Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Tuning elektroniczny Xsary Picasso  (Przeczytany 94381 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Leszek Kubrak

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 588
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Picasso HDi 2.0 zawirusowany, był C4 Picasso 2.0 HDi MCP
  • Miejscowość: Kraków
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwiec 19, 2008, 08:27:42 »
Ja tam nie wiem (prosty informatyk jestem, na mechanice się nie znam), ale mój Pikuś ma zrobione 140 tys. km z czego 110 tys. jeździ zawirusowany  :-) i żadnych problemów nie stwarza.

Offline Grzegorz Domasik

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 46
  • Skąd: Murowana Goślina
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI 2001r z dodatkowymi konikami. C4GP 2,0 HDI 2010r z My Way
  • Miejscowość: Murowana Goślina
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwiec 19, 2008, 11:19:28 »
I nie będzie stwarzał, dopuki będzie się o niego dbało w myśl powiedzenia - "jak dbasz, tak masz". Gadanie, że "zawirusowanie" spowoduje jakieś tam problemy jest bez sęsu, oczywiście pod warunkiem, że nie będziemy przesadzać z wykorzystywaniem dodatkowej mocy, no i, że nie dołożymy jej zbyt wiele.

Offline Arek Ważyński

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 111
  • Skąd: wawa
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 1,6HDI
  • Miejscowość: wawa
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #52 dnia: Lipiec 02, 2008, 20:51:52 »
Cytuj

Grzegorz Domasik napisał:
I nie będzie stwarzał, dopuki będzie się o niego dbało w myśl powiedzenia - "jak dbasz, tak masz". Gadanie, że "zawirusowanie" spowoduje jakieś tam problemy jest bez sęsu, oczywiście pod warunkiem, że nie będziemy przesadzać z wykorzystywaniem dodatkowej mocy, no i, że nie dołożymy jej zbyt wiele.


Dokładnie!!!!! Po zmianie oprogramowania na razie przejechałem 7000, jest nawet lepiej niż ok - spalanie zmalało, samochód dużo bardziej dynamiczny.
Jeśli się przestrzega kilku zasad, nie mam mowy o jakiś nadprogramowych problemach:
1. Dobry warsztat , który się na tym zna!!!
2. Regularny serwis (przeglądy, wymiana oleju)

Offline Mariusz Strauchmann

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 33
  • Skąd: Wolsztyn
  • Posiadany samochód: pikuś 2HDI 2003
  • Zainteresowania: strzelectwo
  • Miejscowość: Wolsztyn
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpień 05, 2008, 15:08:38 »
Ale mam namieszane w głowie. Jedni piszą zawirusować inni silnik się rozpadnie, padnie sprzęgło, itd. Chyba jednak zaryzykuję. Co tam parę koni się przyda. Mam jednak  prośbe: Prosze podac namiar na gościa z Wrocławia. Na alle jest kilka firm reklamujących chipowanie.
pikuś 2hdi 2003

Offline Marcin Deja

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 42
  • Skąd: Tczew
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2.0 HDI
  • Miejscowość: Tczew
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpień 05, 2008, 18:21:12 »
w dieselku można wyciąć katalizator, pare koni to da a nie trzeba elektroniki ruszać. Jedynym skutkiem ubocznym wieksze zanieczyszczenie środowiska :)

Offline Darek Bratek

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 096
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Picasso 1.8i 2000r. + LPG Versus/Tomasetto
  • Miejscowość: Lublin
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpień 05, 2008, 21:46:59 »
A w dieslu nie ma sondy lambda za katalizatorem? Jeśli jest, to jego wycięcie spowoduje zapalenie się kontrolki "check engine" i odwrotny niż zamierzony efekt. Silnik przejdzie w tryb awaryjny i będzie miał znacznie mniej mocy.

