Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa  (Przeczytany 6766 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dariusz Snarski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 89
  • Skąd: Białystok
  • Posiadany samochód: C5 2002 2.0 16v break - kombi
  • Zainteresowania: gram na saxie!!
  • Miejscowość: Białystok
[MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« dnia: Luty 14, 2009, 09:15:08 »
Witam wszystkich
Zainstalowałem 2 tyg. temu w cytrynce LPG. Paliwa miałem wtedy pół zbiornika, a instalator powiedział że samochód będzie odpalał na benzynie i po pewnym czasie gdy nagrzeje sie instalacja - przełącza sie na LPG.(jakies 2 km przy tej temp. powietrza)
tak sie dzieje, lecz po  przejechaniu 200 km widze ze wskaznik paliwa wskazuje jakbym jeździł na benzynie - bo spadł wyraznie o dużą wartośc.(wskaznik LPG -TEZ JUZ REZERWA)
czy możliwe jest aby gaz podbierał benzynę? Czytałem na forum że wskażnik paliwa nie bedzie wskazywał dobrze ale teraz to nie wiem czy mam tę benzynę czy "wyparowała" w dziwny sposób.
Z góry dziękuję za odpowiedz.
Darek
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenie i nie ubierają tego faktu w słowa.

Offline Andrzej Walczyński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 866
  • Skąd: okolice Poznania
  • Posiadany samochód: Peugeot 301 1.2 Active+ ETG 2014 LPG
  • Miejscowość: okolice Poznania
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 14, 2009, 09:43:49 »
Spokojnie :) benzyna w baku ciągle jest. Potrzebne Ci urządzonko zwane Tank Fopper. Wpina się to w obwód zasilania pompy benzynowej. W wyniku działania tego urządzonka, wskaźnik poziomu benzyny resetuje się do prawidłowego poziomu przy każdym uruchomieniu silnika. Wpisz w google Tank Fopper, to dowiesz się więcej.
Przy zakładaniu LPG mój gazownik od razu powiedział, że w C5 wskaźnik benzyny będzie opadał.
był: C5 MkI Break 2.0 2003 BVA4 RT3, LPG Prins - 220.000 kkm.
jest: Peugeot 301 1.2 ETG 2014 LPG Stag - 145.000 kkm

Offline Dariusz Snarski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 89
  • Skąd: Białystok
  • Posiadany samochód: C5 2002 2.0 16v break - kombi
  • Zainteresowania: gram na saxie!!
  • Miejscowość: Białystok
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 14, 2009, 09:57:45 »
hmmm dziękuje bardzo, juz sie troszke uspokoiłem, dam rady to sam zamontować? czy będę musiał udać się np do gazownika lub elektryka?
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenie i nie ubierają tego faktu w słowa.

Offline Andrzej Walczyński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 866
  • Skąd: okolice Poznania
  • Posiadany samochód: Peugeot 301 1.2 Active+ ETG 2014 LPG
  • Miejscowość: okolice Poznania
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 14, 2009, 10:10:55 »
montaż był banalny, dostęp jest pod siedziskiem kanapy z tyłu, rozcięcie jednego z przewodów przy pompie, wpięcie się tank fopperem, polutowanie, koszulki termokurczliwe i koniec
niestety nie pamiętam koloru przewodu bo to już dawno było :(
był: C5 MkI Break 2.0 2003 BVA4 RT3, LPG Prins - 220.000 kkm.
jest: Peugeot 301 1.2 ETG 2014 LPG Stag - 145.000 kkm

Offline Michał Jęczalik

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 40
  • Skąd: Bielsko-Biała
  • Miejscowość: Bielsko-Biała
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 14, 2009, 11:44:21 »
Nie obawiaj się, po prostu wskaźnik opada na postawie wyliczeń zużycia paliwa przez komputer. Po zatankowaniu benzyny, a także raz na czas po uruchomieniu samochodu (ale nie wiem, jaka logika tym kieruje) wskaźnik się resetuje do poziomu odczytanego przez pływak. Nie ma się co przejmować. Jedyne co, to nie warto jeździć z minimalną ilością benzyny, bo przypadkiem możesz się obudzić bez benzyny i z zatartą pompą paliwa.

