Witam.
Citroen C5 2011 Kombi 2.0 HDi RHF 140KM
Przebieg 266k, turbo od nowości
Mam problem z szarpaniem auta. Wymieniłem EGR, przepływomierz + regeneracja FAP.
Teraz tak. Dodanie i odejmowanie gazu wahania jakby chciał jeszcze dalej "jechać". Na postoju parametry ok. Przyspieszanie raczej ok bo sie pokrywają mniej więcej.
Ew. Czasem różnica 200-300.
Natomiast podczas stałej jazdy mam to co na zrzucie z DiagBox. Turbo dmucha mimo, że nie powinno. 1500 zamiast 1000 co przeklada się na zmierzony wydatek powietrza na wtrysk.
Jak wcisne sprzęgło podczas jazdy, zmierzone spada do tych 1000 w około 4-5 sekund (chociaz powinno być takie cały czas wtedy)... Kiedyś wyskakiwał mi błąd P11AA. Od dłuższego czasu nic, ale jadąc 70km/h przykładowo jak tu mam takie wskazania powietrza.
Czy to wskazuje na uszkodzone turbo? Czy da sie to na szybko inaczej sprawdzić? Rozkładam trochę ręce bo i tak wydałem 2.7k na to powyżej (+tuleja), a auto dalej daje tyłka. Będzie mus to go odstawie za tydzień.
Może ktos doradzi jakie kroki podjąć? Dysponuje DiagBoxem 7.02. Ewentualnie moge postawić 7.57 jak zainstaluje winde od nowa.
Pozdrawiam i proszę o pomoc ewentualnie interpretację.