Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Pierścienie do silnika - gdzie i jakie?  (Przeczytany 1115 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Andrzej Tokarski

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 9
  • Skąd: Opole
  • Posiadany samochód: ZX 1.4i Break
  • Miejscowość: Opole
Pierścienie do silnika - gdzie i jakie?
« dnia: Sierpień 28, 2009, 09:58:34 »
Nie znalazlem w archiwum informacji na temat pierścieni do silników:

- jakiej firmy (jeśli nie orginalne)
- gdzie kupić
- za ile.

Podzielcie się informacjami.

Offline Andrzej Tokarski

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 9
  • Skąd: Opole
  • Posiadany samochód: ZX 1.4i Break
  • Miejscowość: Opole
Re: Pierścienie do silnika - gdzie i jakie?
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 23, 2009, 12:13:17 »
Po rozmowie z mechanikiem, który robi tylko francuzy, dowiedziałem się że w tych silnikach nikt nie wymienia pierscieni, bo nie ma takiej potrzeby (przebieg 185 tys km).
A gdyby ktoś się faktycznie uparł to trzeba by przy wymianie zrobić szlif cylindrów, bo już jajowate się na pewno zrobiły.

Suma summarum, pewnie dlatego nikt na forum nie ma doświadczenia w sprawie pierścieni.

Offline Paweł Malinowski

  • Administrator Globalny
  • ******
  • Wiadomości: 2 255
  • Skąd: Ełk
  • Posiadany samochód: Same Peugeoty
  • Zainteresowania: SPORT MECHANIKA ŻEGLARSTWO
  • Miejscowość: Ełk
Re: Pierścienie do silnika - gdzie i jakie?
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 23, 2009, 14:04:11 »
Cytuj

Andrzej Tokarski napisał:
Po rozmowie z mechanikiem, który robi tylko francuzy, dowiedziałem się że w tych silnikach nikt nie wymienia pierscieni, bo nie ma takiej potrzeby (przebieg 185 tys km).
A gdyby ktoś się faktycznie uparł to trzeba by przy wymianie zrobić szlif cylindrów, bo już jajowate się na pewno zrobiły.

Suma summarum, pewnie dlatego nikt na forum nie ma doświadczenia w sprawie pierścieni.


Ja w sobotę robiłem głowice w 1,4 silnik ponad 400tys przebiegu i dalej nie ma potrzeby wymiany pierścieni - w końcu jakiś mądry mechanik. Francuskie silniki to nie niemiecki szajs w którym po 200 tys. trzeba zmieniać pierścienie.
Nasze Cytyny :
Mój Zx v6, był i nie ma....

Obecnie Peugeot 308 oraz 407 coupe v6