Witam
Dzięki za odzew w temacie
W ciągu ostatniego miesiąca postanowiłem posprzątać u podstaw.
Wymiana rozrządu, oleju plus wszystkie filtry plus częściowa podmiana oleju skrzyni oraz klocki hamulcowe.
Podczas testu na autostradzie niestety błąd się objawił w identycznych warunkach chyba nawet w identycznej lokalizacji. Zjazd z autostrady redukcja przy skrzyżowaniu z wysokich biegów, kopnięcie i tryb serwisowy. (temperatura powietrza wysoka ok 30 stopni)
Drugi test autostradowy (w drodze powrotnej) Temperatura powietrza niższa w okolicach 21 stopni - brak objawów przy hamowaniu, brak problemu.
Dotychczasowa standardowa jazda po mieście też nie generuje problemu. Następny krok:
1. posprawdzanie wtyczek CAN
2. Czy skrzynia biegów posiada osobny obieg chłodzenia oleju oraz monitorowania temperatury?
Skłaniam się jeszcze do podmiany płynu chłodniczego. Aczkolwiek wg wskazań nie przekracza nominalnych 85-90 stopni.
3. Doszukałem się jeszcze jednego błędu P050B wg. google jest to błąd, który objawia się w rejonie listwy wysokiego ciśnienia. Może czujnik wysokiego ciśnienia pod wpływem nagrzanie daje błędne wskazania.