Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [Mk1] Ogrzewanie, klimatyzacja  (Przeczytany 131314 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Grzegorz Drozdowski

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 241
  • Skąd: Kołobrzeg
  • Posiadany samochód: w205 4Matic AMG
  • Zainteresowania: motoryzacja, żeglarstwo
  • Miejscowość: Kołobrzeg
[Mk1] Ogrzewanie, klimatyzacja
« dnia: Styczeń 11, 2008, 10:26:15 »
Wczoraj i przedwczoraj miałem do zrobienia trasę około 700 km. Pojawiły się pierwsze problemy z C5. Chodzi o klimatyzację. Mam dwustrefowy klimatronik. Czasami jest wszystko ok., a czasami lewa strona grzeje (mimo ustawienia 16 stopni) natomiast prawa chłodzi (nawet do ustawienia 22 stopnie). Dopiero po ustawieniu 24 stopnie zaczyna grzać. Poza tym przy załączonym trybie auto załącza klimę (na dworze +5 stopni) tzn świeci się kontrolka przy przycisku z gwiazdką. Niestety klice mam niesprawną bo chłodnica do wymiany ale na to poczekam aż będzie cieplej bo chce to zrobić sam. Co to może być. Czy fakt że klimatronic próbuje załączyć klimę a ona nie chodzi ma wpływ na takie zachowanie ustawienia temperatury. Filtr przeciwpyłkowy wymieniony. Obok lampki przy przednich fotelach jest taka kratka chyba do wentylatorka mierzącego temperaturę we wnętrzu. Czy ona tam jest? Może to jego wina. Z drugiej strony jest też taka sama kratka nad popielniczką.
wcześniej:
DS5, C4P, C4GP, C5, XM , 6x Xantia, ZX ,BX

DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA - L E X I A

Offline Maciej Jaroszewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 309
  • Skąd: WROCŁAW
  • Posiadany samochód: Citroen BX 1.8 TZD Turbo + klima, 1990; był: C5 2.2 HDi kombi Exclusive, 2002; Renault Megane III
  • Miejscowość: WROCŁAW
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 11, 2008, 10:35:39 »
Wygląda to na opisywane wcześniej na forum kłopoty ze sterowaniem klapkami nawiewu. Może odezwą się ci co to już przerabiali.
--
Maciej Jaroszewski, Wrocław
Citroen BX 1.8 TZD Turbo, 1990;
był: Citroen C5 2.2 HDi kombi Exclusive, 2002
tel. 602-132 955

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 871
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 11, 2008, 10:50:29 »
Obstawiam motoreduktor od mieszania powietrza od strony kierowcy - najbardziej typowa awaria. Znajduje sie on nisko (20cm) przy prawej stopie kierowcy. Trzeba niestety demontować obudowe panelu i to jest ból, bo sama wymiana to pestka. (chyba, że uszkodzone jest gniazdo w nagrzewnicy bo wtedy to podwójny ból :-))

Offline Grzegorz Drozdowski

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 241
  • Skąd: Kołobrzeg
  • Posiadany samochód: w205 4Matic AMG
  • Zainteresowania: motoryzacja, żeglarstwo
  • Miejscowość: Kołobrzeg
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 11, 2008, 12:09:34 »
Jaka może być cena tego motoreduktora. A to bedzie tylko ten od kierowcy czy tez ten od pasażera. Gdzie on sie dokładnie znajduje
wcześniej:
DS5, C4P, C4GP, C5, XM , 6x Xantia, ZX ,BX

DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA - L E X I A

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 871
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 11, 2008, 12:19:16 »
Z reguły pada ten od strony kierowcy. To, że od pasażera podaje za niską temperature może byc spowodowane za wysoką temperaturą strony kierowcy. Na rysunku to ten niżej (drugi jest od kierunków nawiewów)

Offline Michał Gawroński

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 1 159
  • Skąd: Szadki
  • Posiadany samochód: Mazda 3 SDN 2016, Peugeot 208 2014, C2 2008.
  • Miejscowość: Szadki
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 11, 2008, 14:25:19 »
Cytuj