Offline Marcin Deja

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 42
  • Skąd: Tczew
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2.0 HDI
  • Miejscowość: Tczew
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpień 06, 2008, 07:51:49 »
nie wiem czy jest sonda czy nie bo mechanikiem nie jestem, jednak po wycięciu katalizatora czuć wzrost mocy, szczególnie jak jedzie 4-5 osób. Żadna kontrolka się nie pali

Offline Piotr Cybulski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 1 714
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Citroen C4 2.0 HDi Exclusive 2007, Peugeot 4007 2.2HDi Exclusive , Citroen C3 1.4 Seduction, C5 III Tourer 2.0HDi Confort
  • Miejscowość: Warszawa
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpień 18, 2008, 15:46:32 »
a da sie zmodyfikowac jakos 1.8 16 V?
Były:2xAX 1.1 1990,1996, Xsara 1.6 8V SX 1998, Xsara Picasso 1.8 16V SX 2000,C5 2.2 HDi BVA Exclusive 2002,Saxo 1.6 16V VTS 1999,Xsara 2.0 16V VTS Musketier 1998, Xsara Picasso 2.0 16V BVA Exclusive 2006, 406 Coupe V6 BVA 1998, Citroen C4 2.0 VTS 2006, Citroen C4 2.0 HDi by Loeb 2007

Offline Arek Ważyński

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 111
  • Skąd: wawa
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 1,6HDI
  • Miejscowość: wawa
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpień 22, 2008, 18:27:12 »
Wszystko sie da, tylko że przy zwykłym silniku benzynowym niewiele zyskasz. Możesz ewentualnie założyć turbo, ale to już spory koszt ;)

Offline Marcin Kwajzer

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 186
  • Skąd: Toruń
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2.0 HDi 2002
  • Zainteresowania: Formula 1
  • Miejscowość: Toruń
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #59 dnia: Październik 12, 2008, 16:53:21 »
Koledzy forumowicze,

Może ktoś się z was pochwali po jakich przebiegach zawirusowaliście swoje "picasianki". Moja ma przebieg 152 tys. km i chcę jeszcze jakieś 3 latka nią pomykać, dlatego myślę o zwiększeniu mocy i przede wszystkim momentu. Jak uważacie czy taki przebieg nie jest już za duży na takie zwiększanie mocy ?.

Pozdrawiam
Picasianka 2.0 HDi, 2002

Offline Tadeusz Brzozowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 43
  • Skąd: 23-400 Biłgoraj
  • Posiadany samochód: Picasso 2.0 HDI, 2002r
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: 23-400 Biłgoraj
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #60 dnia: Październik 29, 2008, 17:00:04 »
Czy używa ktoś PowerBox. Jeżeli tak to proszę o opinie.

Offline tomek pokorski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 14
  • Skąd: świętochłowice
  • Posiadany samochód: citroen xsara picasso 2001;skórzana beżowa tapicerka;dach solarny;2.0HDI 90kM
  • Miejscowość: świętochłowice
Re: Tuning elektroniczny
« Odpowiedź #61 dnia: Listopad 02, 2008, 13:04:54 »
witam ja też jestem zainteresowany chiptuningiem
tomas :evil: :-)

Offline Rafał Łukasiewicz

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 2
  • Skąd: Wołomin
  • Posiadany samochód: Citroen C5 Mk2 2.0HDi; Citroen XM 2.1 TD
  • Miejscowość: Wołomin
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #62 dnia: Listopad 11, 2008, 02:23:58 »
Witam.
A może mi ktoś z kolegów odpowiedziec jak jest z żywotnością sprężarki?? Czy to prawda, że podobno sa one nagminnie podkręcane do granic wytrzymałości??.

Offline Krzysztof Robert Mijal

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 556
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: Xm 2.9 Exclusive '00, Saxo 1.1 Furio '03
  • Miejscowość: Łódź
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #63 dnia: Listopad 13, 2008, 20:43:49 »
Witam wszystkich,

