Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Witam pilot do c5 2005  (Przeczytany 10369 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tomasz Strzelczak

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 1 749
  • Skąd: Poznań
  • Posiadany samochód: BXy, C5 2.0 hdi bva am6, Xantia v6 do pracy Transit. Były Xantie, Bxy, AXy...
  • Miejscowość: Poznań, Sady
Odp: Witam pilot do c5 2005
« Odpowiedź #75 dnia: Listopad 03, 2019, 07:37:53 »
Może to być wina słabnącej baterii?
Owszem, może. Mogą być też uszkodzony mikroswitch, zimne luty...
W Krakowie "nowy używany" wraz z kodowaniem 350 zł, no ale wg imć Spychalskiego się nie da...

Zacznę od bateri :)
Mam tylko jajko i serwisowy z kartką kodową.
Moze u niego w mieście nie ma osoby która to potrafi i stąd kłótnia.
Posiadaczy i miłośników BX'a zapraszam na grupę Facebookową pod tytułem "Citroen BX klub Polska" :-)

Offline Piotr Puścian

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 8 041
  • Skąd: Sokołów Podlaski
  • Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
  • Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: Witam pilot do c5 2005
« Odpowiedź #76 dnia: Listopad 03, 2019, 08:44:32 »
Może to być wina słabnącej baterii?
Owszem, może. Mogą być też uszkodzony mikroswitch, zimne luty...
W Krakowie "nowy używany" wraz z kodowaniem 350 zł, no ale wg imć Spychalskiego się nie da...

Zacznę od bateri :)
Mam tylko jajko i serwisowy z kartką kodową.
Moze u niego w mieście nie ma osoby która to potrafi i stąd kłótnia.
Nie tylko u niego.  :D
 W PSA nie ma czegoś takiego jak klucz serwisowy.... lub "matka" jak ludzie to nazywają. To zwykły kluczyk po prostu.

Offline Tomasz Strzelczak

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 1 749
  • Skąd: Poznań
  • Posiadany samochód: BXy, C5 2.0 hdi bva am6, Xantia v6 do pracy Transit. Były Xantie, Bxy, AXy...
  • Miejscowość: Poznań, Sady
Odp: Witam pilot do c5 2005
« Odpowiedź #77 dnia: Listopad 03, 2019, 09:29:08 »
Może to być wina słabnącej baterii?
Owszem, może. Mogą być też uszkodzony mikroswitch, zimne luty...
W Krakowie "nowy używany" wraz z kodowaniem 350 zł, no ale wg imć Spychalskiego się nie da...

Zacznę od bateri :)
Mam tylko jajko i serwisowy z kartką kodową.
Moze u niego w mieście nie ma osoby która to potrafi i stąd kłótnia.
Nie tylko u niego.  :D
 W PSA nie ma czegoś takiego jak klucz serwisowy.... lub "matka" jak ludzie to nazywają. To zwykły kluczyk po prostu.


Oki. Zwykły kluczyk inaczej zapasowy :)
Przyznam się szczerze że nigdy nie sprawdzałem czy on działa i odpali/otworzy samochód. Hehe.
Posiadaczy i miłośników BX'a zapraszam na grupę Facebookową pod tytułem "Citroen BX klub Polska" :-)

Offline Rafał Górczak

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 392
  • Skąd: Nowy Tomyśl
  • Posiadany samochód: c5 [MkII] 1.6 hdi fap 2004, była xsara 1.4i 1998
  • Miejscowość: Nowy Tomyśl
Odp: Witam pilot do c5 2005
« Odpowiedź #78 dnia: Listopad 03, 2019, 21:33:14 »
w xsarze serwisowy (szary) nie otwierał baku i bagażnika
Cytuj
"...mące ludziom w głowach na allegro..."

Offline Piotr Puścian

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 8 041
  • Skąd: Sokołów Podlaski
  • Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
  • Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: Witam pilot do c5 2005
« Odpowiedź #79 dnia: Listopad 04, 2019, 07:12:15 »
w xsarze serwisowy (szary) nie otwierał baku i bagażnika
Xsara z C5 ma już niewiele wspólnego.

Offline Rafał Górczak

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 392
  • Skąd: Nowy Tomyśl
  • Posiadany samochód: c5 [MkII] 1.6 hdi fap 2004, była xsara 1.4i 1998
  • Miejscowość: Nowy Tomyśl
Odp: Witam pilot do c5 2005
« Odpowiedź #80 dnia: Grudzień 09, 2019, 04:49:57 »
w xsarze serwisowy (szary) nie otwierał baku i bagażnika
Xsara z C5 ma już niewiele wspólnego.

Wiele się zmienia, taki serwisowy kluczyk był nie do przecenienia, wiadomo było, że mechanik nie "przetrzepie" schowka ani nie "zajrzy" do baku.
Cytuj
"...mące ludziom w głowach na allegro..."

Offline Piotr Puścian

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 8 041
  • Skąd: Sokołów Podlaski
  • Posiadany samochód: C5 FL 2.0 16V (RFJ) LPG + skrzynia 20MB06 + C-Nomade V2
  • Miejscowość: Sokołów Podlaski
Odp: Witam pilot do c5 2005
« Odpowiedź #81 dnia: Grudzień 09, 2019, 05:46:46 »
w xsarze serwisowy (szary) nie otwierał baku i bagażnika
Xsara z C5 ma już niewiele wspólnego.

Wiele się zmienia, taki serwisowy kluczyk był nie do przecenienia, wiadomo było, że mechanik nie "przetrzepie" schowka ani nie "zajrzy" do baku.
To bez sensu rozwiązanie było. Z baku paliwo ściągnąć łatwiej jest rozpinając wąż pod maską, włączysz zapłon i jak jest elektryczna pompka samo się spuści... A jak nie ma, wystarczy taką podłączyć do przewodu paliwa. Znów dostęp do schowka czy bagażnika też często jest niezbędny podczas napraw... Sam dostęp do bagażnika i tak się łatwo uzyskuje otwierając oparcie tylnej kanapy.

Offline Paweł Gawrjołek

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 1
  • Posiadany samochód: C4 gp 2006
  • Miejscowość: PIONKI
Odp: Witam pilot do c5 2005
« Odpowiedź #82 dnia: Marzec 04, 2020, 09:06:00 »
Cześć czy udało się komuś zamówić kod pin transpondera? Potrzebuje żeby dorobić kluczyk z pilotem