Michał Władyniak napisał:
zapewne podłączone pod akumulator i za pośrednictwem przekaźnika pod światła postojowe by wyeliminować prąd szczątkowy
Nic z tych rzeczy ;-)
Zestaw ma już wbudowany przekaźnik.
Są trzy kable:
czarny(masa) - przykręciłem z innymi masowymi po prawej stronie od akumulatora
biały(+12V po stacyjce) - bezpiecznik w nr 5 w skrzynce pod maską. Ta powyżej akumulatora (po chamsku przylutowałem do styku bezpiecznika ) :evil:
żółty (+12V sterowanie- napięcie na tym przewodzie gasi dzienne) - przylutowałem do plusa oprawki postojówek
Dzienne zapalają się po przekręceniu kluczyka w pierwszą pozycję, świecą po zapaleniu silnika. Gasną w momencie włączenie postojówek lub świateł mijania. Tak samo funkcjonuje to w nowych Fordach Focus/Mondeo więc raczej nikt się nie przyczepi.
Jeżeli miałyby się zapalić dopiero po odpaleniu silnika, jak sugerują niektórzy koledzy. Trzeba by było szukać prądu z przekaźnika klimy, lub innych urządzeń, które pracują po odpaleniu silnika.