Przeczytałem cały wątek i chciałbym wtrącić swoje 0,03zł ;).
Jeśli chodzi o chiptuning to od wielu osób słyszałem że "jeśli już coś robić to tylko w V-techu". Zgodnie z tą zasadą pojechałem jakieś 5 czy 6 lat temu z kolegą do Krakowa by tam poprawić osiągi jego nowego Picasso HDi. Moc z 89KM podnieśli na bodaj 111, momentu nie pamiętam.
Efekty:
1. silnik po chipie pracował inaczej, może minimalnie ciszej, bardziej "gładko"
2. różnica w przyspieszeniach może nie druzgocąca ale na pewno odczuwalna
3. wyższe biegi można wrzucać przy niższych prędkościach i silnik nie protestuje - przyspiesza gładko, bez wibracji
4. spalanie przy podobnym stylu jazdy spada
Najbardziej jednak przekonuje mnie to, że to auto jest przez niego użytkowane do tej pory i mimo przejechania stu kilkudziesięciu tys. km nie miało najmniejszych usterek układu napędowego.

Jako że coś kojarzyłem z elektroniki, komputerów i motoryzacji postanowiłem to wszystko połączyć i od jakiegoś czasu jestem autoryzowanym dealerem V-techu w Łodzi. Robiłem już m.in. Xantię HDi 110, w której efekty były bardzo podobne do wyżej opisanych. Klient trochę żałował że zdecydował się na hamownię, bo wyszło że zamiast 109 ma tylko 98KM i 245Nm (po chipie odpowiednio 113 i 274). Najbardziej zadowolony był jednak z tego że auto zaczęło mniej palić i że zrobiło się zdecydowanie bardziej elastyczne (wcześniej V bieg wrzucał przy 80km/h bo poniżej tej prędkości silnik nieprzyjemnie wibrował i buczał; po chipie piątkę mógł wrzucać przy ok. 65km/h i samochód bez protestów, gładko nabierał prędkości).

Ja też dojeżdżam z komputerem do klienta i programuję przez złącze diagnostyczne, ale mapy przesyłam do V-techu i tam na bieżąco profesjonaliści zmieniają program na podstawie programu sczytanego z samochodu klienta. Czasem uda się to zrobić w 15 minut, czasem "walczą" z programem nawet godzinę. Efekt zawsze jest dobry, a jeśli klient ma jakieś uwagi to w każdej chwili można to poprawić - lub ewentualnie przywrócić fabryczny i oddać kasę.

Dla "usprawiedliwienia" dodam (bo widzę jak tutaj postrzegany jest ktoś bez warsztatu) że sprawą zajmuję się głównie pod kątem samochodów ciężarowych, które hamowni nie potrzebują a zależy im na obniżeniu zużycia paliwa (przy okazji zyskują też moc). Taki klient często oczekuje że podjedzie się do niego np. podczas załadunku pod Boschem czy Indesitem bo zależy mu na czasie. Gdybym miał warsztat to nie mógłbym sobie pozwolić by co chwila go zamykać i jechać do ciężarówki.

Oczywiście jeśli ktoś ma życzenie to możemy podjechać na hamownię i tam sprawdzić efekty chiptuningu bądź montażu boxa. Ceny oczywiście są do negocjacji a dla Klubowiczów mam atrakcyjne zniżki :). Do dogadania jest także kwestia dojazdu nawet dość daleko od Łodzi.
Pozdrawiam,
Tof

Kiedyś: 4 AXy, 3 BXy, 2 Xantie, Xsara II i kilka niefrancuzów

Chcesz zwiększyć moc?
Chcesz obniżyć spalanie?
VITESSE

Zniżki dla Klubowiczów!

Offline Robert Szelenbaum

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 68
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C4 GP 2.0blueHDI '16
  • Miejscowość: Warszawa
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #64 dnia: Listopad 13, 2008, 22:37:43 »
Coby nie być gołosłownym.... o jakich zniżkach w przypadku silników HDI (1.6 HDI92, 1.6 HDI110) dla członków klubu mówimy??  ;-)

I z Twojego doświadczenia... co zalecasz do naszych Picusiów... chiptuning czy PowerBoxa??
Jak sprawa wygląda w przypadku auta na gwarancji... czy serwis jest w stanie sprawdzić modyfikacje kompa??


