Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: kreci, trzesie i nie pali  (Przeczytany 7434 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Janusz Mendrala

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 232
  • Skąd: Kraków/Wodzisław
  • Posiadany samochód: Był XM3.0 i Xsara 1,4 Jest Xsara Pikuś 1.8 + C4 (Żony)
  • Zainteresowania: wszelakie
  • Miejscowość: Kraków/Wodzisław
Re: kreci, trzesie i nie pali
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 23, 2010, 08:53:14 »
Cytuj

Michal Pawlaczyk napisał:
W takim przypadku może też szwankować immobiliser.

To był jedyny błąd jaki odczytałem z ECU. Objawy podobne jak u kolegów. Co sugerujesz? Co właściwie immobiliser odłącza i co mozna z nim zrobić, aby wyeliminować jego ewentualny wpływ?
J.
Pozdrowionka

Offline Artur Majewski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 715
  • Skąd: Żyrardów
  • Posiadany samochód: Drugi XM MKI V6 24v 200KM- :) :) :) SGI Stag Premium
  • Zainteresowania: rowerowe szaleństwa,mechanika
  • Miejscowość: Żyrardów
Re: kreci, trzesie i nie pali
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 23, 2010, 11:01:00 »
Cześć . Fabryczny immobiliser tak właśnie chroni auto. W momencie naciśnięcia gazu silnik gaśnie . Wpisz kod zero i po zawodach.Będzie można go odłączyć.Jeśli to on od razu wyjdzie szydło z worka.Co do obrotów warto przewąchać na początek map sensor i jego połączenia.Możliwe,że masz  nieszczelność na podciśnieniu .Komputer dostaje z niego mylące odczyty i podaje różne dawki paliwa.To tak jakbyś bawił się ssaniem :)
malibu

Były:125p ,ze trzy 126p,Fiat 131 Mirafiori , Wartburg, VW golf GTI (150 KM) , Opel Kadett Berlina , Renault Fuego GTS (przez 18 lat !!!) , Renault Trafic , Citroen BX , Mazda MPV, XM V6 24v Pallas (200HP :) )

Offline Janusz Mendrala

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 232
  • Skąd: Kraków/Wodzisław
  • Posiadany samochód: Był XM3.0 i Xsara 1,4 Jest Xsara Pikuś 1.8 + C4 (Żony)
  • Zainteresowania: wszelakie
  • Miejscowość: Kraków/Wodzisław
Re: kreci, trzesie i nie pali
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 23, 2010, 15:48:43 »
Zaraz po zakupie hydrowoza miałem różne dziwne objawy (ciężko odpalał i po niznacznym rozgrzaniu gasł), których przyczyną okazała się zaśniedziała masa (ta na górze skrzyni biegów). Teraz niestety to raczej cos innego, ale koledzy niech sprawdzą.
J.
P.S.
zakupiłem i wymieniłem wszystke przekaźniki w skrzynce kompów. Zobaczymy czy pomoże.
Pozdrowionka

Offline Janusz Mendrala

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 232
  • Skąd: Kraków/Wodzisław
  • Posiadany samochód: Był XM3.0 i Xsara 1,4 Jest Xsara Pikuś 1.8 + C4 (Żony)
  • Zainteresowania: wszelakie
  • Miejscowość: Kraków/Wodzisław
Re: kreci, trzesie i nie pali
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 30, 2010, 13:50:55 »
i znalazłem upalony opornik w palcu rozdzielacza. Mam nadzieję, że to tylko to. Odpukać mimo deszczu jeździł poprawnie.
J.
Pozdrowionka

Offline Sylwester Maciejczuk

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 351
  • Skąd: Radzymin k.Warszawy
  • Posiadany samochód: Była Xantia 2.0 CT Activa 96 jest Xantia 1.8 16V 98
  • Zainteresowania: motoryzacja elektronika
  • Miejscowość: Radzymin k.Warszawy
Re: kreci, trzesie i nie pali
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 03, 2010, 21:04:35 »
Rafale przeczytałem cały wątek ,ale nikt nic nie mówił o czujniku uderzeniowym ,który wyłącza pompę paliwa przy uderzeniu lub przy dużych wstrząsach. Może się mylę ale sądzę ,że powinien być w twoim XM .
 Może być zaśniedziały styk ,lub kulka wyskoczyła i słabo  kontaktuje .
 Proszę sprawdź ,może to jest przyczyna twoich kłopotów .
 Pozdrawiam .