Dzisiaj dokładniej się przyjrzałem temu silnikowi i sterownikowi. Niestety ale mam tą gorszą wersję sterownika silnika czyli ten przymocowany jakoś na stale do obudowy silnika a nie przykręcany tak jak pisałem wcześniej.
Czyli zostaje mi na tym etapie wymiana silnika pompy. Chciałbym to zrobić bez zdejmowania całej pompy. Silnik jest przykręcony do pompy chyba 2 lub 3 śrubami.
Mam pytanie o obejmy do węży przy zbiorniku i ewentualnie przy pompie wspomagania bo zastanawiam się gdzie będzie mi najlepiej spuścić płyn ze zbiornika abym miał lepszy dostęp do całej pompy. Czy zwykłe takie zakręcane mogą być czy muszą być jakieś specjalne?
Planuję przesunąć delikatnie całą pompę do środka komory silnika i wyciągnąć silnik. Ale nie wiem czy jak mi to wyjdzie w praktyce.
Tam w tym module jest jakaś elektronika która jest identyfikowana przez sterownik pompy. Na wyjściu kabelka sterującego są różne napięcia, które zmieniają się w czasie. Na początku jak sprawdzałem miernikiem to jest trochę ponad 12 V, później spada powoli do ok 11,6 V a po tym jest skokowy spadek do 0,75V, który trwa ok 20 sekund. Dopiero po tym napięcie całkowicie zanika. Nawet na schemacie jest tam widoczny układ elektroniczny. Gdyby nie ta elektronika w nim to bym dodatkowym przekaźnikiem sterował silnikiem pompy.