Pozdrawiam,

Robert Sz
Xsara Picasso 1.6HDI92 Impress Pack '08
Pozdrawiam,

Robert Sz
C4 Grand Picasso 2.0blueHDI MoreLife '16
była Xsara Picasso 1.6HDi 92 Impress Pack '08

Offline Krzysztof Robert Mijal

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 556
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: Xm 2.9 Exclusive '00, Saxo 1.1 Furio '03
  • Miejscowość: Łódź
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #65 dnia: Listopad 13, 2008, 22:57:04 »
Co do zniżek to zapraszam na priv - wolałbym publicznie o tym nie pisać żeby w razie czego V-tech nie miał do mnie pretensji ;).

Chiptuning zawsze będzie dawał lepszy efekt niż box, choć akurat boxy V-techu są już naprawdę zaawansowane technologicznie. Do tego (ostatnie pytanie) z boxem jest nieco więcej problemów jeśli chodzi o gwarancję - przed każdą wizytą w serwisie taki box wypadałoby zdjąć, a w przypadku 1.6HDi dostęp do złącz jest bardzo utrudniony (trzeba wymontować akumulator z obudową i mieć rękę łamaną w siedmiu miejscach ;) ). Przy chipie ten problem odpada. Warto zaznaczyć że żaden komputer diagnostyczny, będący na wyposażeniu serwisów, nie jest w stanie dojść że zawartość pamięci była zmieniana. Wszystkie odczyty są zgodne z normami fabrycznymi, a to że przy jeździe próbnej samochód jest jakiś żywszy? - Pewnie dobry egzemplarz ;).

Dodam że gdy ASO wgra nowy program (aktualizację), co poskutkuje powrotem do fabrycznych parametrów, wtedy gratis robimy chiptuning oparty na tym nowym, zaktualizowanym sofcie.
Pozdrawiam,
Tof

Kiedyś: 4 AXy, 3 BXy, 2 Xantie, Xsara II i kilka niefrancuzów

Chcesz zwiększyć moc?
Chcesz obniżyć spalanie?
VITESSE

Zniżki dla Klubowiczów!

Offline Wojciech Guzik

  • Główny Tygrys
  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 1 160
  • Skąd: Jaworzno
  • Posiadany samochód: Citroen C4 Picasso 2,0 HDi MCP Exclusive/ Citroen C2 1,4 HDi
  • Miejscowość: Jaworzno
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #66 dnia: Listopad 14, 2008, 09:18:36 »
Wczoraj właśnie założyłem power-boxa do Fiata Bravo 1,9 Multijet. Box zakładałem w firmie v-tech w Krakowie. Cała operacja na hamowni trwała ok. godziny. Box zakupiłem w tzw. systemie wypożyczenia. To znaczy zapłaciłem na dzień dobry 400 pln, reszta czyli 1100 pln do spłaty po min. 100 pln miesięcznie. Po spłacie całości box przechodzi na moją własność. Myślę że to bardzo korzystny system. A teraz o osiągach, przed założeniem boxa 128 KM i 261 Nm, po założeniu boxa 145 KM i 320 Nm. Co zauważyłem tak na szybko. Lepsze przyspieszenie, spadek zużycia paliwa i elastyczność silnika o niebo lepsza. Na razie tyle po pierwszym dniu użytkowania.
Był Citroen Xsara Picasso 1,8/16v LPG  :-)  :-)  :-) 
I jest znowu Citroen C2 1,4 HDI  :-)  :-)  :-) 
I jest jeszcze Citroen C4 Picasso 2,0 HDi,  MCP, Exclusive :-) :-) :-)
Miłość do Cytrynki jest wielka  :-)  :-)  :-)

Offline Marcin Kwajzer

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 186
  • Skąd: Toruń
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2.0 HDi 2002
  • Zainteresowania: Formula 1
  • Miejscowość: Toruń
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #67 dnia: Listopad 15, 2008, 23:11:35 »
Koledzy ponawiam swoje pytanie. Widzę, że nikogo nie interesuje przebieg samochodu. Czy możecie podać przy jakich przebiegach wirusowaliście swoje silniczki HDi???
Picasianka 2.0 HDi, 2002