Artur Juchniewicz starannie wyklepał(a):
Z reguły pada ten od strony kierowcy. To, że od pasażera podaje za niską temperature może byc spowodowane za wysoką temperaturą strony kierowcy. Na rysunku to ten niżej (drugi jest od kierunków nawiewów)


Artur, ten w kołeczku w nagrzewnicy jest od kierunków nawiewów. Mój błąd w zaznaczaniu :-( (ten rysunek chyba ode mnie?). Kiedyś go wymontowałem i sprawdzałem. Przełączanie nie działało. Ten niższy, tak jak piszesz, jest od mieszania. Do niego próbowałem się dostać, ale trzeba zdemontować panel środkowy. Na razie się poddałem. Mój daje się ruszyć poprzez przestawienie na min. I co ciekawsze w trycie ECO.  

Druga sprawa, to nowy. Są dwa, jeden oficjalnie podawany przez Citroen, w cenie 220,- oraz drugi w cenie ok. 360,- poprawiony. Nie wiem dlaczego warszawskie ASO podaje ten tańszy, który właśnie pada. Co prawda jest na niego 2 lata gwarancji, więc problem znika, ale mogliby właściwie informować o dwóch.

Dodam jeszcze, że konstrukcja motoreduktora jest prosta jak cep. W całej obudowie przekładnie na plastikowych zębatkach i jakiś silniczek. Gdzieś mam zdjęcia, jak znajdę to mogę podesłać. Nie znam się na elektronice, ale może ktoś byłby w stanie to zdiagnozować? Może zacierają się przekładnie, a może ten silniczek? Przydałoby się :-)
Pozdrawiam, Michał
Kolejno były: Kadet, P309, Xsara, ZX, Clio, C5 Break, C2i, C3 HDi, C4GP.

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 871
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 11, 2008, 14:55:49 »
Cześć Michał,
Rysunek jest od Ciebie. U siebie odpuściłem temat reduktora bo objawia mi sie bardzo rzadko (i musze długo jezdzic) a troche roboty z tym jest. U mnie czasem wystarczy wyłaczyć silnik i znowu przez miesiąc jest OK. Swoja drogą to musi byc ciekawie rozwiązane ;-)  Odnosnie oznaczenia to oczywiscie chodziło mi o ten niżej od tego kółeczku  ;-)
pozdrawiam
Artur

Offline Ryszard Góralski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 13
  • Skąd: Gdańsk
  • Posiadany samochód: C5 HDI 2,0: od 23.03.2011: C6
  • Zainteresowania: sport-koszykówka, moto-cytryna,
  • Miejscowość: Gdańsk
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 11, 2008, 15:23:37 »
jest jeszce jeden punkt newralgiczny ( to co na rys oznaczone jest cyfrą 3) prwdopodobnie opornik do regulacji wentylatora  są dwie szt. Wiadomość zaczerpnołem od fachury ze stacji który robił mi generalny przegląd i dokonał wymiany 2szt.  koszt 50zł Przepraszam jeżeli coś przekreciłem ale miałem podobne objawy w swojej C5 ;-)
Pozdrówka goral

Offline Grzegorz Drozdowski

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 241
  • Skąd: Kołobrzeg
  • Posiadany samochód: w205 4Matic AMG
  • Zainteresowania: motoryzacja, żeglarstwo
  • Miejscowość: Kołobrzeg
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 11, 2008, 18:28:51 »
Cytuj

Ryszard Góralski starannie wyklepał(a):
jest jeszce jeden punkt newralgiczny ( to co na rys oznaczone jest cyfrą 3) prwdopodobnie opornik do regulacji wentylatora  są dwie szt. Wiadomość zaczerpnołem od fachury ze stacji który robił mi generalny przegląd i dokonał wymiany 2szt.  koszt 50zł Przepraszam jeżeli coś przekreciłem ale miałem podobne objawy w swojej C5 ;-)

To jest chyba opornik od wentylatora. Jeśli jest z nim coś nie tak to wentylator chodzi na max obrotach. Z tego co widać jest jego 1 szt. więc chyba nie o to chodziło
wcześniej:
DS5, C4P, C4GP, C5, XM , 6x Xantia, ZX ,BX

DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA - L E X I A

Offline Krzysztof Pryba

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 850
  • Skąd: Reading GB
  • Posiadany samochód: Mini Cooper
  • Zainteresowania: Motocykle, fotografia, no i ogólnie lubię auta
  • Miejscowość: Reading GB
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 11, 2008, 18:29:38 »
Ryszard włącz sobie jakiś moduł do sprawdzania pisowni, bo robisz straszne literówki i pełno błędów:

1. jeszce  - jeszcze
2. po rys powinna być kropka
3. prwdopodobnie - prawdopodobnie
4. zaczerpnołem - zaczerpnąłem
5. po słowie stacji powinien być przecinek
6. po zł powinna być kropka
7. przekreciłem - przekręciłem
8. po tym słowie znowu przecinek

trochę dużo tych błędów jak na taki krótki tekścik.
pozdrawiam Cychol :)

Teraz: Mini Cooper
Były chronologicznie:
GSA, CX, 2 razy Saxo, 2 razy XM, C5, C4 Coupe VTR+ :)

Offline Grzegorz Drozdowski

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 241
  • Skąd: Kołobrzeg
  • Posiadany samochód: w205 4Matic AMG
  • Zainteresowania: motoryzacja, żeglarstwo
  • Miejscowość: Kołobrzeg
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 24, 2008, 20:14:52 »
Jak sprawdzić czy motoreduktor jest sprawny. Można to jakoś sprawdzić po wymontowaniu.
wcześniej:
DS5, C4P, C4GP, C5, XM , 6x Xantia, ZX ,BX

DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA - L E X I A

Offline Sławomir Miłosz

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 10
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 2.0 16V
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 25, 2008, 12:32:53 »
Kilka dni temu zauważyłem ten sam problem u siebie. Wydaje mi się, że ta część występuje w katalogu Inter Cars jako silnik krokowy klimatyzacji, kosztuje ok. 130 zł.

http://sklep.intercars.com.pl/9935325643578/3355fhh65/show_pic.php?towkod=302116203417&pic=0&moto=0

Offline Michał Gawroński

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 1 159
  • Skąd: Szadki
  • Posiadany samochód: Mazda 3 SDN 2016, Peugeot 208 2014, C2 2008.
  • Miejscowość: Szadki
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 25, 2008, 19:13:57 »
Cytuj

Sławomir Miłosz napisał:
Kilka dni temu zauważyłem ten sam problem u siebie. Wydaje mi się, że ta część występuje w katalogu Inter Cars jako silnik krokowy klimatyzacji, kosztuje ok. 130 zł.

http://sklep.intercars.com.pl/9935325643578/3355fhh65/show_pic.php?towkod=302116203417&pic=0&moto=0


To nie ten. To chyba do klimy jednostrefowej. Nie ma w ofercie poza ASO tych od mieszania powietrza.
Pozdrawiam, Michał
Kolejno były: Kadet, P309, Xsara, ZX, Clio, C5 Break, C2i, C3 HDi, C4GP.

Offline Darek Kędra

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 359
  • Skąd: Chrzanów
  • Posiadany samochód: bx1.6,bx1.9,c5 mk1 2001 SX, mkIII 2009 2,2 hdi
  • Miejscowość: Chrzanów
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 27, 2008, 15:53:44 »
Wygląda to na motoreduktor uszkodzony mechanicznie , czyli obrobiona zębatka sterująca klapka nagrzewnicy.Jest plastykowa, więc nie wytrzymuje długo.Ja poradziłem sobie w ten sposób, że zdemontowałem motoreduktor  (trudna sprawa aby się do niego dostać ale jest to możliwe) i do obrobionego ośmiokątu dokleiłem plastykowy kwadrat jako przedłużenie. W gnieździe jest na to wystarczająco miejsca aby się zmieścił.Działa to już doskonale dwa lata więc polecam.Nową część dołączyłem w ten sposób, że naciąłem piłką do metalu rowek na uszkodzonej części zębatki oraz na nowym kwadraciku, po czym z blaszki zrobiłem łącznik (mały kwadracik), który wkleiłem do obu części.Ten kwadracik służy niczym małe sprzęgiełko.Należy zwrócić uwagę na położenie obu łączonych części, czyli aby ząbki się pokrywały...Pozdrawiam...