Wiem, że jazda z poziomem paliwa na wskaźniku równym zero (kiedyś tak jechałem ze 300km autostradą ;-) powoduje, że człowiek czuje się... dziwnie, ale można się przywyczaić. :)

Offline Andrzej Walczyński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 866
  • Skąd: okolice Poznania
  • Posiadany samochód: Peugeot 301 1.2 Active+ ETG 2014 LPG
  • Miejscowość: okolice Poznania
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 14, 2009, 12:09:45 »
Jasne, że można się przyzwyczaić, ale temat można załatwić za niecałe 100 zł, choćby dla bezpieczeństwa pompy paliwa lepiej mieć bardziej precyzyjną informację o poziomie.
Żeby była jasność, to po zamontowaniu tank foppera też opada, ale restartuje się do prawidłowego poziomu po każdym uruchomieniu silnika.
był: C5 MkI Break 2.0 2003 BVA4 RT3, LPG Prins - 220.000 kkm.
jest: Peugeot 301 1.2 ETG 2014 LPG Stag - 145.000 kkm

Offline Michał Jęczalik

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 40
  • Skąd: Bielsko-Biała
  • Miejscowość: Bielsko-Biała
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 14, 2009, 12:22:10 »
Wydanie 100 zł po to, żeby wskaźnik resetował się za każdym uruchomieniem silnika, a nie co trzecim, to wyrzucone 100 zł, moim zdaniem. Niby niedużo, ale lepiej iść na piwo.

Offline Andrzej Walczyński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 866
  • Skąd: okolice Poznania
  • Posiadany samochód: Peugeot 301 1.2 Active+ ETG 2014 LPG
  • Miejscowość: okolice Poznania
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 14, 2009, 12:31:48 »
Cytuj

Michał Jęczalik napisał:
Wydanie 100 zł po to, żeby wskaźnik resetował się za każdym uruchomieniem silnika, a nie co trzecim, to wyrzucone 100 zł, moim zdaniem. Niby niedużo, ale lepiej iść na piwo.

Z tym "co trzecim" to grubo przesadziłeś. Moim zdaniem potrzebne jest minimum ok. 15 uruchomień silnika. Jeździłem tydzień bez tego "ustrojstwa" więc wiem.
Kolega-autor wątku zamontował LPG 2 tygodnie temu i jakoś mu się ani razu nie zresetował poziom.
Ale OK, każdy robi jak chce.
był: C5 MkI Break 2.0 2003 BVA4 RT3, LPG Prins - 220.000 kkm.
jest: Peugeot 301 1.2 ETG 2014 LPG Stag - 145.000 kkm

Offline Michał Jęczalik

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 40
  • Skąd: Bielsko-Biała
  • Miejscowość: Bielsko-Biała
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 14, 2009, 12:41:52 »
Mnie to się wydaje, że to nie zależy wprost od liczby uruchomień, tylko od czegoś mniej uchwytnego - np. różnicy między stanem pływaka a stanem obliczonym dla wskaźnika, albo czegoś w ten deseń. U mnie resetuje się bardzo często. Ale jeżdżę długie odcinki po >100km, prawie w ogóle po mieście i zawsze mam prawie pełny bak. Może to ma coś z tym wspólnego.

Offline Dariusz Snarski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 89
  • Skąd: Białystok
  • Posiadany samochód: C5 2002 2.0 16v break - kombi
  • Zainteresowania: gram na saxie!!
  • Miejscowość: Białystok
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 14, 2009, 18:16:03 »
witam
jako autor tego wątku musze jeszcze zaktualizowac - rzeczywiscie wskaznik sam sie zresetował dzisiaj w trakcie jazdy - towarzyszył mu taki suchy trzask jakby przy zwarciu. Jesli miałbym mało paliwa to przez te dwa tyg. pompa papa, a zresztą ta opadająca strzałka jest strasznie denerwująca.
z mojej strony zarówno cena jak i łatwość montarzu skłania mnie do rychłego zakupienia Tank Flubbera-mozna go nabyć juz za 70-dziesiąt pare złotych ( z tego co sie zorientowałem)
pozdrawiam
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenie i nie ubierają tego faktu w słowa.

Marek_S

  • Gość
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 08, 2009, 11:54:43 »
mam do kolegów prośbę ... rozwiązanie tank flopera nie bardzo mi się podoba wiec proszę o wykonanie jednej próby w swoich samochodach .
Zatankowac paliwo przy pracującym  silniku i sprawdzić czy wskażnik paliwa zmienił połozenie . Proszę o informacje na PM . Jeżeli nasątpi to przypuszczam przygotuje uradzenie pozwalajace na stale pomiary  .

