Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Problem z immobilizerem po wymianie BSI.  (Przeczytany 2730 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mateusz Fąs

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 8
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara II
  • Miejscowość: Pila
Problem z immobilizerem po wymianie BSI.
« dnia: Listopad 18, 2019, 15:13:35 »
Witam.
W Xsarce '02 1.6 16V 109 KM padło BSI. Kupno nowego o zgadzających się kodach VALEO i PSA oraz przełożenie pamięci ze starego do nowego. Z niebieskiej kostki na BSI były poucinane dwa kable, prawdopodobnie poprzedni właściciel sztukował je do założenia gazu, jednak teraz były luźno zwisające, elektryk powiedział, że BSI najprawdopodobniej dostało zasilanie z dwóch stron. Kable poizolowane, nowe BSI podłączono, przebieg wczytało, kontrolki znów zaczęły świecić jednak kręci i nie odpala. Przestały odpowiadać manetka od świateł oraz wycieraczek (chodzą w trybie cyklicznym i nie idzie ich wyłączyć) a nawet klakson. Pojawia się kontrolka kluczyka. Centralka nie działa.
Jakieś pomysły co może być nie tak? Padło immo i załączył się ekomode czy to tylko coś w kierownicy?

Offline Dariusz Kłeczek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 8 803
  • Skąd: Trzebinia/Birmingham
  • Posiadany samochód: BX 1,9 GTi; AX 1,5 D
  • Zainteresowania: fotografia, nurkowanie
  • Miejscowość: Trzebinia/Birmingham
Odp: Problem z immobilizerem po wymianie BSI.
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 18, 2019, 22:00:00 »
Nowe używane BSI również uszkodzone?
BX 1,9 GTi 1991 już automat 213.000 km
AX 1,5 D Spot 1996 127.000 km
RENAULT TRAFIC 2,0 DCi 2007 224.000 mil
Hyundai IX35 1,7 CRDi 2014 79.000 mil

Offline Mateusz Fąs

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 8
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara II
  • Miejscowość: Pila
Odp: Problem z immobilizerem po wymianie BSI.
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 19, 2019, 01:24:53 »
Nie, nowe BSI bylo w porządku, elektryk je sprawdzal mówił ze powinno wszystko byc git. Dzisiaj bylem ze znajomym zeby podłączyć autko pod komputer. W zalczniku dam co wyrzucił.
Nowe używane BSI również uszkodzone?

Offline Jacek Welz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 101
  • Skąd: Stavanger/Bydgoszcz
  • Posiadany samochód: Ford SMax 2.0TDCI '14; MB A160 '01
  • Zainteresowania: komp, foto, citro, kayako, grajko i inne
  • Miejscowość: Stavanger/Bydgoszcz
Odp: Problem z immobilizerem po wymianie BSI.
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 20, 2019, 04:52:04 »
Czyli zupełnie nje dogadało się z wtryskami. Może jednak nie jest dobrze dobrane do auta?
Elektryk na stole to wszystkiego raczej nje sprawdził, wiec nie odrzucałbym opcji z uszkodzeniem.
Ford S-Max 2.0TDCI '14
dawniej: Xsara Picasso 1.6i SX '10
ZX 1.4i SX Break '96/97, ZX 1.4i Avantage '91
i jakies niecytryny
GG: 4635213 (i inne ;)

Offline Mateusz Fąs

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 8
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara II
  • Miejscowość: Pila
Odp: Problem z immobilizerem po wymianie BSI.
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 23, 2019, 09:32:41 »
Czyli zupełnie nje dogadało się z wtryskami. Może jednak nie jest dobrze dobrane do auta?
Elektryk na stole to wszystkiego raczej nje sprawdził, wiec nie odrzucałbym opcji z uszkodzeniem.
Tez myslalem ze nie gada z wtryskami, ale skoro nie dzialaja ani kierunki ani klakson to dzisiaj ide sprawdzic przekaznik kierownicy, moze on blokuje immo bo tez spalony, wieczorem dam znac co i jak

Offline Mateusz Fąs

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 8
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara II
  • Miejscowość: Pila
Odp: Problem z immobilizerem po wymianie BSI.
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 26, 2019, 21:05:42 »
Tak jak myslalem - spalilo rowniez przelacznik kierownicy. Immo zapewne bierze od niego faze lub mase. Wszystko wrocilo do normy.