Witam klubowiczów.
Problem jest podczas skręcania na postoju, kierownica przeskakuje i trzęsie całym autem, występuje to na rozgrzanym silniku i podczas kręcenia w lewo i prawo. przy maksymalnych skrętach pompa strasznie wyje. Na zimno jest wszysko ok wręcz rewelacyjnie, problem powstaje po kilku kilometrach.
Ostatnio zmieniałem rozrząd i rolki od klimatyzacji. za jednym zamachem uszczelniłem przewody od wspomagania bo uciekał płyn. Odebrałem autko od mechanika, odpaliłem na zimnym pokręciłem kierownicą i było wszystko ok ale jak dojechałem do domu to już był problem, wróciłem do warsztatu, odkręcili przewód wspomagania który wchodzi do pompy wyjęli jakiś cylinderek i przeczyścili, ale niestety to nic nie pomogło, powiedzieli ze może to być pompa i ale pewności nie dają ze mam jeździć i czekać aż coś padnie. Dziwny by był zbieg okoliczności ze właśnie po remoncie pompa padła. Napisze od razu ze płyn nie uciekał jakoś drastycznie i zawsze dolewałem zanim zszedł na minimum, trwało to parę miesięcy wiec zawsze był świeży.
Proszę o jakieś rady bo nie wiem co robić a zmieniać pompę w ciemno to trochę za duży koszt. Może zmienić płyn, ale nie mam pojęcia jak cały spuścić