Offline Bartosz Chwastek

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 281
  • Skąd: Lubsko
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 (2.0 benzyna+LPG) i MK3 2,0 HDI
  • Miejscowość: Lubsko
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 08, 2009, 14:25:17 »
Ja tez nie posiadam tego tank foppera i jak pisaliście ma się resetować, I umnie przez 2 tygodnie nic się nie wydażyło, więc postanowiłem dolać Pb i wskaźnik się uniusł ale na jak długo to zalezy od komputera i ile zostało do przejechania na benzynie. Po tych Km. znów zapewne zaświeci się diodka że nie ma benzyny a bak prawie w połowie :) A może ktoś mi powie czy kontrolka CHECK ENGINE i napis serwis ora antypollution fauld przy instalacji gazowej może coś namieszać czy to tylko wystarczy wykasować błąd.

Offline Dariusz Nowak

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 286
  • Skąd: Chełm
  • Posiadany samochód: C5 [MkI] 1.8 16v 2004r-LPG
  • Zainteresowania: autoelektronika
  • Miejscowość: Chełm
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 08, 2009, 15:02:00 »
Ten napis to źle ustawiona instalacja gazowa, błąd wykasować i ustawić mapę gazu.
diagnostyka ****.
Partnerski Warsztat Serwisowy
               STAG

Offline Dariusz Snarski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 89
  • Skąd: Białystok
  • Posiadany samochód: C5 2002 2.0 16v break - kombi
  • Zainteresowania: gram na saxie!!
  • Miejscowość: Białystok
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 08, 2009, 19:22:21 »
temat przeze mnie prześwietlony dokładnie - i jako założyciela wątku zaraz dokończony hehe
- tank fobber resetuje tak jak trzeba - autko raz na jakiś czas też resetuje od siebie - lecz uwaga nikt do tej pory nie doszedł kiedy to robi i w jakich okolicznościach, może minąć 2 tyg ale może i minąć 2 miesiące radze nie czarować i nie czekać jak świnka gromu kiedy to się stanie bo pewnego pięknego dnia skończy się paliwko i pompeczka na sucho pochodzi.
do Marka - wskaźnik paliwa (bez tank fobbera) - po zatankowaniu podskoczy tylko o wartość dolanego paliwa - a nie do właściwego wskazania. a zresztą nie wiem jak u was ale jeśli bym tankował auto na włączonym silniku - to miałbym z tego powodu conajmniej duże nieprzyjemności na stacji paliw.
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenie i nie ubierają tego faktu w słowa.

  • Gość
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 10, 2009, 21:04:59 »
Ja osobiście zauważyłem, że w okresie wiosenno - letnim częściej się resteuje i daje prawidłowe wskazanie paliwa. Zimą, bardzo rzadko.

Marek_S

  • Gość
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 11, 2009, 12:20:20 »
Mnie chodzi o to zeby rozgryźć  algorytm pomiaru paliwa bo ..
- podekrzewam ze plywak jest elementem mierzacym
- drugi czujnik jest elementem inicjujacym pomiary , czyli jak czujnik wykrywa plynace paliwo a moze koniec lania paliwa to procesor komputera odczytuje pomiar z plywaka . I jezeli procesor da sie oszukac przy pracujacym silniku to mozna prosto zainicjowac procedure pomiaru . Moge napisac program do mikrokontrolera ktory co jakis czas bedzie udawal tankowanie , tyle ze to w czasie jazdy musi byc przy pracujacym silniku . dlatego prosze kolegow o te testy. Chialbym miec powtarzalność na kilku samochodach ... wtedy sie pobawie w swoim . Mnie sie resetuje jak tankuje gaz podejrzewam ze jest jakąś inicjowany czujnik tankowania :) Chyba ze ktos ma komplet czujnika tankowania i plywaka do pozyczenia to wszyskto przetestuje :)

Offline Dariusz Snarski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 89
  • Skąd: Białystok
  • Posiadany samochód: C5 2002 2.0 16v break - kombi
  • Zainteresowania: gram na saxie!!
  • Miejscowość: Białystok
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 12, 2009, 12:25:41 »
ja myślę że komputer liczy kilometry, średnie spalanie, i na tej podstawie oblicza o ile ma opuścić strzałkę wskaźnika paliwa, a resetowanie się raz na jakiś (niewiadomy) czas -  to jakieś działanie poboczne - np RESET wszystkich parametrów i sczytanie ich na nowo - takie uaktualnienie bazy danych - niekoniecznie zaadresowany szczególnie do pomiaru wskazania paliwa.
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenie i nie ubierają tego faktu w słowa.

