Witajcie , silnik to stare 1,4 z aparatem wtryskowym w ksztalcie gaznika z podpietymi przewodami z lewej strony .Na malym plastiku widnieje nazwa Solex . Zaraz zrobie foto i dam edita to bedzie moze lepiej obrazowalo . Co do usterek to gdzie znajde ta sonde lambda ? jak rozebrac silniczek krokowy i jak go wyczyscic ? jak pozbyc sie i wyregulowac (jesli sie da) to wysokie spalanie ?
Dodam takze ze w nadchodzacym czasie bede robil planowanko glowicy i zmienie uszczelniacze zaworow oraz uszczeleczke glowicy bo prawdopodobnie zjada troszke oleju i dlatego kopci .Ponadto i tak to trzeba bylo zrobic , bo poci mi sie w polowie bloku olejem , czyli uszczelka napewno juz dostala za swoje .chcialbym doprowadzic go to stanu tzw.: igly i licze na wasze porady , bo jak narazie swietnie mi sluza .
Edit :
Zdjecia silnika :
Zdjecie1Zdjecie2Obroty silnika ustawiam na tej dolnej lince przekladajac zawleczke blizej lub dalej .
Zdjecie3Zdjecie4Ponadto nasynely mi sie pytanka .
Czytalem gdzies ale moge sie mylic , bo nigdy tego nie robilem , ze podlaczenie do kompa odbywa sie poprzez taka czarna skrzyneczke znajdujaca sie po prawej stronie silnika , lezala ona chyba na podluznicy . Ja mam w tym miejscu tylko wiazke przewodow i taki czarny plastik wyglada mi to na jakis sterownik , w dodatku widac ze pogrzebane cos w nich bylo , niektore sa poucinane . Jak to wyglada to juz daje zdjecie :
Zd1Zd2Zd3Zd4Chcialbym jeszcze zapytac co to sa za przyzady przedstawione na zdjeciu , zaznaczylem je czerwonymi kwadratami .
ZdjecieOstatnim stwierdzeniem jest to , ze kiedy go odpalam rano , jak nie dam mu ssania to odrazu gasnie , tak jakby mial ciezko przepalic paliwo ktorego dostaje zaduzo . Kiedy przykladowo jade i mam wlaczone ssanie to silnik jest zamulony tak od 2 tys do 3 , kiedy mu ssanie wylacze to dostaje natychmiast kopa .
Przepraszam ze sie tak rozpisalem ,ale nie chcialem o niczym zapomniec i przedstawic wam symptomy w jak najlepszy sposob.Czekam na jaka kolwiek pomoc , z gory dziekuje .