Bardzo przepraszam za długą nieobecność ale sprawy prywatne nie pozwoliły mi zająć się tematem.
Wracając do tematu to wymiana silniczka krokowego jak i czyszczenie przepustnicy nic nie dało.
Dławienie się silnika występuje już niestety na PB jak i LPG. Zauważyłem że nie tylko na klimie występują objawy ale również po włączeniu ogrzewania tylnej szyby i lusterek, silnik nawet trochę się dławi jak na na biegu jałowym kręcę kierownicą to słychać jak spadają obroty.
Mierzyłem napięcie na biegu jałowym bez włączonych ww odbiorników napięcie 14,3V, jak włączę klimę i obroty zaczynają spadać to napięcie ładowania skacze pomiędzy 12v a 13v.
Nie wiem czy takie ładowanie podczas spadku obrotów jest prawidłowe?
Bardzo proszę o pomoc ponieważ już nie mam pomysłu co sprawdzać żeby wyeliminować problem.
Kolejny lockdown i mam więcej czasu na XP
Pozdrawiam