>>>>>>>>>>>>>
Jacek Gaj napisał:
Tam jest masa wężyków
.....
Dochodzi do tego wszystkiego świst (jakby powietrza) przy dodawaniu gazu. Przy gaszeniu silnika z jego okolic, lub nawet zza silnika dochodzi takie pss, pss, pss... kilka razy coraz wolniej, aż nastaje cisza.
>>>>>>>>>>>>>
Ten opis sugeruje rozszczelnienie polaczen na wyjsciu pompki podcisnienia, przed akumulatorem podcisnienia. Moze spadla jakas zaslepka, pekl wezyk lub peklo/poluzowalo sie polaczenie.
A jak wspomaganie hamulcow? Jest OK czy oslabione?
Turbiny na razie nie ruszaj - bo po co.
>>>>>>>>>>>>>
Jednak przy zakręceniu silnika ponad 3500 obr/min znów się pojawił "antipollution fault"...
>>>>>>>>>>>>>
Dzieje sie tak pewnie dlatego, ze mimo nowej przepustnicy nie jest ona wysterowana. Przy takich jw. wlasnie obrotach nastepuje dodawanie spalin z EGR i przymykanie tej przepustnicy. Jesli ona stoi - jest komunikat.
Brak wysterowania wynika prawdopodobnie z nieszczelnosci opisanej powyzej.
Pozdrawiam