Francuskie.pl
- Twoja codziennaporcja aktualności na temat marki Citroen
Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
Klub Cytrynki
»
Samochody zabytkowe i rzadko spotykane
»
XM
»
XM - Silnik i okolice
»
Czy silnik 2,0 turbo jest kolizyjny ?
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Czy silnik 2,0 turbo jest kolizyjny ? (Przeczytany 864 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Robert Mulewicz
Wrzuca piąty bieg
Wiadomości: 1 784
Skąd:
Kraków
Posiadany samochód: Nissan Terrano 3.0, C4 1,6HDI coupe Były:MG TF 1.8 16v ,XM V6 Zender,Saxo VTS, Renault Laguna GT 2.0 16v. CX25TRD Turbo II 1987 oraz wiele innych citroenów
Zainteresowania: szerokie
Miejscowość: Kraków
Czy silnik 2,0 turbo jest kolizyjny ?
«
dnia:
Maj 07, 2020, 20:25:36 »
Jak w tytule.Nie wiem czy było już o tym bo nie mogę znalezć.Kupiłem takiego na części z zerwanym paskiem i padniętą turbiną.Dopiero "zjechał" z lawety i jeszcze go nie weryfikowałem.Zastanawiam się czy go ciąć czy ratować.Blacharsko zaskakująco dobrze jak na 91rok
Zapisane
2,5 td-najgorszy parch wśród XM-ów
Krzesimir Dębski
Mistrz prostej
Wiadomości: 469
Skąd:
Lublin
Posiadany samochód: Citroen CX 25 TRD 2, XM 2.0 TCT
Miejscowość: Lublin
Odp: Czy silnik 2,0 turbo jest kolizyjny ?
«
Odpowiedź #1 dnia:
Maj 07, 2020, 22:35:43 »
Kolizyjny, ale czasem zdąża się, że zatrzyma się w takim położeniu, że nic się nie psuje. Zakładasz pasek i jeździsz dalej.
Zapisane
Zbigniew Patelski
Moderator
Wiadomości: 991
Skąd:
Warszawa
Posiadany samochód: XM 2.1 TD 1995
Miejscowość: Warszawa
Odp: Czy silnik 2,0 turbo jest kolizyjny ?
«
Odpowiedź #2 dnia:
Maj 08, 2020, 04:10:11 »
Jak faktycznie blacha dobra, to nawet jak miał kolizję warto ratować.
Zapisane
ja: XM 2.1TD [XUD11ATE] BVA 95'
XM Break V6 24V [ES9J4] BVA 97' (trwa remont blach)
ojciec: XM V6 12V [ZPJ] BVM 96'
Daniel Wolny
Administrator
Wiadomości: 4 479
Skąd:
Bytom
Posiadany samochód: C5 mk1 2003 2.0 16v BVM6
Miejscowość: Bytom
Odp: Czy silnik 2,0 turbo jest kolizyjny ?
«
Odpowiedź #3 dnia:
Maj 08, 2020, 08:15:47 »
XU10 Turbo ma identyczną głowicę, jak zwykły XU10. Jedyna różnica, to UPG. Myślę więc, że ewentualna naprawa tego silnika nie będzie trudna.
Zapisane
Robert Mulewicz
Wrzuca piąty bieg
Wiadomości: 1 784
Skąd:
Kraków
Posiadany samochód: Nissan Terrano 3.0, C4 1,6HDI coupe Były:MG TF 1.8 16v ,XM V6 Zender,Saxo VTS, Renault Laguna GT 2.0 16v. CX25TRD Turbo II 1987 oraz wiele innych citroenów
Zainteresowania: szerokie
Miejscowość: Kraków
Odp: Czy silnik 2,0 turbo jest kolizyjny ?
«
Odpowiedź #4 dnia:
Maj 08, 2020, 22:03:37 »
Założę pasek i spróbuję.Zobaczymy co się stanie.Dzięki za info
Zapisane
2,5 td-najgorszy parch wśród XM-ów
Artur Markowski
Byle do przodu
Wiadomości: 136
Posiadany samochód: Citroen XM 2.0 T.C.T
Zainteresowania: akwarystyka, astronomia, płyty winylowe
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
Odp: Czy silnik 2,0 turbo jest kolizyjny ?
«
Odpowiedź #5 dnia:
Maj 08, 2020, 23:03:40 »
Ratuj turbiaka, ich jest znacznie mniej niż V6 więc będzie siłą rzeczy bardziej unikatowy.
Zapisane
Każdy stary samochód jest bardziej ekologiczny od nowego zmienianego co trzy lata.
Robert Mulewicz
Wrzuca piąty bieg
Wiadomości: 1 784
Skąd:
Kraków
Posiadany samochód: Nissan Terrano 3.0, C4 1,6HDI coupe Były:MG TF 1.8 16v ,XM V6 Zender,Saxo VTS, Renault Laguna GT 2.0 16v. CX25TRD Turbo II 1987 oraz wiele innych citroenów
Zainteresowania: szerokie
Miejscowość: Kraków
Odp: Czy silnik 2,0 turbo jest kolizyjny ?
«
Odpowiedź #6 dnia:
Maj 10, 2020, 13:11:39 »
Tak,tylko jeszcze kwestia płacenia OC za kupę samochodów do remontowania.Potem jeszcze znalezć kupca za rozsądną kasę.W Polsce nie do przeskoczenia.Na 99% żyletki
Zapisane
2,5 td-najgorszy parch wśród XM-ów
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
Klub Cytrynki
»
Samochody zabytkowe i rzadko spotykane
»
XM
»
XM - Silnik i okolice
»
Czy silnik 2,0 turbo jest kolizyjny ?