Dla Xsary1 1.8i - może taki tekst pomoże...
Układ chłodzenia / zamknięty, o obiegu wymuszonym przez pompę odśrodkową, termostat, chłodnica zintegrowana ze zbiornikiem wyrównawczym, wentylator elektryczny sterowany termowyłącznikiem (wersje bez klimatyzacji) lub dwa wentylatory elektryczne o dwóch prędkościach sterowane przez elektroniczne urządzenie sterujące temperaturą układu chłodzenia (wersje z klimatyzacją)
Termostat / umieszczony w obudowie z tyłu głowicy
- temperatura początku owarcia 83°C
- temperatura pełnego otwarcia 89°C
Wentylator / jeden, elektryczny, o jednej prędkości i mocy 120 W (wersje bez klimatyzacji) lub dwa, elektryczne, o dwóch prędkościach i mocy po 120 W
- temperatura włączenia
- wersje bez klimatyzacji 97°C
- wersje z klimatyzacją
1. prędkość 96°C
2. prędkość 101°C
- temperatura wyłączenia układu przedłużonego
chłodzenia wersji z klimatyzacją (do 6 min
po wyłączeniu silnika) 105°C
Ciśnienie otwarcia zaworu korka zbiornika wyrównawczego 140 kPa
A do sprawdzenia czujnika....
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej / Elth 2 690 310, Jaeger 09 530 019 900 lub Bosch 0280 130 294/126, termistancyjny, o ujemnym współczynniku temperaturowym rezystancji, umieszczony w obudowie termostatu
Rezystancja czujnika temperatury cieczy chłodzącej
- przy -20°C 18 000 W
- przy 0°C 7000 W
- przy +10°C 4000 W
- przy +20°C 2500 W
- przy +40°C 1100 W
- przy +50°C 800 W
- przy +60°C 700 W
- przy +80°C 310 W
- przy +90°C 230 W
- przy +100°C 180 W
- przy +120°C 100 W
PS: nie powiem za wiele, nie znam elektryki mk1. Ale powinny być osobne czujniki do włączenia wentylatora i do pomiaru temperatury.
"W" oznacza ohmy rezystancji...