Offline Wojciech Guzik

  • Główny Tygrys
  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 1 160
  • Skąd: Jaworzno
  • Posiadany samochód: Citroen C4 Picasso 2,0 HDi MCP Exclusive/ Citroen C2 1,4 HDi
  • Miejscowość: Jaworzno
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #68 dnia: Listopad 16, 2008, 11:12:41 »
Myślę kolego że tu jest odpowiedź na twoje pytanie:
http://www.vtech.pl/component/option,com_xfaq/Itemid,32/task,display/catid,17/page,1/#FAQ11
Ale i tak ostateczna decyzja należy do ciebie  ;-)
Był Citroen Xsara Picasso 1,8/16v LPG  :-)  :-)  :-) 
I jest znowu Citroen C2 1,4 HDI  :-)  :-)  :-) 
I jest jeszcze Citroen C4 Picasso 2,0 HDi,  MCP, Exclusive :-) :-) :-)
Miłość do Cytrynki jest wielka  :-)  :-)  :-)

Offline Krzysztof Robert Mijal

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 556
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: Xm 2.9 Exclusive '00, Saxo 1.1 Furio '03
  • Miejscowość: Łódź
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #69 dnia: Listopad 17, 2008, 13:41:19 »
Cytuj

Marcin Kwajzer napisał:
Koledzy ponawiam swoje pytanie. Widzę, że nikogo nie interesuje przebieg samochodu. Czy możecie podać przy jakich przebiegach wirusowaliście swoje silniczki HDi???


Tak jak na stronie V-techu jest napisane - nie tyle ważny jest przebieg co stan silnika. W praktyce jeśli silnik pracuje równo, nie wydaje z siebie niepokojących odgłosów a diagnostyka nie pokazuje błędów - można chipować nawet jeśli przebieg wynosi 300 lub więcej tys. km.

Chiptuning robiłem już m.in. w Renault Magnum z przebiegiem ponad 900 tys. km, co nawet w przypadku samochodu ciężarowego jest wartością słuszną. Kierowca potwierdza że silnik jest wyraźnie mocniejszy a przy tym nie kopci w żadnych warunkach.

Nie odważyłbym się natomiast chipować silnika, który okazuje już ewidentne ślady zmęczenia - i to nie tyle z obawy przed tym że tuning mu zaszkodzi, tylko z uwagi na to że w każdej chwili taki silnik może ulec awarii a wtedy łatwo będzie znaleźć "winnego".

Osobiście nie słyszałem o przypadku by w jakimś aucie standardowy chiptuning zaszkodził. Co innego jeśli na życzenie klienta parametry były drastycznie podniesione - ale wtedy od razu widać że silnik nie pracuje optymalnie - po prostu mocno kopci.
Pozdrawiam,
Tof

Kiedyś: 4 AXy, 3 BXy, 2 Xantie, Xsara II i kilka niefrancuzów

Chcesz zwiększyć moc?
Chcesz obniżyć spalanie?
VITESSE

Zniżki dla Klubowiczów!

Offline Marcin Kwajzer

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 186
  • Skąd: Toruń
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2.0 HDi 2002
  • Zainteresowania: Formula 1
  • Miejscowość: Toruń
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #70 dnia: Listopad 17, 2008, 15:10:02 »
Bardzo dziękuję za podpowiedź.
Picasianka 2.0 HDi, 2002

Offline Adam Sobania

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 39
  • Posiadany samochód: Citroen C4 1.6HDI FAP
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #71 dnia: Listopad 22, 2008, 23:08:47 »
Ja oddałbym autko tylko i wyłącznie do www.goodhope.pl Mastersa albo Aligtora ...Oni naprawdę wiedzą  co robią i nie są drodzy. I polecam Hamownie,wtedy można dobrze dostroić parametry,każdy silnik jest inny...I uważajcie na sprzęgła w cytrynkach bo są troszkę słabe i jak tuner przegnie z momentem obrotowym to mogą się "popsuć"
Pozdrawiam i życzę dużo frajdy po chipie.
Osobiście polecam chiptuning

Offline Krzysztof Robert Mijal

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 556
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: Xm 2.9 Exclusive '00, Saxo 1.1 Furio '03
  • Miejscowość: Łódź
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #72 dnia: Listopad 24, 2008, 19:23:54 »
Cytuj

Adam Sobania napisał:
(...) I polecam Hamownie,wtedy można dobrze dostroić parametry,każdy silnik jest inny...


