Witam!Mój znajomy ma podobny problem i proszę Was o pomoc w diagnozie.Pacjent C4 2.0 136KM 2005 rok z LPG.Podczas jazdy ca. 120km/h auto straciło moc i zgasło, zapalił się Check. Teraz silnik nie odpala, ale rozrusznik kręci.Przy włączonym zapłonie słychać ciągle działającą pompę wspomagania.
Po podłączeniu DB są następujące błędy:
- P0341 czujnik odniesienia cylindra 1, zwarcie z minusem, plusem, przerwa / ZAPŁON
- P1621 anomalia systemu / ZAPŁON
- C1209 błąd zasilania z + po włączeniu zapłonu / GEP
- C1200 wewnętrzny błąd kalkulatora / GEP
- C1381 usterka zasilania pompy recyrkulacyjnej, zwarcie z minusem, plusem, przerwa / ABS-ASR
- U1308 usterka brak łączności z kalkulatorem sterującym silnikiem / ABS-ASR
Sprawdzone chyba wszystkie masy w aucie i wyczyszczone.Próba odpalenia na plaka nic nie daje.Pompa podaje paliwo do listwy.Iska na świecach jest.Cewka zamieniona na inną, nic to nie dało.
Moje podejrzenia padają na pasek rozrządu (może przeskoczył), albo na BSM.Proszę o Wasze sugestie.