Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [Mk1] Użytkownicy C5 sprawdźcie swoją wiązkę elektryczną, która zasila pompę LDS/BHI!  (Przeczytany 46711 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Krzysztof Zielinski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 96
  • Skąd: Mielec
  • Posiadany samochód: Citroen C5 2.0 HDI MK1 2001r
  • Zainteresowania: motoryzacja,komputery
  • Miejscowość: Mielec
Był Peugeot 205 1,9D 98r
Był Citroen Xantia 1,9TD 97r
Jest Citroen C5 2.0 HDI MK1 2001r

Offline Arkadiusz Świstak

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 1
  • Skąd: Ręczno
  • Posiadany samochód: Citroen C5
  • Zainteresowania: Sport
  • Miejscowość: Ręczno
Cieszę się że trafiłem na taki temat. Jutro prowadzę swoją mk1 do elektryka gdyż pali mi bezpiecznik pompy hydro. Czy wyżej opisana wiązka może mieć wpływ na to? Jest nadzieja że sama pompa jest ok

Offline Dariusz Kłeczek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 8 803
  • Skąd: Trzebinia/Birmingham
  • Posiadany samochód: BX 1,9 GTi; AX 1,5 D
  • Zainteresowania: fotografia, nurkowanie
  • Miejscowość: Trzebinia/Birmingham
Teoretycznie tak, choć zazwyczaj przetarcie tej wiązki pali auto, nie bezpiecznik :D
Najprawdopodobniej pompa LDS się zaciera, przez co stawia zbyt duży opór i pali bezpiecznik.
BX 1,9 GTi 1991 już automat 213.000 km
AX 1,5 D Spot 1996 127.000 km
RENAULT TRAFIC 2,0 DCi 2007 224.000 mil
Hyundai IX35 1,7 CRDi 2014 79.000 mil

Offline Julian Gonet

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 246
  • Skąd: Poznan - Oborniki
  • Posiadany samochód: C2 1.1, C5 2.0i, C5 HPi były: AX,BX,2szt. ZX
  • Zainteresowania: elektronika, trabanty
  • Miejscowość: Poznan - Oborniki
Kupilem druga c5 2001 hpi. Pierwsze co zrobilem po zakupie to (jeszcze u sprzrdawcy) spr kabli przy pompie. Druga rzecz to odpiecie klemy i zwalanie zderzaka, lampy....
Ale jakis "elektryk" to naprawial

Povagowany

  • Gość
Ale pasztet.

Offline Grzegorz Grzesiak

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 83
  • Posiadany samochód: C5 mk2 Break 2.0 140km
Panowie czy wersja po lifcie z 2004 r również jest narażona na tą wadę ?

Offline Julian Gonet

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 246
  • Skąd: Poznan - Oborniki
  • Posiadany samochód: C2 1.1, C5 2.0i, C5 HPi były: AX,BX,2szt. ZX
  • Zainteresowania: elektronika, trabanty
  • Miejscowość: Poznan - Oborniki
w moim mk1 z 2004 kable są już inaczej poprowadzone , ale sprawdź bo może była jakaś ingerencja

Offline Irek Bommersbach

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 029
  • Skąd: Sosnowiec
  • Posiadany samochód: C crosser 2010, 2.2hdi
  • Miejscowość: Sosnowiec
Panowie czy wersja po lifcie z 2004 r również jest narażona na tą wadę ?

Jest już poprawione, ale strzeżonego.......
Ja na wszelki wypadek sam dodatkowo zaizolowałem (co by spokojniej spać).

Offline Grzegorz Grzesiak

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 83
  • Posiadany samochód: C5 mk2 Break 2.0 140km
Panowie czy wersja po lifcie z 2004 r również jest narażona na tą wadę ?

Jest już poprawione, ale strzeżonego.......
Ja na wszelki wypadek sam dodatkowo zaizolowałem (co by spokojniej spać).
Czy te kable znajdują się w tym samym miejscu, ja mam 2,0 benzyne z 2004r?

Offline Julian Gonet

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 246
  • Skąd: Poznan - Oborniki
  • Posiadany samochód: C2 1.1, C5 2.0i, C5 HPi były: AX,BX,2szt. ZX
  • Zainteresowania: elektronika, trabanty
  • Miejscowość: Poznan - Oborniki
Zrib fote za prawa lampą

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka


Offline Nathan Podkański

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 759
  • Skąd: Katowice
  • Posiadany samochód: C5 mk2 2.0 hdi
  • Zainteresowania: Samochody
  • Miejscowość: Katowice
Czy ta wada również jest w liftach?

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


Offline Julian Gonet

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 246
  • Skąd: Poznan - Oborniki
  • Posiadany samochód: C2 1.1, C5 2.0i, C5 HPi były: AX,BX,2szt. ZX
  • Zainteresowania: elektronika, trabanty
  • Miejscowość: Poznan - Oborniki
Po lifcie kable były inaczej ułożone, ale i tak warto sprawdzić ponieważ nie ma pewności czy ktoś pompy nie zmieniał lub jakaś kolizja była i kable się ocierają.