Ciekawe.
Z tego, co ja kojarzę, to te śruby są uniwersalne: do zastosowania w alufelgach i w stalówkach.
Zarówno w Mk2 jak i X7 mam na kołach alufelgi, a na zapasie stalówki (pełnowymiarowe). Zastosowana przez Citroena śruba nadaje się zarówno do jednych i drugich. Przytoczone ograniczenie (koło tymczasowe) dotyczy dojazdówki a nie śrub. Te mają stożek dla mocowania stalówek oraz szeroką podkładkę do trzymania felg aluminiowych. Nie wiem, po co doszukiwać się drugiego dna. Przecież te śruby nie są miękkie w miejscu stożka, a na wysokości podkładki twarde. Są takiej samej twardości w całości, a nie wybiórczo.
Odnośnie dzwonienia: w Mk2 od początku trzymają mi stalowe zimówki. Teraz kolejny sezon. Nie udało mi się na razie usłyszeć podzwaniania podkładek, a czuły jestem na wszelkie przeszkadzające dźwięki. Nigdy mi się też nie zdarzyło odnotować jakichkolwiek skutków ubocznych stosowania tych śrub do stalówki.
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka