Hm jak by Ci to opisać najjaśniej. Patrzysz na silnik z przodu i widzisz 4 wtryskiwacze podpięte pod listwę CR metalowymi rurkami. Odkręcasz rurki jakimś kluczem (najlepiej zwykłym francuzem - małym z regulowanym rozstawem). Odpinasz wtryskiwacz z listwy, a najlepiej odepnij wszystkie a listwę odkręć, masz tylko dwie nakrętki. Odkręcasz wtryskiwacz (taka miedziana śruba tuż obok "łapki" która go trzyma), zdejmujesz łapkę, i pod nią (lub nad nią nie pamiętam) masz taki dziwny metalowy pierścień uszczelniający, przypadkiem go nie zgub
Pozostaje Ci tylko wyjęcie wtryskiwacza... a więc ostrożnie delikatny obrót w prawo, potem w lewo (jednocześnie do góry) i tak kilka razy, powinien wyjść. Ewentualnie użyj więcej siły
, Jak już go wyjmiesz powinien wyglądać tak jak w załączniku. Na czerwono masz zaznaczoną gumkę, a na zielono rant do którego ma stykać. Podsuń ją śrubokrętem. Jeżeli ta prosta operacja nie pomoże to zostaje podjechać do firmy zajmującej się regeneracją wtrysków. Powinni mieć takie gumki.