Odpuść wymianę oleju bez potrzeby. Jak będzie problem, to i tak będziesz musiał wymienić ten olej. To nie silnik, aby robić to profilaktycznie zaraz po kupnie.
Stań na równej powierzchni i opuść auto. Poziom LDS powinien być poniżej środkowej linii (jak na rysunku):
(zdjęcie pożyczyłem z internetu)
Aby ułatwić odpowietrzenie (lub po pierwszym nalaniu nowego oleju), należy na odkręconym korku podnieść auto na max, ale nie od razu - po jednym kroku, nacisnąć guzik i poczekać, itd.
Gdy będzie na górze, wtedy zakręcić korek i opuścić na "normal".
Dowiedz się od poprzedniego właściciela, czy był zabezpieczony kabel od zasilania sterownika pompy (prawa strona zaraz za kloszem, tam się wyciera - chyba przed liftem tylko, ale pewności nie mam).
Jak zacznie fiksować zawieszenie, np. będzie poziomować w nieskończoność, to warto wymienić dwa tranzystory w sterowniku - są do kupienia zamienniki i ogarnięty elektronik to zrobi. O to też zapytaj poprzedniego właściciela. Poza tym już nie trzeba szukać problemów; obserwować poziom LDS i w razie ubytków zacząć szukać wycieków i koniecznie dolewać oleju.