Witam,
kilka dni temu nie można było uruchomić samochodu, kręcił nawet dość żwawo. Po podłączeniu lexi pokazało (nie wspominam o błędzie ASR ESP czy przekaźniku świec bo te były już wcześniej) Błąd P0001 Elektrozawór regulacji przepływu paliwa Przerwa regulator zamknięty. (Wcześniej pojawił się też błąd P0562 Napięcie akumulatora zbyt niskie, nie wiem skąd taka informacja bo akumulator przyniesiony z domu, w pełni naładowany).
Za pomącą lexi zrobiłem test w/w elektrozaworu, oraz elektrozaworu niby miał buczeć natomiast z kabiny nic nie byłem w stanie usłyszeć. Ale po tym teście samochód odpalił jak gdyby nigdy nic. Skasowałem błędy (oczywiście błąd ASR czyli czujnika kata skrętu oraz świec wrócił) ale inne nie. Nie dawało mi to jednak spokoju, bo drugi raz tego szczęścia, że samochód akurat pod domem odmówił posłuszeństwa, mogłem nie mieć.
Zrobiłem dziś ponownie różne testy i pojawiały się dwa błędy
P0002 elektrozawór regulacji przepływu paliwa pobór prądu zbyt duży
P0089 elektrozawór regulacji ciśnienia paliwa pobór prądu zbyt duży
W intrenecie nie bardzo mogę się rozeznać w częściach...
Są czujniki- regulatory ciśnienia, czujniki zawory ciśnienia, zawory dawki paiwa itp. Nie mogę się tym połapać.
Czy ktoś może mi podesłać linki do konkretnych części?