Michał Siesicki napisał:
Kolego to jest zwykła felga. Wypychasz zaślepkę i wyważasz. Nic Ci się nie uszkodzi. Prawie każda felga która ma śruby na wierzchu (nie kryte większym deklem) ma taką zaślepkę. Nie wiem u jakich wulkanizatorów to robisz ale dziwie się że robią jakiś problem. Wyważarka nie uszkodzi Ci lakieru na feldze. Nie ma innej drogi żeby wyważyć felgę jak zamocować ja na wyważarce.
Pozdrawiam i powodzenia
No i poszło elegancko! Uderzyłem lekko stylem drewnianego młotka, od tyłu centralnie w zaślepkę i wyskoczyła. Cztery mocowania zaślepki raczej nadają się do wielokrotnego wyciągania. Nic się też nie urwało.
Jeszcze raz koledze bardzo dziękuję.
Może to trochę off topic, ale bezpieczeństwo ponad wszystkie zasady. Otóż dzisiaj rano przy mijaniu mojej Cepiatki przez ciężarówkę, urwało się jej tylne podwójne koło. Po prostu odkręciły się 3 lub 4 nakrętki, jedna szpilka się urwała. Kierowca gruchota beznadziejny. Parę centymetrów bliżej, a teraz bym miał zupełnie inne problemy. Sprawdźcie jutro swoje kółka!