Bartłomiej Zalewski napisał:
jako że Citroen C4 ma ten sam silnik, a noszę się z zamiarem założenia instalacji BRC Sequent mam do Ciebie prośbę. Gdybyś mógł podsumować (bo nie wiem czy nadal jeździsz Citroenem) użytkowanie tej instalacji w silnikiem Twojej "cytryny"
Jaka to była dokladnie instalacja BRC Sequent, BRC Sequent 24 czy może BRC Sequent 56? Czy wyły jakieś większe problemy?
30 kkm - założenie LPG przez poprzedniego właściciela - BRC Sequent (stara wersja, bez numerków) z japońskimi wtryskami Keihin
65 kkm - kupiłem auto, być może licznik nie był kręcony
130 kkm - wymiana membran reduktora ~150 zł
164 kkm - wymiana cewki zapłonowej - 395 zł - w sumie nie związane z LPG, ale wpisuje, jako jedyny mój dotychczasowy wydatek dotyczący sinlika (oczywiście oprócz pasków rozrządu i osprzętu)
170 kkm - wymiana pompy paliwa - 150 zł - j.w. - mawiają, że pompy padają od LPG, ale padają też w autach bez LPG, więc....
193 kkm - czyszczenie wtryskiwaczy Keihin ~200 zł
Stan licznika na dziś: 198 kkm
Po za tym wymiana filtrów gazu co ok. 25 kkm ~100 zł
Dwie dodatkowe usługi regulacji, zanim wykryto zatkane wtryskiwacze i zużyte membrany: ~150 zł
Wymiana filtra powietrza, paliwa i świec zapłonowych zgodnie z zaleceniemi dot. sinlika bezynowego (czyli co ok. 60 kkm).
W związku z tym, że auto oraz LPG prawie kompletnie nie sprawia mi kłopotów, to pojeżdżę nim jeszcze conajmniej 1-2 lata.