Podepnę się do tematu. Wymieniałem klocki i tarcze hamulcowe z tyłu, przy okazji dałem zaciski do regeneracji. Niestety przy tym mechanizm wciągnął parę razy linkę hamulca postojowego (lewą), linka wróciła, poskładałem wszystko i parę dni pojeździłem, EHP (Elektryczny Hamulec Postojowy) działał prawidłowo. Potem EHP nagle nie chciał odpuścić i wyskoczył błąd EHP. żółtą taśmą uwolniłem linki i wróciłem do domu. Pojawił się SERVICE, czerwona kontrolka hamulców i dwie pomarańczowe od ESP. BiagBox pokazał Brak komunikacji z EHP, dwa błędy U1319 i U1119 w sterowniku ESP oraz błąd F01F (brak łączności z kalkulatorem EHP) w BSI. Sprawdziłem zasilanie EHP i jest ok. 0,2V. Czy zasilanie EHP ma być stałe, czy pojawia się, gdy jest potrzebne? Czy to oznacza cały moduł do wymiany, czy można go naprawić?
Edit: Silnik EHP sprawny, bezpieczniki sprawne. Którędy idzie zasilanie EHP? Znalazłem taki schemat, zaznaczyłem na nim to, co udało mi się ustalić. Czy nasuwa on jakieś skojarzenia? Cały czas brak komunikacji ze sterownikiem EHP.