I jak tam? Udało się podłączyć ten obrotek w końcu? Powiem tak, z pinu nr 1 ECU wychodzi sygnał na obrotomierz do zółtej kostki licznika- pin nr 1. Są to impulsy masy, można to sprawdzić podłączając żarówkę jednym biegunem do + akumluatora np. a drugim biegunem pod pin 1 ECU silnika. Częstotliwość mrugnięć będzie zależała od obrotów silnika.
U siebie mam problem, sprawdzam na dwóch licznikach, że mimo podawania masy na pin nr 1 lub 2 kostki licznika nie ma ruchu obrotka. Nie wiem, co może być nie tak. Zasilanie i masę stałą obrotomierz ma, ale mimo podawania masy w odpowiednie ścieżki nie ma ruchu wskaźnika. Może ktoś podpowie co sprawdzić żeby obrotek się ruszył.
Pozdrawiam
Dodam, że kupiłem licznik z auta z 95 roku i obrotek działa, ale tylko pokazuje połowę obrotów. Nic nie daje podłączenie sygnału z II przewodu cewki do 2 pinu licznika odpowiedzialnego za obrotek. Wskaźnik działa tylko na 1 pinie licznika, nie ważne czy z I czy II przewodu cewki.