Po pierwsze nie zgadzam się z Grześkiem
Najpierw zapala się Antipollution Fault, a potem Catalitic Converter Faul, bo po prostu wtryskiwacz leje paliwem w cylinder i ono wali na katalizator niespalone.
Faktycznie wygląda to trochę inaczej
komputer wykrywa przerwy lub brak zapłonu i w tym momencie wyłącza wtryskiwacz właśnie dlatego aby nie doszło do uszkodzenia katalizatora. Niepracujący cylinder pompuje powietrze i dlatego jest komunikat "Catalitic Converter Fault" (sprawdzone na podłączonym kompie gazu [stag-300] z podglądem czasu wtrysku).
Co do zdjęcia kolektora, nie jest to takie trudne.
Zdejmujemy osłonę, wyjmujemy filtr powietrza z obudową i rurą dolotową, odpinamy przewody i rury podciśnieniowe od przepustnicy i kolektora, odkręcamy 7 śrubek mocujących kolektor, unosimy lekko do góry i przesuwamy w prawo.
Cewki są jak ma dłoni.
pozdro.