Offline Michał Wolski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 36
  • Skąd: Grudziądz
  • Posiadany samochód: 2.2HDI aut.
  • Miejscowość: Grudziądz
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 27, 2008, 17:36:05 »
Miałem to samo ale najpierw pojawił się przeciek w nagrzewnicy. Serwis wyciągnął panel, wymienił nagrzewnice (sam kupiłem 170zł), a potem stwierdził że trzeba wymienić motoreduktor (cena ASO po negocjacji 350zł). Wcześniej rzeczywiście miałem tak, że pomimo regulacji temp po stronie kierowcy temp nie zmieniała się, dopiero po pewnym czasie. Problem polega na tym, że sam motoreduktor jest ok ale ma krótką zębatkę. Zębatka ta współpracuje z inną i tam się wyrabiają zęby- czasami zaskoczy, czasami nie. Tamten element podobno jest bardzo drogi. Modyfikowane motoreduktory chyba na razie można tylko kupić w serwisie i mają wydłużoną zębatkę. Zębatki krótsze można kupić już za 115zł.

Offline Michał Gawroński

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 1 159
  • Skąd: Szadki
  • Posiadany samochód: Mazda 3 SDN 2016, Peugeot 208 2014, C2 2008.
  • Miejscowość: Szadki
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 27, 2008, 21:25:37 »
Cytuj

darek kędra napisał:
Wygląda to na motoreduktor uszkodzony mechanicznie , czyli obrobiona zębatka sterująca klapka nagrzewnicy.Jest plastykowa, więc nie wytrzymuje długo.Ja poradziłem sobie w ten sposób, że zdemontowałem motoreduktor  (trudna sprawa aby się do niego dostać ale jest to możliwe)

Jak się do niego dostałeś? Przez panel środkowy (klimatyzacji)?
Pozdrawiam, Michał
Kolejno były: Kadet, P309, Xsara, ZX, Clio, C5 Break, C2i, C3 HDi, C4GP.

Offline Michał Wolski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 36
  • Skąd: Grudziądz
  • Posiadany samochód: 2.2HDI aut.
  • Miejscowość: Grudziądz
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 28, 2008, 22:30:50 »
Nie wiem, serwis to robił i zapłaciłem za tą robociznę 350zł!!!

Offline Grzegorz Drozdowski

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 241
  • Skąd: Kołobrzeg
  • Posiadany samochód: w205 4Matic AMG
  • Zainteresowania: motoryzacja, żeglarstwo
  • Miejscowość: Kołobrzeg
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 28, 2008, 23:21:32 »
Michał to było pytanie do Darka :)
wcześniej:
DS5, C4P, C4GP, C5, XM , 6x Xantia, ZX ,BX

DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA - L E X I A

Offline Darek Kędra

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 359
  • Skąd: Chrzanów
  • Posiadany samochód: bx1.6,bx1.9,c5 mk1 2001 SX, mkIII 2009 2,2 hdi
  • Miejscowość: Chrzanów
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 30, 2008, 06:02:12 »
dostac się można przez panel środkowy.Było to już tu gdzieś opisywane poszukaj po postach.Na pewno radio trzeba zdemontować, plastyki z obudowy przedniego panelu na zatrzaskach delikatnie podważając je itd.Dość trudna to operacja z racji niewielkiej ilości miejsca do odkręcenia motoreduktorow ( dłonie dość mocno podrapane ) ale zważywszy na koszt robocizny o której tu słyszałem chyba warto a kasę przeznaczyć na coś ważniejszego , rzeczywiście trudnego do naprawy.Acha przydatny tu może być wkrętak na giętkim przegubie do wykręcania śrubek motoreduktora...pozdrawiam.W razie problemów pisz.Mimo upływu czasu od naprawy u mnie coś tam zawsze pamiętam...

Offline Michał Gawroński

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 1 159
  • Skąd: Szadki
  • Posiadany samochód: Mazda 3 SDN 2016, Peugeot 208 2014, C2 2008.
  • Miejscowość: Szadki
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 30, 2008, 07:28:45 »
Cytuj

darek kędra napisał:
dostac się można przez panel środkowy.Było to już tu gdzieś opisywane poszukaj po postach.Na pewno radio trzeba zdemontować, plastyki z obudowy przedniego panelu na zatrzaskach delikatnie podważając je itd


Tak też myślałem, bardziej martwi mnie, że trzeba odkręcić i panel sterowania klimatyzacji i te plastiki. Tu się zawsze coś chce urwać ;-). Ale cóż, trzeba się będzie za to zabrać.
Pozdrawiam, Michał
Kolejno były: Kadet, P309, Xsara, ZX, Clio, C5 Break, C2i, C3 HDi, C4GP.

