Odnośnie ceny:
Czemu miało by nie być dyskusji co do ceny
Prawa ekonomii mówią, że produkt jest wart tyle ile może zapłacić kupujący
Ja napisałem ile bym zapłacił w konkretnych przypadkach.
Moje uwagi odnośnie naprawy przerdzewiałych elementów:
Po napawaniu blacha będzie miała naprężenia powstałe w wyniku tej obróbki, może na przykład pęknąć po jakimś czasie. Będzie miała niejednorodną budowę i różne właściowości mechaniczne. Będzie jeszcze bardziej podatna na korozję.
Odnośnie przenoszenia momentu obrotowego na podporę:
Pomijanie różnego rodzaju oporów w płynach to DUŻE uproszczenie. Ale przy skręcaniu kół, w pozycji do jazdy, nie powinny być przenoszone duże siły na podporę siłownika. Słusznie koledzy zauważyli, że w pozycji serwis elementy siłownika opierają się na gumowej poduszcze i to powoduje przenoszenie części momentu obrotowego wzdłóż osi siłownika
Podsumowanie:
Czekam niecierpliwie na wyniki testu zregenerowancy poduch i chętnie bym zobaczył jakieś zdjęcia
PS. Nie mam zbyt duzej wiedzy na temat wulakanizacji, ale wydaje mi się że piaskowanie i pokrycie galwaniczne jakąś powłoką antykorozyjną zwiększyłoby przycepność i trwałość połączenia guma-blacha.