Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Wymiana paska rozrządu, silnik 2.0 T.C.T.  (Przeczytany 780 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Artur Markowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 136
  • Posiadany samochód: Citroen XM 2.0 T.C.T
  • Zainteresowania: akwarystyka, astronomia, płyty winylowe
  • Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
Wymiana paska rozrządu, silnik 2.0 T.C.T.
« dnia: Sierpień 03, 2019, 11:33:22 »
Cześć,Przymierzam się do wymiany paska rozrządu w moim XMenie. Mam w związku z tym pytanie czy są jakieś niuanse / patenty, które warto znać? Czy jest jakiś otwór do blokowania koła zamachowego, jest to ważne bo mam skrzynie automatyczną? Jakie powinno być napięcie paska (zakładam, że nie ma samo-napinacza)? Czy zna ktoś zalecane przez producenta momenty dokręcania śrub?
Będę wdzięczny za wszelkie porady.
Pozdrawiam.
Każdy stary samochód jest bardziej ekologiczny od nowego zmienianego co trzy lata.

Offline Krzesimir Dębski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 469
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Citroen CX 25 TRD 2, XM 2.0 TCT
  • Miejscowość: Lublin
Odp: Wymiana paska rozrządu, silnik 2.0 T.C.T.
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 06, 2019, 14:19:25 »
Ściągnij sobie z internetu plik pl_pl_t2_2001.pdf i otwórz stronę 85 dokumentu.

Offline Artur Markowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 136
  • Posiadany samochód: Citroen XM 2.0 T.C.T
  • Zainteresowania: akwarystyka, astronomia, płyty winylowe
  • Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
Odp: Wymiana paska rozrządu, silnik 2.0 T.C.T.
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 06, 2019, 21:47:58 »
Dziękuję za informację. Szkoda, że nie podali np. o ugięcia pod wpływem konkretnej siły. Ten przyrząd pewnie tylko serwisy miały.
Każdy stary samochód jest bardziej ekologiczny od nowego zmienianego co trzy lata.