Offline Wojtek Stelmachowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 103
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: C5 2.0 Automat (MKII) Exclusive
  • Miejscowość: Kraków
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 02, 2008, 13:15:10 »
a w jakiej kolejnosci demontujemy panel srodkowy?
zaczynamy od popielniczki i "jedziemy" w góre?
moze ktos, kto juz to przerabiał napisze jakis tutorial?
zaoszczędzi to nerwów, czasu i połamanych plastików reszcie klubowuczów
Dla adrenaliny - KTM
Dla wygody - Citroen

Offline Grzegorz Drozdowski

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 241
  • Skąd: Kołobrzeg
  • Posiadany samochód: w205 4Matic AMG
  • Zainteresowania: motoryzacja, żeglarstwo
  • Miejscowość: Kołobrzeg
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 17, 2008, 01:53:55 »
Uff... dzisiaj odbyła się u mnie operacja motorotor :)
Na początku podziękowania dla Darka który kilka razy musiał wysłuchiwać moich problemów.
Podsumowując, sam demontaż tego elemetu jest tragiczny, ręce pokaleczone, ale udało się. Tak jak klubowicze wspominali na początku jest to wina zbyt krótkiej zębatki mosiężnej która steruje klapą. Zrobiłem tak jak radził Darek czyli dorobiłem z plastiku przedłużenie i mam nadzieję że będzie chodzić. Zdjęcia samego motorotora możecie zobaczyć tutaj Widać już naciętą przeze mnie mosiężną zębatkę aby włożyć tam blaszkę łączącą ją z dorobionym elementem plastikowym.
Co do demontażu konsoli centralnej to przy okazji zrobiłem opis i umieściłem go w pobieralni, pewnie w poniedziałek będzie dostępny.
wcześniej:
DS5, C4P, C4GP, C5, XM , 6x Xantia, ZX ,BX

DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA - L E X I A

Offline Michał Gawroński

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 1 159
  • Skąd: Szadki
  • Posiadany samochód: Mazda 3 SDN 2016, Peugeot 208 2014, C2 2008.
  • Miejscowość: Szadki
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 25, 2008, 14:27:24 »
Cytuj

Grzegorz Drozdowski napisał:
Co do demontażu konsoli centralnej to przy okazji zrobiłem opis i umieściłem go w pobieralni, pewnie w poniedziałek będzie dostępny.

Witam!
Jakoś nie mogę dojrzeć tego opisu. Mógłbyś podesłać na priv?
Adres [email protected].
Z góry dzięki.
Pozdrawiam, Michał
Kolejno były: Kadet, P309, Xsara, ZX, Clio, C5 Break, C2i, C3 HDi, C4GP.

Offline Paweł Smulski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 13
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: C5 2.0 HDi SX Break
  • Miejscowość: Łódź
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 04, 2008, 16:57:50 »
Witam!!!

Mam ten sam problem (z klimą i z plikiem)
Jeśli można na priv [email protected]

to byłbym kontent

WIELKIE dzięki
Paweł Smulski
C5 2.0 HDi SX Break  '03
było: C3 1.4i SX noir onyx '02
w rodzinie: Xsara Picasso 1.6i Exclusive '03
Łódź

Offline Michał Gawroński

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 1 159
  • Skąd: Szadki
  • Posiadany samochód: Mazda 3 SDN 2016, Peugeot 208 2014, C2 2008.
  • Miejscowość: Szadki
Re: [MK I] Ogrzewanie, klimatyzacja
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 05, 2008, 07:42:23 »
Wielkie dzięki dla Grzegorza! Opis jak z bajki. Dokładny i udokumentowany. Jeszcze raz dzięki.
Pozdrawiam, Michał
Kolejno były: Kadet, P309, Xsara, ZX, Clio, C5 Break, C2i, C3 HDi, C4GP.