Oto instrukcja pana Marcina Choroszyńskiego
po pierwsze trzeba wymontować obudowe plastikową filtra powietrza, do tego trzeba wymontować akumulator i podstawe akumulatora , odkręcić przewód masowy od skrzyni biegów obok znajduje się kostka od czujnika cofania i ją też trzeba odpiąć to są czynnośći na początek co trzeba zrobić od góry czyli pod maską
po drugie
auto podnieść do góry pościągać koła przednie odkręcić śruby w piastach co trzymają półośki z lewej i prawej strony
po
trzecie
trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów korek spustowy znajduje się w dolnej części skrzyni biegów od strony lewej czyli u nas kierowcy taki korek z kwadratowym wejściem
po czwarte
musicie odkręcić z lewej i prawej strony śruby od piast co trzymają wachacze celem zdemontowania półosi , po stronie lewej czyli krótka półoś wyjdzie leciutko bo niema zadnego zabezpieczenia prawa półoś ma łożysko pośrednie więć będzie jeszcze trzeba odkręcić dwie nakrętki co trzymają łożysko pośrednie pużniej delikatnie za pomocą młotka i długiego wybijaka wybić połoś z łozyskiej z podpory
po piąte
musicie podwiesić silnik co by nie wypadł bo trzeba odkręcić główną srube od skrzyni biegów ktura znajduje się pod podstawą akumulatora
po szóste
odkręcić wszystkie śruby wokół skrzyni biegów i też śruby od rozrusznika , rozrusznika nie trzeba wyciągać niech wisi na kablach elektrycznych[wystarczy go odsunąć ]
po siódme
dwie silne osoby i wyciągnąć skrzynie na bok i sprzęgło jest już na wieszku czyli odkryte .Wystarczy je odkręcić od koła zamachowego i wymienić na nowe .Podczas montażu nowego kompletu sprzęgła musicie dobrze osadzić tarcze sprzęgłową względem osi musi być na równi z otworem w kole zamachowym [są takie kołki ustalające w kompletach sprzegła VALEO ]
po ósme
trzeba wszystko składać tak jak się rozbierało hehe