Offline Krzysztof Połuch

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 134
  • Skąd: Selby, UK
  • Posiadany samochód: C5 kombi 2.0 HDI 02r,Accord 2.2I-CTDI Kombi 08r,Mondeo 1.8Pb Kombi 93r,Transit 2.4 TDi 03r. Camper
  • Zainteresowania: Jak sie posiada C5 to zainteresowania musza wiazac sie z jego naprawianiem ;-)
  • Miejscowość: Selby, UK
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 12, 2009, 21:18:44 »
Ponizsza swoja wypowiedz umiescilem w temacie "tank flopper montaz" ale widze ze tu bardziej ona pasuje

Witam

Jaka jest standardowa czestotliwosc odczytu poziomu paliwa ? Czy dokonywany jest za kazdym razem przy uruchamianiu silnika ?
Jezeli sprawdzany jest co jakis czas to jaki to czas ? mowimy o godzinach czy minutach ?

Mialem nastepujaca sytuacje:
Rozladowal mi sie akumulator, akurat jak mialem w trase sie wybrac. Odpalilem na kable, aby nie ryzykowac zatankowalem samochod na wlaczonym silniku. Wskazowka nie ruszyla sie. Przejechalem tak okolo 70km az wskazowka prawie calkowicie opadla (teraz tylko nie pamietam czy zapalila sie kontrolka). Postanowilem sie zatrzymac i zgasic silnik na kolejnej stacji. Odpalilem po chwili wskazowka sie podniosla do prawidlowego stanu czyli prawie do pelna.

Nie rozumiem tej sytuacji. Skoro tankowanie na zapalonym silniku powoduje niewlasciwe wskazania to moze oznaczac:
- ze komputer wogole nie sprawdza stanu faktycznego baku,
Skoro nie sprawdza stanu faktycznego w czasie jazdy, to:
- w czasie jazdy pokazuje jakies usrednione zuzycie paliwa, lub takie ktore sam komputer sobie oblicza moze z danych o dawce wstrzykiwanej do silnika.
Jakakolwiek jest odpowiedz, fakt ze przejechalem 70 km a wskazanie sie nie zmienilo jest przerazajace, jak tu ufac wskazaniom poziomu paliwa.

Kiedy robie trase 1000km musze sie zatrzymywac i gasic silnik aby sprawdzic faktyczny stan zbiornika ?

Po przeczytaniu wszystkich waszych doswiadczen, musze przyznac ze mam najmniejszy problem bo mam diesla, ale jednak chcialbym byc pewny wskazan. Napiszcie jeszcze czy jezdzac na gazie jak wskaznik opada juz bardzo nisko zapala sie wam kontrolka ?
Dziekuje mojej Cytrynce, za wspaniale 4 lata, ale zbliza sie czas emerytury. Wszystkie male usterki, sklaniaja mnie aby juz autku odpuscic. Czy ktos potrzebuje czesci, lub chce "anglika" w calosci ? DO Polski dojedzie spokojnie ;-)

Offline Krzysztof Połuch

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 134
  • Skąd: Selby, UK
  • Posiadany samochód: C5 kombi 2.0 HDI 02r,Accord 2.2I-CTDI Kombi 08r,Mondeo 1.8Pb Kombi 93r,Transit 2.4 TDi 03r. Camper
  • Zainteresowania: Jak sie posiada C5 to zainteresowania musza wiazac sie z jego naprawianiem ;-)
  • Miejscowość: Selby, UK
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 12, 2009, 21:26:14 »
Cytuj

Marek Spychalski napisał:
Mnie chodzi o to zeby rozgryźć  algorytm pomiaru paliwa bo ..
- podekrzewam ze plywak jest elementem mierzacym
- drugi czujnik jest elementem inicjujacym pomiary , czyli jak czujnik wykrywa plynace paliwo a moze koniec lania paliwa to procesor komputera odczytuje pomiar z plywaka . I jezeli procesor da sie oszukac przy pracujacym silniku to mozna prosto zainicjowac procedure pomiaru . Moge napisac program do mikrokontrolera ktory co jakis czas bedzie udawal tankowanie , tyle ze to w czasie jazdy musi byc przy pracujacym silniku . dlatego prosze kolegow o te testy. Chialbym miec powtarzalność na kilku samochodach ... wtedy sie pobawie w swoim . Mnie sie resetuje jak tankuje gaz podejrzewam ze jest jakąś inicjowany czujnik tankowania :) Chyba ze ktos ma komplet czujnika tankowania i plywaka do pozyczenia to wszyskto przetestuje :)


