia 2.1 TurboD combi`98/
Peugeot 407 SW 2.0 HDI`06/
Citroen C5 mk1 2003, 2.0 HDI/

Offline Przemysław Wiśniewski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 35
  • Posiadany samochód: C5 I 2.0hdi 2003r
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: Strzelił przewód zasilający tył... Pilne pytania.
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 22, 2019, 19:32:39 »
Cześć. Podłączę się pod temat gdyż mam to samo praktycznie. Moje pytanie następujące: czy ten przewód (prawy tył) na zdjęciu taki odstający od gruszki z którego ściekło to będzie ten sam 5270RL ? Chodzi o to żeby zamówili dobry, bo czas mnie będzie gonił. C5 I 2003r. 2.0hdi

Dzisiaj niefortunnie cofałem przez niezauważoną niską przeszkodę z wystającym prętem i uszkodziłem przewód. Na oko to cały płyn się wylał choć przód nie opadł, tylko tył. Do warsztatu najbliższego mam z góra 2km, z czego połowa z górki ale mechanik podpowiedział, żeby nie ryzykować gdyż pompa pracuje wtedy na sucho. I rzeczywiście to głupie auto choć nie ma płynu chyba już albo resztki to dalej próbuje działać pompą, porażka. Toteż akku odłączone i czeka na lawetę jutro rano.