I tu się z Tobą zgodzę co do Raptora bo co do mody i poczucia bycia lepszym w SUVie już nie. A porównałem C5 i C5A okazuje się że C5A lepiej sobie da radę w mieście niż C5 bo jest krótszy a promień skrętu o 1m lepszy. Ma też o 10cm wyższy prześwit niż dźwignięty C5 i znowu teoria upadła o tym że SUV są gorsze niż klasyczne osobówki Już jestem ciekaw co tam dopowiesz Piotrze
Wyższy prześwit od którego C5 w górze?
Bo C5 X7 akurat wyjątkowo niski jest.
Aż któregoś dnia wezmę miarkę, w 10cm nie wieżę.
Google mówi że AirCross ma 23cm prześwitu... To chyba niezły wynik, który trochę blednie przy 17cm Twingo 3 które jest małym miejskim autkiem. Kolejna sprawa, ten prześwit w 90% przypadków nie zostanie wykorzystany.
Każdy może mieć własne zdanie.
Najważniejsze to nie zakłamywać rzeczywistości, powiem szczerze że C5 AirCross wydawał mi się niższy. Teraz muszę zrewidować swoje poglądy... I zmierzyć moja starą C5 na górze. Hehe.
Nie zmieni to jednak faktu że nie zostałem przekonany do AirCross-a. Jest zwyczajnie ciasnym autem w odbiorze. Stare C5 wydaje się być przepastne przy nim.
Trochę ciekawa dyskusja się zrodziła, nie wiem czy jest odpowiednia na ten temat.
/Edycja/ Dokopałem się w sieci... Podobno stara C5 ma 23cm prześwitu na max górnej pozycji... Czyli wychodzi to samo co AirCross. Jako ciekawostka, stary Citroen DS miał max 28cm prześwitu. Hmm był Corosoverem i nikt o tym nie wiedział.