Mysle ze dobrze kombinujesz :D chyba w kazdym przypadku tankowania w kazdym C5 stan wskazania podnosi sie. Jak juz ktos napisal podnosi sie o ilosc zatankowanego paliwa a nie do faktycznego stanu. To by bylo jednak dziwne bo chyba nie ma tam przeplywomierzu aby wskazowka miala sie podniesc o ilosc zatankowanego paliwa. Ja taka mozliwosc wykluczam i mysle ze przy tankowaniu pokazuje stan faktyczny. Idac dalej tym tropem, czy ktos kto jest pewny ze ma sporo paliwa w baku bo jezdzi na gazie a jednak wskazowka wskazuje inaczej, niech zgasi silnik i otworzy klapke wlewu paliwa. Otworzy i zamknie po czym odpali ponownie.... czekam na odpowiedz czy to wystarczy aby zainicjowac odczyt przez czujnik

Pozdrawiam
Dziekuje mojej Cytrynce, za wspaniale 4 lata, ale zbliza sie czas emerytury. Wszystkie male usterki, sklaniaja mnie aby juz autku odpuscic. Czy ktos potrzebuje czesci, lub chce "anglika" w calosci ? DO Polski dojedzie spokojnie ;-)

Marek_S

  • Gość
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 13, 2009, 23:31:02 »
Cytuj

Mysle ze dobrze kombinujesz :D chyba w kazdym przypadku tankowania w kazdym C5 stan wskazania podnosi sie. Jak juz ktos napisal podnosi sie o ilosc zatankowanego paliwa a nie do faktycznego stanu. To by bylo jednak dziwne bo chyba nie ma tam przeplywomierzu aby wskazowka miala sie podniesc o ilosc zatankowanego paliwa. Ja taka mozliwosc wykluczam i mysle ze przy tankowaniu pokazuje stan faktyczny. Idac dalej tym tropem, czy ktos kto jest pewny ze ma sporo paliwa w baku bo jezdzi na gazie a jednak wskazowka wskazuje inaczej, niech zgasi silnik i otworzy klapke wlewu paliwa. Otworzy i zamknie po czym odpali ponownie.... czekam na odpowiedz czy to wystarczy aby zainicjowac odczyt przez czujnik

Pozdrawiam

to probowałem nie działa . :)
proponuje probe tankowania przy zapalonym silniku :) i oczekuje na informacje kolegow . Jak pisalem napisze program na mikrokontroler ktory bedzie wykonywal symulacje o ile uda mi sie rozgryżć algorytm pomiaru ... chyba ze producent wymyślił inaczej. Tego nie przeskocze :)

Offline Krzysztof Połuch

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 134
  • Skąd: Selby, UK
  • Posiadany samochód: C5 kombi 2.0 HDI 02r,Accord 2.2I-CTDI Kombi 08r,Mondeo 1.8Pb Kombi 93r,Transit 2.4 TDi 03r. Camper
  • Zainteresowania: Jak sie posiada C5 to zainteresowania musza wiazac sie z jego naprawianiem ;-)
  • Miejscowość: Selby, UK
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 14, 2009, 00:51:22 »
Cytuj

Marek Spychalski napisał:
to probowałem nie działa . :)
proponuje probe tankowania przy zapalonym silniku :) i oczekuje na informacje kolegow . Jak pisalem napisze program na mikrokontroler ktory bedzie wykonywal symulacje o ile uda mi sie rozgryżć algorytm pomiaru ... chyba ze producent wymyślił inaczej. Tego nie przeskocze :)


A na czym miala by polegac taka proba tankowania ?

Bo widzisz ja pisalem juz ze tankowalem na zapalonym silniku, bo mi akumulator padl i balem sie ze nie odpale, i wskazowka ani drgnela, oczywiscie w czasie jazdy normalnie spadala, az sie zatrzymalem po 70km zgasilem i po chwili ponownie odpalilem, wskazowka sie podniosla.

Pozdrawiam
Dziekuje mojej Cytrynce, za wspaniale 4 lata, ale zbliza sie czas emerytury. Wszystkie male usterki, sklaniaja mnie aby juz autku odpuscic. Czy ktos potrzebuje czesci, lub chce "anglika" w calosci ? DO Polski dojedzie spokojnie ;-)

Marek_S

  • Gość
Re: [MKI 2002 2.0 16V +LPG] -spadające wskazanie paliwa
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 21, 2009, 22:48:42 »
ponoć czasem się ustawia w czasie jazdy ciekawe kiedy. Przenoszę sie z tematem do montaż tank floppera .