Zgodzę się że każdy silnik może mieć nieco inne parametry wyjściowe, jednak hamownia nie jest niezbędna do tego by auto indywidualnie dostroić. Trzeba pamiętać że każdy kalkulator wtrysku ma funkcję autoadaptacji, a to oznacza że sam w pewnym zakresie modyfikuje parametry wtrysku zależnie nie tylko od stylu jazdy kierowcy, ale też właśnie od właściwości danego egzemplarza. Sczytanie pamięci daje osobie modyfikującej charakterystykę zapłonu i wtrysku informacje, które uwzględnia przy tych modyfikacjach. Stąd też każda modyfikacja ma indywidualny charakter.

Oczywiście zupełnie inną sprawą jest chip tuning samochodów które przeszły już modyfikacje mechaniczne. Wtedy hamownia może być niezbędna do prawidłowego i efektywnego dostrojenia.

Cytuj

I uważajcie na sprzęgła w cytrynkach bo są troszkę słabe i jak tuner przegnie z momentem obrotowym to mogą się "popsuć


Tę uwagę polecam osobom korzystającym z usług mniej renomowanych firm tuningowych i do tych, którzy na życzenie chcą mieć bardzo wyżyłowane parametry. Ale tak jak już pisałem - łatwo zagrożenie poznać po tym że przy przyspieszaniu silnik mocno kopci. Przy profesjonalnym tuningu silnik nie ma prawa kopcić bardziej niż przed operacją i nie powinien skrócić żywotności prawidłowo używanego sprzęgła.

Cytuj

Pozdrawiam i życzę dużo frajdy po chipie.
Osobiście polecam chiptuning


Dołączam się do życzeń :)
Pozdrawiam,
Tof

Kiedyś: 4 AXy, 3 BXy, 2 Xantie, Xsara II i kilka niefrancuzów

Chcesz zwiększyć moc?
Chcesz obniżyć spalanie?
VITESSE

Zniżki dla Klubowiczów!

Offline Paweł Słomski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 32
  • Skąd: Gdynia
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 2.0 HDI r2001
  • Miejscowość: Gdynia
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #73 dnia: Marzec 08, 2009, 10:09:10 »
Witam.
Chciałbym podpytać Was o tzw greenboxa (czy też econoboxa).
Nie zależy mi na mocy tylko na obniżeniu spalania (bo skoro można to trzeba korzystać).
Czy korzystał ktoś już z tego rozwiązania?

Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam

Offline Krzysztof Robert Mijal

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 556
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: Xm 2.9 Exclusive '00, Saxo 1.1 Furio '03
  • Miejscowość: Łódź
Re: Tuning elektroniczny Xsary Picasso
« Odpowiedź #74 dnia: Marzec 24, 2009, 16:36:51 »
Cytuj

Paweł Słomski napisał:
Witam.
Chciałbym podpytać Was o tzw greenboxa (czy też econoboxa).
Nie zależy mi na mocy tylko na obniżeniu spalania (bo skoro można to trzeba korzystać).
Czy korzystał ktoś już z tego rozwiązania?

Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam


Mnie nie wypada odpowiadać, ale skoro nikt nie pisze...

Mogę Ci wypożyczyć na testy. Jeśli będziesz zadowolony to weźmiesz, OK? ;)
Pozdrawiam,
Tof

Kiedyś: 4 AXy, 3 BXy, 2 Xantie, Xsara II i kilka niefrancuzów

Chcesz zwiększyć moc?
Chcesz obniżyć spalanie?
VITESSE

Zniżki dla Klubowiczów!